Haar filmpjes op insta zijn tegenwoordig ook slechte uitbeelding van memes.
Beetje Kelly C vibes.
Haar filmpjes op insta zijn tegenwoordig ook slechte uitbeelding van memes.
Beetje Kelly C vibes.
Is hier al besproken dat de muts een 7-delige docuserie op Net5 over het vakantiepark krijgt? Volgens mij hadden sommigen hier dit al zien aankomen. Denk dat het toch wel wat kijkers gaat trekken
Oh mi scusi ik veronderstelde dat ze nog een mommy was. Tot zo ver mijn breaking news
Ik dacht ik plaats het daar want ze doet geen mommy activiteiten. 
Las dat Romy Boomsma een schooltje wil starten op haar erf, wat super leuk lijkt mij ook echt geweldig.
Maar hoe werkt zoiets? Je kan toch niet zomaar een school beginnen in je achtertuin? We hebben in NL toch gewoon met de onderwijsinspectie te maken?
Geen idee hoe zoiets werkt maar ik las snel op internet dat iedereen een particuliere school mag beginnen maar de gemeente het wel moet erkennen.
Je kunt je kind ook gewoon thuisonderwijs geven , dan zou zoiets ook wel mogen
Wat ik me dan afvraag: ze zei in een latere story ook dat het vooral een droom was en dat haar 2 oudste kids heel blij waren op hun (reguliere) basisschool en dat zij er ook blij mee waren. Dan denk ik: waarom zou je je kind, dat gelukkig is op school, eraf willen halen om âzelfâ onderwijs te geven? Je kunt ze als ouder zoveel meegeven vanuit huis, vanuit de boerderij. En daarnaast leren ze op school. Ik vraag me dan echt af of ze weet waar ze aan begint. Maar goed, ik hoef het gelukkig niet te doen.
Iemand die ik via via ken (zonder enige onderwijservaring) is ook een school gestart met âunieke nieuwe onderwijsmethodesâ. Ik vind het zo raar dat dat blijkbaar zomaar kan?
Ik neem aan dat je toch aan bepaalde voorwaarden moet voldoen?
Een eigen school starten a la maar welke ouders sturen hun kinderen daar vervolgens naar toe?
Van die zelfde rare types als romy boomsma natuurlijk
Ik denk haar Instagram vriendinnen? Iedereen doet ongeveer het zelfde en is vast laaiend enthousiast.
Ouders die vinden dat hun kinderen veel te bijzonder en uniek zijn voor een gewone basisschool. Dat is zoân beetje het USP van die school blijkbaar 
Waarom een eigen school starten? Het is toch geen little house on the prairie?! Onderwijs lekker overlaten aan mensen die daar voor gestudeerd hebben ipv je kinderen in een nog selectere bubbel op laten groeien joh
Hahaha little house on the prairie 
Ik snap dat ook nooit, er zijn verdorie mensen die daar 2 - 4 jaar voor studeren en daarnaast regelmatig bijscholing volgen. Hoe kan het dan zo zijn dat Romy en Truus dat zomaar mogen doen?!
Ik denk dat naar een reguliere basisschool gaan in combinatie met thuis ( en dan vooral op een boerderij) je juist super veel meerwaarde hebt. Anders lijkt mij die âbubbelâ idd wat iemand hierboven ook al zei, zo klein en beperkt.
Academy of Special Snowflakes nahhh
Ik denk dat er veel animo voor is. Ik vind het ook een mooi concept, het zou niets zijn voor mijn kinderen maar ik denk dat er toch veel behoefte aan is vooral zo laten opgroeien met veel dieren en de natuur en kleinschalig onderwijs
Isa green en Co zijn ook bezig met plannen om eigen school-initiatieven te ontplooien #moederhart
Allemaal leuk en aardig, maar je moet die kinderen toch ook voorbereiden op de middelbare school?
Hartstikke leuk dat ze 6 jaar lang geiten aaien en wortels leren planten, maar het kroost zal toch echt een keer naar het voorgezet onderwijs moeten, toch?
In NL mag je je kind echt niet âzomaarâ thuis onderwijs geven hoor. Het is zelfs verboden.