Mommybloggerstopic #6

Heel erg ongepast maar het verrast me niet :unamused:

De maatregelen gelden voor alle simpele Nederlanders behalve zeer belangrijke influencerssssss

5 likes

Wie is Kimberly?

7 likes

Van newbornfitmama, heeft een soort community voor vrouwen met kinderen die daarna willen afvallen.

Thanks i hate it

101 likes

Je mag toch met 2 personen naar binnen?
Vind dit echt gezeur.

Mondkapje op, thuis zien ze elkaar alsnog zonder mondkapje waarschijnlijk.

Kan wel op elk corona slakje zout blijven leggen :yawning_face:

40 likes

Jezus ā€œnewbornfitmamaā€ :woman_facepalming:t3: Brb ff kotsen.

Hoe verzin je het.

11 likes

Mij verrast het ook niet

Die winkels hebben de ā€˜funshoppers’ keihard nodig om niet massaal failliet te gaan.
Ik ga ook lekker funshoppen binnenkort hoor. Die mensen zijn al lang blij als er iemand komt op die lange dagen dat ze voor Piet snot in de winkel staan.

37 likes

Persoonlijk heb ik niet zoveel medelijden met de h&m

14 likes

Ja okƩ H&M is een slecht voorbeeld :upside_down_face:

4 likes

Ja kom ik weer aan hoor…

Michelle Bollen word tante… hele IG mag het weten doormiddel van filmpje :woman_facepalming:t3:
Ohhh en gewoon lekker knuffelen en zoenen… #maarditwistenweal

4 likes

Tja typisch. Wij hoorden laatst ook dat we oom en tante mogen worden (1e keer) en ondanks dat ik ze heel graag WILDE knuffelen, hebben we dat niet gedaan. Zo kut maarja het is niet anders. Het is niet dat je ineens niet meer helder kunt nadenken ofzo op zo’n moment. Althans wij konden dat iig wel. Ook al moest ik ook janken maar dat terzijde

2 likes

Haha ja het glazuur springt er bij elke post en story wel weer vanaf he… ik vind het eeuwige geprijs van haar leven en benoemen van al het geluk zelf wat unrelatable. Op zich wel fijn voor haar natuurlijk dat zij zo happy de peppy is steeds, maar ze legt het er steeds wel heeel dik bovenop.

Dat ze de maatregelen niet opvolgt is duidelijk en ze maakt er ook absoluut geen geheim van. Maar verweert zich ook niet publiekelijk, blijkbaar kunnen de meeste volgers het hebben? Ze woont in de oude brandhaard, dus miss is iedereen immuun? :wink:

6 likes

Ik ben naar aanleiding hiervan eens gaan kijken en een kutdag is bij haar ā€œnĆ©t niet helemaal lekker erin, maar een beetje lafjes er tegenaan, zeg maarā€.
Ik denk dat dit voor haar al heel heftig is om te delen :joy:idd zo niet relatable.

3 likes

Snap niet waarom zij met hem samen is als hij zo doet. Echt jammer lijkt mij dat… want ik heb wel eens ergens gelezen / gehoord dat hij ook niet zo trouw was. Maja je hebt wel geld en je kindje nu. Ooit nog een e-book van haar gekocht om af te vallen :joy: in het fit girl tijdperk.

Absoluut. Letterlijk iedere post is een lofzang over haar eigen leven. En als ik het moet geloven loopt alles daar ook elke dag op rolletjes.
Naast alle zuurstok liefde binnen het gezin ziet ze er ook nog eens top uit!
Je begrijpt, jaloezie ten top. Alhoewel ik ook irritatie voel bij de zoveelste post over het intense geluk. Idd absoluut niet relatable.
En ja ja ik kijk zelf en kruisje rechtsboven.

3 likes

Ik vind Michelle Bollen ook totaal niet relatable, maar ik heb wel het idee dat ze oprecht zo gelukkig is op dit moment. Dus dan hoef je toch ook niet te doen alsof dat niet zo is?

Dat zie ik liever dan influensers die zo geforceerd relatable doen. Dat ze alles zo goed voor elkaar hebben en laten zien dat bij hun ook echt weleens iets tegenzit. Wat dan iets totaal onnozels is.

3 likes

Volgens mij verdiende zij zelf haar geld met haar kledinglijn en boeken.

Ik heb Lisa geblokkeerd nadat ze anti-vaxx advies wilde hebben voor baby L. Dan hoef ik haar tenminste niet meer te zien in de aanbevolen insta’s.

2 likes