Ik wist niet dat het nodig was voor een sabbatical om al je volgers weg te halen en al je posts?
Maar kan hoor
(of misschien is dit helemaal niet haar echte account, en heeft ze nu gewoon helemaal geen IG meer)
Vienneforhealth van insta heeft het vandaag ook over EMB testen
Ik twijfel of dit echt haar account is.
Begin deze week (of vorige) week had ze gewoon haar eigen account met 79.9 k volgers.
Volgens mij is dat zonder com erachter. Ik zie het wel via Google maar heb geen toegang. Misschien ben ik geblokkeerd. Ik heb op telefoon andere insta dan laptop.
Gek hoor. Alsof ze echt heel haar account heeft verwijderd. Of heeft aangepast naar een onvindbare naam (bijv beppie123 die nu ineens 79k volgers heeft). Ik volg haar zelf niet meer, dus kan niet in mijn volg-lijst terugkijken of ik daar ineens een Bep in heb staan.
Ik denk dat je Google resultaat wat ‘verouderde info’ heeft.
Maar ik denk niet dat je geblokkeerd bent, want ik kan haar account ook niet vinden via mijn werk-IG. En dat bedrijf heeft ze sowieso niet geblokt
Nieuwsgierig of ze toch nog eens wat post. Geen echte reden voor.
Ik tijfel er ook aan ja, waarom zou je al die volgers gewoon weggooien dan…
Misschien is hij gewoon inactief gemaakt?
Ik kan haar niet meer vinden. Volgde haar wel.
Als je naar Annic haar website gaat, en dan het Instagram icoontje aanklikt krijg je een lege Instagram pagina.
Dit zou haar pagina moeten zijn.
Ik krijg dit:
Mensen je kan een instagram account gewoon tijdelijk deactiveren. Ze wil duidelijk niet gevonden worden, dit is ietswat obsessief.
Maar lekker boeiend ook, ze was kut met een kutbedrijf, we wilden dat ze ermee kapte, dat heeft ze gedaan, wat boeit het nog of ze al dan niet online aanwezig is?
Haha!!! Kadopa is ontmaskerd.
Ik ging even kijken op de webshop pagina en zie 0 items… is alles verkocht? Of denkt hij nu oh kak, ik haal snel alles er af.
Ik vind het gewoon interessant hoe iemand die eigenlijk best wel lekker ging haar eigen graf heeft gegraven vanuit geld-lust of een of ander gevoel van overmoedigheid. Het maakt mij niet uit of ze wel of niet online zichtbaar is, maar ik vind het wel interessant dat ze nu ineens heel haar online bestaan aan het wissen is.
Misschien toont dit een vorm van schaamte, spijt of zelfinzicht. Zou ik zelf wel een mooi einde vinden van dit verhaal.
Ja hè! ik was ook gewoon nieuwsgierig naar Annic, vooral na de boos aflevering. En zij “lost” het op door alles maar te verwijderen en een soort van van de aardbodem te verdwijnen om daarna opnieuw te beginnen (nu een andere insteek, geen youtuber/influencer naar masterclass gever).
Tis niet dat ik helemaal als een detective ga kijken waar ze uithangt. Als ik dr naam intyp in de zoekbalk van de mensen die ik volg; dan zie ik dat haar insta niet meer actief is. Toch typisch ;). Tis niet dat ik sensatiebelust ben en haar wil zien falen, maar meer: oke zo lost zij dingen op!
Maar de heksenjacht kan nu toch wel gestopt worden?
A+ reactie, would read again. Karel de lichtgevende Kutbeer.
Edit: ik zit nu 5 min later nog hardop te lachen.
Ik heb op Instagram gezocht maar kan zo snel niks vinden waar moet ik op zoeken?
Ow vergeet wat ik zei haha het staat hier boven