Dit zie ik
Er staat nu: Iâm on a sabbatical, I will be back later this year.
Is BOOS weer op de stoep geweest?
Die planteninspi van de huismuts vind haar echt weer leuk om te volgen nu!
Jaa ik zou echt in zoân bloemenveld willen wonen. En op bezoek bij mevrouw Konijn en samen appeltaart bakken.
Moet wel lachen om de plaats van dat vakantiepark van de huismuts.
Als iets een dooie omgeving is is dat het wel
Je komt er iig wel tot rust.
Kadopa is de vader van Sanny (zoekt gelukt) en dropshipt aliexpress speelgoed voor de hoofdprijs.
Maakt niet uit hij heeft die moneymindset je weet tochâ€ïž
Hahaha ik ben ook naar hier gesneld om dit te posten. Ik kwam niet meer bij!
Ja ik ben haar ook weer gaan volgen, ben benieuwd wat ze ervan maken! Financiering is dus rond, en ze hebben de sleuteloverdracht gehad
Omdat ze denkt dat ze nu van alle kritiek af komt door gewoon te verdwijnen. Ze heeft nog geen één keer uitgelegd waarom, hoe, wat⊠vind het terecht dat mensen zich er nog mee bezig houden. Anders lekker makkelijk.
Nou⊠ze heeft natuurlijk wel uitgelegd hoe wat en waarom. Alleen niet zoals het echt gegaan is haha. Maar ze heeft wel iets uitgelegd toch
Ja ik vind het ook leuk om te volgen, en ik denk ook dat het een groot succes gaat worden!
Dit Twitter account is echt fantastisch haha, ik herken dit ook echt zo. Onze achterburen hebben echt heggen en bomen neergesabeld en er alleen maar grijze tegels neergelegd
Ik weet niet precies waarom, maar ik blijf het zoo bizar vinden. Gewoon rotzooi voor de hoofdprijs verkopen. Wat een gebakken lucht ondernemers die familie.
Goed artikel hoor. En ook herkenbaar.
Eigen ervaring verhaaltje
Ik heb zelf gelukkig nooit last gehad van victim blaming, maar merk wel dat ik liever niet mijn eigen ervaring deel of durf te delen omdat mensen er zo ongemakkelijk op reageren.
Als het ter sprake komt (wat ik dus liever ontwijk) krijg ik ook vaak een "jaa een vriendin/nicht/kennis/verhaal op internet had ook eens âinsert heftig verhaalâ.
Alsof het een fictief verhaal is wat ik deel? Inmiddels snap ik dat het komt omdat mensen gewoon niet weten hoe ze er fatsoenlijk op moeten reageren en het voortkomt uit hun ongemak.
Maar het blijft vervelend dat ik eigenlijk nooit mijn verhaal en bijbehorende emoties hierover kan delen, terwijl ik die behoefte wel nog steeds regelmatig heb door nachtmerries of nieuws over de dader bijvoorbeeld wat iets triggert. Vandaar deze nutteloze bijdrage denk ik, ik haal het miss ook later wel weer weg
Ik snap niet hoe zij dit kunnen verantwoorden voor zichzelf. Waar zullen ze op proosten met elkaar? Zouden ze zich rotlachen dat mensen hier intrappen? Echt genant.
Oe, ik vind dit re-te-interessant. Haar YT is ook helemaal leeg gehaald, alleen nog de zwangerschapsvideo.
En sowieso heeft ze volgens mij haar IG naam veranderd (com erachter gezet). Ik denk dat ze hoopt een come back te maken met haar aDvI.eSt.RaJ.eCt want die website lijkt wel een verfrissing ondergaan te hebben (haar naam .com)
Ja Ze heeft een sabbatical - zegt insta
Noemen ze dat zo tegenwoordig