Mommybloggerstopic #6

Sorry ik bedoelde het niet verkeerd het is gewoon zoveel detail dat ze deelt maar ik snap jullie wel

Zo dapper dat ze het deelt. Dat ongemak toont maar weer aan dat hoewel seksueel geweld door iedereen erg gevonden word, we er tegelijkertijd ook liever niets over horen en wat een drempel dat is voor slachtoffers.

18 likes

Het is ook nooit goed, want als je je verhaal globaler beschrijft zeggen mensen weer: “Ik geloof het niet, zo’n vaag verhaal, wat is er nou PRECIES gebeurt?” en als je juist wel heel specifiek bent ben je weer theatraal of een aandachtszoeker. Zo vermoeiend.

2 likes

Ow wat erg. Heb daar nooit zo bij stil gestaan sorry. Mijn reactie was niet slim en bedoelde het anders maar ja je hebt gelijk jullie allemaal

23 likes

Ik zou voortaan beter opletten met wat ik zeg

3 likes

Kadopa update: vandaag de vader van Sanny gesproken en ik mag het speelgoed terugsturen en krijg het hele bedrag terug inclusief verzendkosten. Erg netjes opgelost!

34 likes

Dat is netjes, maar in de basis snap ik echt niet dat je van die ongecertificeerde rotzooi voor kinderen verkoopt.

17 likes

Dacht even dat dit bijnaam nr 102 was van Corona, na Carona, Cijona etc

19 likes

Dat is in principe niet netjes opgelost maar gewoon normaal. Was het binnen 14 dagen? Dan zijn ze zelfs verplicht. Ik mis een stukje van het verhaal denk ik want wat is kadopa en wat had je gekocht?

2 likes

Kijk net op de Insta van Annic en zie dat alle Posts zijn verwijderd

7 likes

Dat is dan nog maar heel recent. Paar dagen geleden nog niet.

3 likes

Dit zie ik

4 likes

Er staat nu: I’m on a sabbatical, I will be back later this year.

3 likes

Is BOOS weer op de stoep geweest?:joy:

3 likes

Die planteninspi van de huismuts :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:vind haar echt weer leuk om te volgen nu!

2 likes

Jaa ik zou echt in zo’n bloemenveld willen wonen. En op bezoek bij mevrouw Konijn en samen appeltaart bakken. :pleading_face:

5 likes

Moet wel lachen om de plaats van dat vakantiepark van de huismuts.
Als iets een dooie omgeving is is dat het wel :joy:
Je komt er iig wel tot rust.

4 likes

Kadopa is de vader van Sanny (zoekt gelukt) en dropshipt aliexpress speelgoed voor de hoofdprijs.

2 likes

Maakt niet uit hij heeft die moneymindset je weet toch❤️

4 likes

Hahaha ik ben ook naar hier gesneld om dit te posten. Ik kwam niet meer bij!

14 likes