Waar zie jij een heksenjacht dan? We bespreken alleen dat we haar niet meer op social media kunnen vinden? Als dat al een heksenjacht is…
Er afgehaald denk ik? Sanny zal ook niet blij zijn, die wordt op de Ali vs facebook ook duidelijk benoemd.
Ruis op de lijn van de law of attraction?
Nee hier komen ze sterker uit
En zo is het toch nog positief
Slecht nieuws voor Jorg
Wat erruuuggg. Heeft ie al het giftige AliExpress kinderspeelgoed gelaw of attractioned.
Ik kan niet meer, karel de kutbeer
Ze is al maanden van de radar, reden genoeg om er dan ook een keer over op te houden vind ik. Als ze nou nog bezig zou zijn oke, haar acties waren echt niet goed maar het is nu 2021…
Ik ga stuk om Karel de lichtgevende kutbeer
Karel de lichtgevende kutbeer, ik krijs
Als ze dat kauwen doen wanneer ze op zo’n moment al even wakker zijn dan zou ik mn kind inderdaad uit bed halen. Stuk goedkoper dan een bedomrander kopen
Ik snap niet zo goed dat sommigen het zo’n big deal vinden dat Elise de kids niet gelijk uit bed haalt (even los van het bijten). Als ik mijn kids hoor, haal ik ze er ook niet gelijk uit hoor. Laat mijn kinderen echt niet altijd bepalen wanneer ik ze aandacht moet geven, zeker niet als ze alleen wat aan het brabbelen/jengelen zijn.
Wat betreft het bijten, ik denk niet dat dat gebeurt omdat ze zich vervelen. Sommige kinderen zetten nou eenmaal overal hun tanden in.
Neeeehee, zelf even chillen is veeeeel belangrijker dan zorgen dat je kind straks een splinter oid in zijn mond heeft.
Ja dat is vast precies wat ze willen en wat er gebeurt!
Deze reacties zijn zo bemoeierig, echt niet te doen.
Dat kan dus wel gebeuren
Mijn baby’s hebben ook zo lopen knagen aan hun bed, echt bizar! De oudste deed dat niet.
Maar de jongste 2 deden het ook voordat ze in slaap vielen, dan stonden ze denk ik even met z’n 2e de dag door te nemen ofzo, onder het genot van een hapje verf.
En als ze na hun slaapje wakker werden, dan haalde ik eerste de ene uit bed en bracht die naar beneden en dan de andere. Tijd genoeg om even lekker te knabbelen aan je bed.
Je impliceert dat ze hun eigen belang boven dat van hun kind stellen en dat vind ik wel ver gaan hoor. Alsof ze het expres zo laten ofzo.
Haha joh kinderen doen dat gewoon. Je kunt niet elke seconde van de dag bij ze zijn en vind het ook een vreemde aanname dat je dat wel kunt voorkomen door ze eerder uit bed te halen.
Maar ze reageren toch express niet terwijl ze weten dat die kindjes aan het knagen zijn als ze wakker in hun bed zijn?
Edit: misschien ben ik te panisch dan hoor. Maar toen ik zag dat mijn kind dit deed ben ik wel alerter geworden. Ze zouden maar een een stukje hout door slikken of een splinter in hun mond/keel krijgen.
Onze dochter deed dit ook, had dan niet altijd gelijk door dat ze wakker was. Daarnaast geniet ik meestal nog even ban de rust als ze nog niet gaat zeuren/huilen. Met een tweeling snap ik dat helemaal dat ze zo lang mogelijk laat liggen.