Ik volg bv leven met spikkels die ik best wel leuk vind. Kindjes beetje zelfde leeftijd als mijne, leuke thema’s, ideeën over speelgoed ed. Overigens is ze wel aanhanger van #moederhart maar dat is wel goed te negeren 

Jezus, gewoon weer opnieuw plaatsen ook. Heel erg voor haar dat zij veel heeft moeten lijden, en misschien nog steeds lijdt, maar over de dochter van Elise is toch helemaal nog niet bekend hoeveel schade ze heeft opgelopen? En dan nog, dan hoeft je toch niet gelijk een verschrikkelijk leven te hebben.
Weet iemand of het bij het kindje van E. J. om een aangeboren afwijking/ziekte gaat, of is ze ziek doordat er tijdens de bevalling iets is gebeurd?
Dat tweede, de navelstreng is gescheurd tijdens/net na de bevalling
Tijdens de bevalling is de navelstreng gescheurd, maar zoals ik het lees is er volgens mij ook iets wat is aangeboren (wat ze dus nog uit aan het zoeken zijn), maar dat is puur mijn interpretatie. Zo vertelde EJ dat ze heel klein en heel licht is, al zegt dat ook niet altijd iets natuurlijk.
Volgens mij alleen de navelstreng die is gescheurd. Hierdoor tijdje geen zuurstof en ze weten niet wat voor schade dat heeft aangebracht.
Ah zo, dat kan natuurlijk ook
Wow 
Same here, maar ik besef me ook goed dat je met een 3e niet ineens 80% kans hebt op een aandoening oid.
En ja die comment, ik vind hem ook echt niet gepast nu. Maar ik begrijp het verdriet van diegene ook wel ergens en dat ze het wil zeggen, maar niet nu. Een vriendin van mij had een ernstig ziek kind en dat was echt een vreselijk proces om doorheen te gaan, voor het hele gezin. Maar een kind is ook zo veel meer dan alleen een ziekte en zorgen, en niet minder waard dan elk ander kind.
Ik weet hoe dropshippen werkt, maar het prijsverschil is echt bizaaaaar joh.
Kadopa €29,95
Ali €7,45 
Pff zo irritant, vooral dat doen alsof je alles wel zelf doet?
https://www.bytessnoa.nl/ is ook zo’n shop, las dat ze nu ook gaan vloggen zelfs, maar alles komt letterlijk van Ali en maar blijven ontkennen en comments verwijderen erover?
Maar… eigenlijk is dit met alles zo. De producten die bij de Hema in het schap liggen kopen ze ook voor een fractie van de prijs in. Dit is niet heel anders?
Oh echt?! Dacht dat zij het zelf maakte. Meestal ben ik wel scherp met zulke dingen maar deze had ik niet door.
Dat is zeker waar inderdaad!
@papierhier
Plus, wat ik als consument ook groot verschil vind, is dat ik niet bij de groothandel van de Hema kan kopen (kan vast wel als je goed je best doet maar niet gemakkelijk).
Ik kan het wel zelf op Ali kopen, voor dezelfde prijs als zijn inkoop…
Begrijp waar je heen wilt, maar je voelt imo dan echt niet goed aan wat je wel en niet kunt zeggen.
Ja het is om te huilen…
Nee maar er is wel een verschil: producten van Hema worden onder private label geproduceerd. Dat is bijvoorbeeld hetzelfde met het huismerk van de supermarkt, de slasaus van de Jumbo kan dezelfde slasaus zijn als die van de Albert Heijn maar dan met een andere sleeve/fles/etiket etc. Hema koopt ook bepaalde producten in bij een leverancier en die worden naar wens aangepast qua eigenschappen en vormgeving. Dan kan het inderdaad zijn dat een Chinese Ali verkoper hetzelfde product verkoopt maar dat er andere voorwaarden aan gesteld zijn (veiligheidseisen etc.)
Dat is dan door een aanbieder op bol. Je kunt op bol ook een ‘winkeltje’ beginnen