Er is niks mis met iemand irritant vinden. Neem aan dat jij ook een paar op je radar hebt die je om wat voor reden dan ook gewoon niet kan uitstaan.
Misschien omdat ze al Corona gehad heeft?
Je kan het nogmaals krijgenâŠ
Ik vind dit forum op russische roulette lijken. De ene moment mag je wel iets zeggen, de andere moment niet.
Hangt maar af van wie het net leest en of je een fan tegen de borst stoot. Dan zijn er nog leden die de ene dag commentaar geven of een bnâer of igâer, en de andere dag zijn ze dan kwaad op iemand die het ook doet.
Houdt het forumleven een beetje spannend toch, een potje Russische roulette
LOL dat is waar
Ik lees wel graag mee, soms wil ik dan ook eens mijn mening geven. De ene moment gaat het goed, de andere moment niet
Ik vind het eigenlijk niet zo erg als ik tegenwind krijg. Bij men vorige post waren ook leden die het met me eens waren.
Ik zeg gewoon maar dat ik het soms wel gokken vind.
Juist interessant toch? Wanneer je pushback krijgt, kun je ook bedenken, goh missch is er inhoudelijk ook iets op af te dingen. We zeggen allemaal dingen of hebben gedachten die soms goed uitpakken, breder gedragen worden, anders/minder-populair zijn
Wel geinig dat je dat dan aan de âgrilligheidâ vh forum wijt
Leuk! Samen met papa Sjenkie!
Ja mee eens ! Maar dan nog heb je leden die de ene dag een influencer afbreken, en de dag erna mag iemand anders het niet doen
Precies dit bedoelde ik dus indd in mijn vorige posts. Wouter mag voor alles uitgemaakt worden en over zijn âspaghettiarmenâ op de foto mag geoordeeld worden maar oh wee als je iets over Vera zegt. Of over de borsten van Bonnie in haar kerstjurk.
Ja, dit dus! Wtf is het verschil.
Oja dan is het misogynistisch .
Meiheid heb je die foto gezien die een paar posts boven mijn opmerking staat. Dat is een spaghetti arm. Qua perspectief. Doe ff chill zeg
als er ooit nog een reactie emoji bij komt dan graag deze
Sorry maar je snapt mân punt gewoon niet. Of ik maak het niet duidelijk genoeg.
Oh mij boeit het niet of iemand wel of niet met me eens is.
Oke maar wat is je punt dan in godsnaam? Dat er met twee maten gemeten wordt of wat?
Oke maar in welke zin dan?
Verschil tussen mannen en vrouwen? Of gaat het echt om individuen? Want ja, ik reageer anders op een post over Vera dan over Wouter. Wouter tettert overal doorheen en kaffert mensen uit die in lagere posities werken (parkeergarage gate). Vera zet zich in voor body positivity en toont maatschappelijke betrokkenheid in haar content. Daarom reageer ik afkeurend op nare/flauwe opmerkingen over Vera en niet op Wouter.
Ik vind het verder een hele mooie post van Willemijn vandaag (over de geboorte van haar zoontje Krijn) maar het woord piemelkwartet zou echt verboden moeten worden