Dat kan dus wel gebeuren
Mijn baby’s hebben ook zo lopen knagen aan hun bed, echt bizar! De oudste deed dat niet.
Maar de jongste 2 deden het ook voordat ze in slaap vielen, dan stonden ze denk ik even met z’n 2e de dag door te nemen ofzo, onder het genot van een hapje verf.
En als ze na hun slaapje wakker werden, dan haalde ik eerste de ene uit bed en bracht die naar beneden en dan de andere. Tijd genoeg om even lekker te knabbelen aan je bed.
Je impliceert dat ze hun eigen belang boven dat van hun kind stellen en dat vind ik wel ver gaan hoor. Alsof ze het expres zo laten ofzo.
Haha joh kinderen doen dat gewoon. Je kunt niet elke seconde van de dag bij ze zijn en vind het ook een vreemde aanname dat je dat wel kunt voorkomen door ze eerder uit bed te halen.
Maar ze reageren toch express niet terwijl ze weten dat die kindjes aan het knagen zijn als ze wakker in hun bed zijn?
Edit: misschien ben ik te panisch dan hoor. Maar toen ik zag dat mijn kind dit deed ben ik wel alerter geworden. Ze zouden maar een een stukje hout door slikken of een splinter in hun mond/keel krijgen.
Onze dochter deed dit ook, had dan niet altijd gelijk door dat ze wakker was. Daarnaast geniet ik meestal nog even ban de rust als ze nog niet gaat zeuren/huilen. Met een tweeling snap ik dat helemaal dat ze zo lang mogelijk laat liggen.
Ik vind dit een beetje moeder maffia achtig hoor. Zo erg is het toch allemaal niet.
Nee heb ik niet gezien, had t alleen in de vlog gezien. Maar alsnog hoeft ze eerder uit bed te halen toch niet de oplossing te zijn. Misschien worden ze stil wakker en gaan ze knagen, dan ben je er toch niet op tijd bij. Of net als @LunaLovegood zegt, haal je de 1 eruit, kan de ander nog lekker even doorknagen.
Haha ja sorry ik begrijp je! Lijken wel 2 bevers
Kinderbedjes zijn van het soort hout gemaakt dat niet splintert gelukkig…
Maar ik ben wel benieuwd wat ze op de tip zegt om ze eerder uit bed te halen haha
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik vind jouw opmerking gewoon te ver gaan. Neem aan dat ze zelf weten of het veilig is of niet.
Maar kadopa vertelt en passant ook dat een van z’n dochters weer zwanger is… dat wisten we volgens mij nog niet?
Dat is de zus van Sanny, stond een tijdje geleden al op haar eigen insta.
Jawel hoor! De zus van Sanny is al over de helft volgens mij. Is gewoon bekend.
Ooooh oké, gelukkig maar
Ja Sanny’s zus!
Hoezo? Ze zegt dat ze het oh zo vreselijk vind maar ze wilt toch liever blijven chillen. Als je het zo erg vind sta dan gewoon op? En anders vind je het blijkbaar niet zo erg anders zou je neem ik aan wel sneller ingrijpen?
Hahaha ik lees dit nu voor de vijfde keer en moet weer gewoon janken van het lachen. Arme Karel de kutbeer.
Haha knaagtijd
Haha ja spon zal ongetwijfeld de reden zijn. Dat nieuwe huis betaald zich niet vanzelf.