Maar was het Mascha? Kan bijna niet anders toch
Hmm die heb ik wel als ik Whatsapp, staat inmiddels bij mijn meestgebruikte zelfs.
Yes
Weet je wat ik niet begrijp dat als iemand van een gezin of familielid vlogt dat meerdere mensen uit dat gezin dan ook ineens gaat beginnen met vloggen of verkopen van spullen. Zoals bij Sanny haar vader die nu ineens speelgoed gaat verkopen. Lekker makkelijk zo’n kruiwagen.
Ja super handig toch zo’n kruiwagen,
Haar zus is nu ook een soort van influencer op Instagram!
Zou jij, denk je, een vakantie boeken naar het vakantiepark van de huis muts?
- Ja, ik zou dat wel willen.
- Misschien, ik twijfel.
- Nee, bedankt.
- Ik weet niet waar dit over gaat.
0 stemmers
Niet specifiek voor haar maar als het een leuk park is ja why not
Why not? Als het tof is en toed geprijsd naar waarde zou ik er wel naartoe gaan. Maar deze introvert houd niet zo van vakantieparken met gezamelijke activiteiten en plekken waar veel mensen zijn dus ws houd ik het bij een afgelegen huisje
Ik denk dat het relatief duur gaat zijn dus hoeft niet zo nodig, dan ga ik wel gewoon naar een airbnb of suf vakantiepark.
Denk dat er ook een extra prijskaartje aan zal hangen juist omdat het van hun is en ze op internet natuurlijk nog best bekend zijn
Confession: ik heb vanmorgen met mijn vriend de 10’ workout van Wout gedaan en ik vond het eigenlijk wel heel leuk. De 10 minuten vliegen voorbij en het is handig dat je niks nodig hebt.
Word ik hier nu verbannen?
Ja, sorry.
Haha helaas. De inhoud van mijn bankrekening bevat te weinig cijfers om elise te kunnen zijn.
Ja dat is wel weer zo.
Meestal achteraf heb ik dat ;). Maar tijdens denk ik arghhh hellllll op aarde.
Ik doe ook mee met de workouts en dit was precies wat ik zocht, kan ik het afwisselen met optima vita
Ik heb net ook een workout van Wouter gedaan met mijn vriend, vonden het ook wel leuk!
Misschien kijkt Wout ondertussen naar zichzelf in de spiegel
Ik heb ook de twee work-outs gedaan! Wil het ook echt proberen om die tien dagen vol te houden!
Ik vind de muziek alleen niet zo lekker. Er zit niet echt power in en het motiveert mij daarom niet om meer te geven.