Ik vind dit een beetje moeder maffia achtig hoor. Zo erg is het toch allemaal niet.
Nee heb ik niet gezien, had t alleen in de vlog gezien. Maar alsnog hoeft ze eerder uit bed te halen toch niet de oplossing te zijn. Misschien worden ze stil wakker en gaan ze knagen, dan ben je er toch niet op tijd bij. Of net als @LunaLovegood zegt, haal je de 1 eruit, kan de ander nog lekker even doorknagen.
Haha ja sorry ik begrijp je! Lijken wel 2 bevers
Kinderbedjes zijn van het soort hout gemaakt dat niet splintert gelukkig…
Maar ik ben wel benieuwd wat ze op de tip zegt om ze eerder uit bed te halen haha
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik vind jouw opmerking gewoon te ver gaan. Neem aan dat ze zelf weten of het veilig is of niet.
Maar kadopa vertelt en passant ook dat een van z’n dochters weer zwanger is… dat wisten we volgens mij nog niet?
Dat is de zus van Sanny, stond een tijdje geleden al op haar eigen insta.
Jawel hoor! De zus van Sanny is al over de helft volgens mij. Is gewoon bekend.
Ooooh oké, gelukkig maar
Ja Sanny’s zus!
Hoezo? Ze zegt dat ze het oh zo vreselijk vind maar ze wilt toch liever blijven chillen. Als je het zo erg vind sta dan gewoon op? En anders vind je het blijkbaar niet zo erg anders zou je neem ik aan wel sneller ingrijpen?
Hahaha ik lees dit nu voor de vijfde keer en moet weer gewoon janken van het lachen. Arme Karel de kutbeer.
Haha knaagtijd
Haha ja spon zal ongetwijfeld de reden zijn. Dat nieuwe huis betaald zich niet vanzelf.
Ik vind het geen moedermaffia van @anon13937616 Elise vindt het heftig, het is toch niet normaal??? Hier moet ze wat mee doen! Iemand tips ?
En vervolgens zegt ze vaak dat ze haar kinderen gewoon nog even in bed laat
Ik lees verder geen oordeel, want het is prima dat ze haar kinderen nog in bed laat maar dan is de oplossing voor hetgeen best wel logisch. Als je dan je kinderen wakker hoort dan is de kans aannemelijk dat ze het bed aan het aanvreten zijn.
Vond het best grappig
En Wouter is natuurlijk ook te druk in bed
HAHAHAHA fuck zeg
Echt hoe lang is die linkerarm. Wat is dit voor rare foto I am confusion
Wat is dit toch een irritante kerel.