Mommybloggerstopic #6

Waarschijnlijk minder populair maar ik volg de vlogs van Michelle altijd wel heel graag. Ik vind het juist helemaal niet zo chill om naar mensen te kijken die lui of zo zijn. Misschien dat ik daarom Wil ook graag volg, al begrijp ik dat Wil wel een stuk meer ‘echt’ is dan Michelle.

Maar over dat filmpje, dat vond ik dus wel een beetje een rare. Ze betrekt het vreemd genoeg heel erg op zichzelf of zo. Zíj wordt tante. Zíj gunt het haar broer en schoonzus. Het leek meer alsof zij in het filmpje haar feliciteerden met het feit dat ze tante wordt dan andersom haha.

En over dat knuffelen en kussen, dat doen ze met werkelijk iedereen in hun omgeving volgens mij. Dat vind ik niet ok.

9 likes

Ik vind Michelle bollen juist leuker dan mensen die zeggen “pff ik had zo’n baaldag, als eerste liet ik m’n koffie vallen en als tweede heb ik vandaag niet gesport!!!” dan denk ik juist van oké mijn leven is dus echt een baalleven blijkbaar…
liever gewoon zeggen dat het goed en dat je blij bent dan doen alsof je ook heus wel eens een baaldag hebt en zo lekker niet perfect bent terwijl het alsnog behoorlijk perfect is allemaal.
Ik geniet juist van dat perfecte plaatje om naar te kijken
Streef het zelf niet na hoor, te vermoeiend voor mij :joy:

6 likes

Ik vind het ook leuk om haar te volgen, maar haar content is tegenwoordig niet veel meer dan haar mooie, nieuwe, dure spullen showen. Ik gun het haar allemaal en volgens mij is ze gewoon heel gelukkig, maar zou leuk zijn als ze iets meer/andere dingen zou delen. Ze valt nu steeds in de herhaling met haar plogs en verhalen die we al drie keer eerder hebben gelezen in een andere vorm.

Valt me trouwens op dat ze vaak in Fifth House loopt en haar kids in Nik&Nik, maar zie daar nooit samenwerking, ad of ‘gekregen’ bij staan terwijl ik er vrij zeker van ben dat die kleding gratis krijgt en dus promoot. Net als bij Pauline Wingelaar en Liza Sips.

Ik vind die reactie van haar man in eerste instantie ook zo lekker droog als ze het cadeautje uitpakt en laat zien. “Morse code…”

“Snap je het niet? TANTE staat hier!!” :rofl:

2 likes

Je kan het wel kut vinden, maar ze verdiend er wel mooi veel geld mee :upside_down_face:. Vond haar eerder altijd wel leuk. Maar steeds minder.

haha good for her, maar dat maakt de naam niet minder cringe en kut.

3 likes

Annemerel mag zeker ook wel naar dit topic? Jeetje zij heeft het echt alleen nog maar over haar zwangerschap.

8 likes

Iedereen loopt ineens in fifth house lijkt het wel. Inderdaad opvallend

Nikki moet haar troep toch ergens kwijt :yum:

1 like

Ach ik wist helemaal niet dat dat ook van Nikkie was :scream:

1 like

Ik snap @propje wel. Ben gestopt met kijken want ze betrekt echt álles op haar zwangerschap. Oh ik heb zo’n honger want ik ben zwanger / oh ik ben moe want zwanger / oh ik heb een puist want zwanger / zo’n zin in taart want zwanger (fictieve voorbeelden hoor). Maar we get it… je bent zwanger.

11 likes

Tien is begonnen met microdosing. Ik had geen idee wat het was en ben gaan googlen. Het schijnt dus dat je hiermee hele lage doseringen psychedelica tot je neemt voor spirituele doeleinden. Ik weet er niet genoeg van, maar ik vind het wel lastig dat het tot je nemen van drugs zo op deze manier toch een beetje salonfahig wordt gemaakt.

14 likes

In mijn hoofd zie ik nu Tien zitten die kleine stukjes paddo’s naar binnen werkt om lekker te spacen, met op de achtergrond de kinderen rond rennen. Ik neem aan dat het niet zo is in de praktijk :sweat_smile:

22 likes

God, wat een gelul ook weer.
Wat hebben drugs nou weer met spiritualiteit te maken.
Nee tien, je bent niet in walhalla, je zit gewoon te spacen.

Wat een vermoeiende vrouw.

43 likes

Ik zou dat ook niet zomaar doen als ik voor 2 kids moet zorgen. Maar ik weet er ook niks vanaf. Kun je gewoon alles doen als je microdoset?

3 likes

Ik heb een tijdje gemicrodosed en ik werd er minder vaag van dan van antidepressiva, met die laatste word er ook van je verwacht dat je alles gewoon doet.

Deed niets voor me trouwens, helaas.

4 likes

Je gaat van een microdose niet trippen!

1 like

Werkt dat ook met speed?
:sleeping:

6 likes

Oef die post van Elise Joanne… Wat een enorme zorgen hebben ze. Het lijkt me zó heftig om je af te vragen of je kindje de meest ‘basale’ dingen wel ooit zal kunnen. En naast alle liefde dat verdriet voor het leven dat je dan tegemoet gaat met alle onzekerheden. Heb echt met ze te doen.

28 likes

Nou er is gelijk een post van MBollen na de posts van vanmiddag. Zou ze meelezen?

3 likes