Mommybloggerstopic #6

afbeelding

Kom d’r maar in @Karl_Lagerfeld !

14 likes

Jemig die spaghetti arm heeft al 13000 abonnees

6 likes

Bah bah, ik had ook eigenlijk niet anders verwacht dat die workouts van hem 10 halve lucht squats zouden bevatten

13 likes

Ik heb onlangs hier ook zo iets gepost en kreeg toen het antwoord dat ik me niet moest moeien met iemand anders zijn opvoeding.

Maar ja ik vind dus dat je gelijk hebt. Je kon een paar vlogs geleden ook horen dat ze al half aan het huilen waren. Haar antwoord was toen dat ze ook tijd voor haar zelf nodig heeft, of zo iets…

1 like

Shut up. Echt dit is geen normaal gedrag hoor.

4 likes

Het verschil zit hem er alleen in dat in wat @anon13937616 zegt geen oordeel zit over het feit dat ze de kinderen niet gelijk uit bed haalt. Zij zegt alleen, dit is een oplossing voor het “probleem”. In jouw comment zit duidelijk wel een oordeel.

7 likes

Ik heb overduidelijk geen kinderen want enige wat ik denk is: gaan ze niet dood aan?

24 likes

Hahahaha lovit​:joy::sweat_smile:. Nu wil ik em!

4 likes

Ik zie wel echt heel vaak op marktplaats bedjes en boxen te koop “wel met bijtafdrukken aan één kant” of soms gewoon helemaal kaalgeknaagd. Misschien kan ze bijtspeelgoed voor ze kopen

1 like

Ik heb een ledikantje met een soort plastic (weet even niet welk materiaal) bescherming erover.

2 likes

Het lijkt mij wel gevaarlijk. Maar iemand zei al dat dit hout niet splintert dus misschien ben ik wel overbezorgd. Omdat zij zelf ook zegt dat ze erg vind maar geen zin heeft ze te pakken vond ik gewoon raar.

1 like

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Nou in principe kan dat idd niet nee…
Niet als jij de enige verzorgende in de buurt bent wanneer ze huilen omdat je het vertikt om ze uit bed te halen als ze al een tijd wakker zijn.

Besides dat, je zit toch ook niet meer chill als je je kinderen ergens hoort huilen…

19 likes

Ligt ook niet zo zeer aan tijd voor zichzelf nemen maar aan de timing?

Edit: wat @Nova zegt.

10 likes

alsjeblieft zeg, wat een schijtdiscussie is dit. die kinderen leven nog hoor dus waar hebben we het over

37 likes

Ik zag net trouwens dat het logo van Wout zijn kanaal bestaat uit het woord STER en Wout beeldt zelf de letter K uit.
:rofl:

15 likes

afbeelding

Haha verrek je hebt gelijk. Wat melig

59 likes

Houd toch op joh, die kinderen zijn niet aan het krijsen ofzo. Ze zijn gewoon wakker en misschien een beetje aan het jengelen. Denk je nou echt dat als ze full on zouden krijsen dat Elise zou denken, ach boeiend ik laat ze een kwartiertje (en stel dat ze het wel zou doen voor haar eigen sanity, als die kinderen veilig in bed zitten dan zou ik haar alsnog niet judgen).

Krijg hier echt een beetje viva forum vibes van, dat gemomshame de hele tijd.

44 likes

Niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar ik vind het heel bizar dat als iemand zou zeggen ‘Willemijn met haar dunne armpjes/dunne beentjes/kleine borsten’ heel het forum erover zou vallen want niet oordelen over andermans lichaam, maar als dit over Wouter gezegd wordt we niemand horen.

12 likes

Ik heb het over die foto, niet zijn echte arm. :spaghetti:

2 likes