Mommybloggerstopic #6

Het feit dat we soort van vanzelfsprekend iemand die in een parkeergarage werkt classificeren als ‘iemand die in een lagere positie werkt’ dan een model/influencer zegt met name veel over onze samenleving :innocent:

11 likes

Hahaha ik had echt precies hetzelfde. Tijdens het lezen dacht ik: “Oh wat een mooie tek… -piemelkwartet???”

4 likes

Ik zeg nog niet persoonlijk naar jou bedoeld schat.

1 like

Het klopt nu toch ook niet meer, van dat piemelkwartet. Met baby S erbij zijn er 5 piemels, als je K meetelt. Nog een goede reden om dat woord in de ban te doen.

2 likes

Ja is waar. Minder geld verdient per uur dan* :sweat_smile:

2 likes

Je zit sowieso in het verkeerde topic. Dat kan ik nu al voorspellen.

1 like

oops, ik verplaats ‘m!

Alleen is het raden er dan snel vanaf :joy:

Ja shit nou laat maar hoor :joy: Ik focus me wel weer op mijn wijntje. Lijkt me een beter plan!

3 likes

Maar tot twee keer precies noemen wat ik zeg en dat uit verband rukken. Maar prrrima

Wat ruk ik uit zijn verband dan? Ik zeg dat er gezegd werd dat ie op die foto spaghettiarmen heeft en dat is ook letterlijk wat jij gezegd hebt. Sorry dat je je aangevallen voelt omdat ik je letterlijk citeer. :woman_shrugging:

Wat flauw zeg.

Dat is dus precies niet wat ik zeg. Die foto met dat perspectief is een spaghetti arm.

3 likes

Dat is toch wat ik zeg? ‘Op die foto heeft ie een spaghettiarm’. Sorry maar ik snap oprecht niet wat ik uit zijn verband ruk.

En ik blijf erbij dat ik het bizar vind dat dat geoorloofd is maar als iemand zou zeggen dat Vera dik is op een foto of dikker lijkt dan ze is dat iedereen daar overheen zou vallen.

2 likes

Ja ok ik heb ook geen zin om dit nog verder uit te leggen.

3 likes

Dit dus !!!

2 likes

*piemelkwartet

27 likes

Ik zie je emoji’s niet (vlakjes met kruisjes bij mij) maar ik verwacht zoiets: :face_vomiting:

Hebben meer mensen dat trouwens dat sommige emoji’s het niet doen?

1 like

Waarom hebben jou emoji’s van die enge ogen :flushed:

14 likes

Dan heb je de update met nieuwe emoticons nog niet. De emoticon van Bergamot is echt mijn nieuwe favo het is een poppetje die lacht maar ook huilt. Zeg maar mijn leven. .

10 likes