Yo maak ff een daddybloggerstopic aan. Vind die gozer zo’n kwal
Maar ook: wouter wordt hier om de haverklap afgezeken maar owee er wordt geoordeeld over Elise haar moederschap. Vind dat een beetje krom of zo. Ik zelf vind het persoonlijk ook not done om die wouter heel de tijd te veroordelen. Kijk dan gewoon niet steeds naar die vlogs ofzo🤷♀️ ook comments als, ja hij moet niet zo vaak in haar vlogs. Hij is like een groot onderdeel van haar leven.
Hoe is het eigenlijk met papa Sjenkie???
Oh nee dan is het goed . Wordt als persoon totaal afgebrand maar oké.
Ik heb het nooit over Wouter, weet ook niet of dat dezelfde mensen zijn. Maar momshaming is mijn pet peeve dus daar reageer ik op.
maar hij is like super annoying
Nee, maar beide is toch gewoon niet oké?
Shamen is Shamen.
Nou is zie wel vaker comments. Wordt wel echt kwal genoemd en dergelijke. Vind ik niet nodig.
En jawel. Laatst werd ook hij geshamed om z’n vaderschap omdat hij de kindjes ziek moest ophalen van de opvang en hij keihard daarvan baalde (was te zien op een vlog). Kreeg hier veel kritiek.
Misschien omdat het een beetje deed denken aan zijn houding in die parkeergarage? Als zzp-er hoort dat er ook bij (ging niet echt over opvoeding). Het is wel zo dat er in dit topic op dat soort dingen commentaar wordt geleverd. De ene keer heel terecht en breed gedragen, andere keer minder
Momshamen (“welke moeder doet dit nou?”) en alsof belang van kindjes niet voorop staat, vind ik wel van een hele andere orde
En kwalijker
Don’t get me wrong, ik houd ook echt niet van momshamen. Maar soms lees ik hier en vind het soms echt hard voor die wouter. Ik ken die hele wouter niet goed hoor. Kijk de vlogs van Elise niet verder.
Ja sommige mensen roepen ook eerder een anti-reactie op. Als je wat langer naar haar vlogs kijkt, leer je hem al heel goed kennen! It aint always pretty
Mag toch best gezegd worden dat het een wallllllgelijk mannetje is?
Waarom altijd alles maar lief en aardig houden?
Soms is het gewoon niet anders.
Ja, maar snap gewoon niet dat het zo verschilt met momshamen. Vind het beide even erg tbh. En eerlijk denk ik ook, wie ben jij om dat te zeggen over hem. Alsof je hem goed kent via een vlog die Elise gaat toch niet voor niets met 'm. Of gaan we hier dan shamen over dr mannen keuze?
Waar ligt dan de grens? Mag je over Wouter zeggen dat het een walgelijk mannetje is maar over Vera niet dat het een aansteller is? (Disclaimer; ik zeg niet dat dat zo is of dat ik dat vind)
Ik ben van mening dat niet altijd alles aardig en zoetsappig hoeft te zijn. Maar misschien ben ik dan gewoon een bitch.
Maar jij zou dus momshamen ook niet zo erg vinden in sommige gevallen?
Klopt.
Zie het al zo vaak voorbij komen en ben nu wel heel benieuwd in welke vlog het parkeergarage gedoe te zien is?
Hebben ze eruit geknipt, dus kan je niet meer zien
Vita die in de vlog van Elise op hun nieuwe kantoor zegt dat ze ‘een beetje verkouden is’ maar ondertussen met Elise en Joey gaat vrijmibo’en . Waarom ben je dan niet thuis gebleven