45+… quelle horreur
Het is een besloten topic. Kijk even in de faq, daar vind je er info over.
Waaaaaaarom
OMG
Op haar site staat 30!
Bij “over”
OMGGGG!
Jemig ik vind die Kelly ook niks maar om nou te gaan zitten leeftijdshamen.
Los van hoe ze zicht voelt (want dit is natuurlijk heel jammer en ik wens haar het beste), ze zou echt beter gewoon Nederlands schrijven. Alle comments zijn ook NLs.
Ze heeft toch ook vrienden in the USA? Snap wel dat ze het dan in het Engels typt zodat zij het ook meteen kunnen lezen en ze hun niet ook nog apart hoeft te appen bijv
Indd zo vies
Nou voor die paar vrienden. Ze vlogt toch ook in het Nederlands?
Tja ik weet niet wat haar relatie verder is met the USA. Of ze er bijv ook gewoond/gewerkt heeft oid. Ik heb op sociale media ook wel vrienden die voor langere tijd in het buitenland zijn geweest en dan posts in het Engels schrijven. Vind dat ook niet zo gek. Met vloggen is dat toch al weer anders vind ik. Maar ook al heeft ze er geen reden voor. Als zij haar posts in het Engels wil schrijven, moet ze dat lekker doen. En voor degenen die het niet kunnen lezen, zit er gelukkig een vertaal knopje
Haha zouden die paar Engelstaligen dan niet beter effe op het vertaalknopje drukken?
En als je impliceert dat ik diegene ben die het niet kan lezen moet ik je teleurstellen haha.
Dat bedoel ik zeker niet. Ik zeg het in algemene zin. Dus je stelt me niet teleur hoor
Ik kan me er alleen niet druk om maken of iemand zn post in het Engels schrijft of niet
Zag net dat die Lisa Room weer lekker de wereld is rondgevlogen om op het strand in Curaçao te liggen
Nou Curaçao gaat in volledige lockdown vanaf woensdag.
Mooi!
Ik vind het ook maar irritant, die Shannah is ook mee, nog zo’n figuur. Zogenaamd een werkvakantie om haar bikini collectie te shooten , want dat mocht volgens het reisadvies wel. Lisa vertelde laatst geloof ik ook dat die vriend nog nooit een luier verschoont heeft of even alleen is geweest met hun kindje En dat zij de volledige zorg voor haar draagt. Die gast komt mega ongeïnteresseerd over altijd, als hij überhaupt al thuis is. Ik zou dat zo nooit willen maargoed.