Ik heb ook de workouts gedaan haha oeps. Wil het ook wel 10 dagen volhouden maar jeeeezus ik ga nu al dood van de spierpijn dus denk dat ik morgen helemaal niks meer kan. Vind het wel jammer dat hij wel een warming-up video heeft maar niks met cooling down. En inderdaad de hele tijd dat “lekker”. Hou toch op
Ik heb vandaag ook de work out van Wouter gedaan. Maar wel als finisher, 10 minuten is zo kort. Daar trek ik niet helemaal een sport beha voor aan hoor
Kan gelukkig ook in je stringetje volgens Wouter!
Vind het lang zat hoor, voel het al de hele dag in mn benen
Ja zo’n stomme opmerking vond ik dat
Of doen mensen dit echt? Geen haat!
Had Mascha niet een periode dat ze naakt yoga deed zodat ze geen sportkleding hoefde te wassen?
Hahaha geen idee maar zou me niks verbazen, en het dan in de vlog brengen als wauw jongens ik heb me toch een lifehack gevonden.
Haha wel typisch iets voor haar inderdaad. Nou ja weet niet voor anderen hoort, maar vind het ook fijn dat zo’n sport bh en broek alles een beetje samen houdt tijdens het hupsen en springen
Irriteer me inmiddels wel aan het steeds uitroepen van ‘heerlijk!’ van Wouter.
Sporten is niet heerlijk ik vind het noodzakelijk want: wil eten. Maar heerlijk? No
Tuurlijk, z’n eigen vriendin incl. spiegelfoto op stories.
Haha ik mag toch hopen dat je als fitnessvideo-maker sporten wel heerlijk vindt anders is de lol er snel af
haha zou het op zich wel het grappig vinden als de trainer ook de hele tijd zat te mopperen : Nou nog 15 van die klote squats en dan is het feest nog niet voorbij, nee natuurlijk niet dan gaan we weer met t***** zware gewichten lopen zeulen alsof we niets beters te doen hebben tot aan de dood.
Ik zie in de stories van Se.rena dat ze haar zoontje bij de volle naam noemt, meestal hoor/lees ik de afkorting, maar krijg hier echt een error van: KemmeRUN. Weet ook niet hoe ik het wel had verwacht maar dit klinkt zo gek NL.
Eerlijk dit zou mij wel motiveren. Haat aan mensen waarbij alles zo makkelijk gaat terwijl ik sterf
Hahah ze spreekt t dus echt zo uit. Nav jou bericht direct de story opgezocht
Het was volle maan toch?! Nou wellicht is dat de reden . Andere naam wordt wel met engelse tongval uitgesproken hoor ik nu dus dat verklaart mijn error
.
Er staat volle naam geen volle maan
Wow hahah dat had ik ook nog niet gezien
Ik wilde hem nog aanpassen naar volledige naam, maar dan kloppen de posts na mij niet meer .
Ja Kemmerun en Máshhoe-jall
Echt Houten