Mommybloggerstopic #6

Ik vind het geen moedermaffia van @anon13937616 Elise vindt het heftig, het is toch niet normaal??? Hier moet ze wat mee doen! Iemand tips ?
En vervolgens zegt ze vaak dat ze haar kinderen gewoon nog even in bed laat

Ik lees verder geen oordeel, want het is prima dat ze haar kinderen nog in bed laat maar dan is de oplossing voor hetgeen best wel logisch. Als je dan je kinderen wakker hoort dan is de kans aannemelijk dat ze het bed aan het aanvreten zijn.
Vond het best grappig

13 likes

En Wouter is natuurlijk ook te druk in bed
IMG_20210326_215412

56 likes

HAHAHAHA fuck zeg :cowboy_hat_face::sob:

6 likes

Echt hoe lang is die linkerarm. Wat is dit voor rare foto I am confusion

14 likes

Wat is dit toch een irritante kerel.

22 likes

image

15 likes

Jemig die spaghetti arm heeft al 13000 abonnees

6 likes

Bah bah, ik had ook eigenlijk niet anders verwacht dat die workouts van hem 10 halve lucht squats zouden bevatten

13 likes

Ik heb onlangs hier ook zo iets gepost en kreeg toen het antwoord dat ik me niet moest moeien met iemand anders zijn opvoeding.

Maar ja ik vind dus dat je gelijk hebt. Je kon een paar vlogs geleden ook horen dat ze al half aan het huilen waren. Haar antwoord was toen dat ze ook tijd voor haar zelf nodig heeft, of zo iets…

1 like

Shut up. Echt dit is geen normaal gedrag hoor.

4 likes

Het verschil zit hem er alleen in dat in wat @anon13937616 zegt geen oordeel zit over het feit dat ze de kinderen niet gelijk uit bed haalt. Zij zegt alleen, dit is een oplossing voor het ā€œprobleemā€. In jouw comment zit duidelijk wel een oordeel.

7 likes

Ik heb overduidelijk geen kinderen want enige wat ik denk is: gaan ze niet dood aan?

24 likes

Hahahaha lovit​:joy::sweat_smile:. Nu wil ik em!

4 likes

Ik zie wel echt heel vaak op marktplaats bedjes en boxen te koop ā€œwel met bijtafdrukken aan ƩƩn kantā€ of soms gewoon helemaal kaalgeknaagd. Misschien kan ze bijtspeelgoed voor ze kopen

1 like

Ik heb een ledikantje met een soort plastic (weet even niet welk materiaal) bescherming erover.

2 likes

Het lijkt mij wel gevaarlijk. Maar iemand zei al dat dit hout niet splintert dus misschien ben ik wel overbezorgd. Omdat zij zelf ook zegt dat ze erg vind maar geen zin heeft ze te pakken vond ik gewoon raar.

1 like

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Nou in principe kan dat idd niet nee…
Niet als jij de enige verzorgende in de buurt bent wanneer ze huilen omdat je het vertikt om ze uit bed te halen als ze al een tijd wakker zijn.

Besides dat, je zit toch ook niet meer chill als je je kinderen ergens hoort huilen…

19 likes

Ligt ook niet zo zeer aan tijd voor zichzelf nemen maar aan de timing?

Edit: wat @Nova zegt.

10 likes

alsjeblieft zeg, wat een schijtdiscussie is dit. die kinderen leven nog hoor dus waar hebben we het over

37 likes