Nou dan link ik de IGTV wel
https://www.instagram.com/tv/CNJ_WzsHgEu/?igshid=1ko3auuzju7dk
Is dat nou Do?
Edit: heb t nu gezien NVM. Wat is er eigenlijk met haar carriere gebeurt?
Die is wel over, maar nog niet voorbij
Wow ik realiseer me ook echt nu pas wat voor een verschrikkelijk slechte tekst dit is. Al die Ewbank songteksten slaan helemaal nergens op.
Wow. Maar éven:
Ik werk voor een merk dat mommybloggers aanspreekt en wij krijgen dus vaak mailtjes van micro mommybloggers ( vooral via Instagram ) die om een samenwerking vragen. Ik vind dat dus echt zo .
Doen we dus nooit ! We verkopen duurdere producten en ik snap dus echt niet dat ze denken dat ze die producten gaan krijgen voor dan aan amper paar duizend followers te tonen.
We hebben een marketeer in ons team dus daarmee hou ik mij niet bezig. Vind het alleen echt hebberig.
0 stemmers
Juist met duurdere producten kun je meer en gerichter investeren in marketing. Je moet heel veel mascara’s van 5 euro extra verkopen om een campagne terug te verdienen, maar als jij gericht target en daarmee jouw doelgroep bereikt, maakt het niet uit qls dat er geen duizenden zijn
Kwam toevallig net zo’n mommy instagrammer tegen die echt loopt te leuren om samenwerkingen. Haar hele insta alleen maar vol met foto’s van haar kind. Geen enkele andere. Echt bizar. En in elke foto alle merkjes getagd die het kind aan heeft of een ander product waar je maar een vleugje van ziet. Juist als merken met zulke mensen gaan samenwerken, neem ik ze niet serieus.
Ja. Of bijv merken die werkelijk met iedereen een samenwerking hebben zoals t.wistshake en h.ello fresh.
Ik kom er wat laat mee, maar heb net de eerste workout van Wout achter de rug. Maar die muziek??? En dan “tempo gaat iets omhoog, luister naar de muziek”
Ik vind Wakuli hier momenteel het ergst in, die lijken echt met iedereen een samenwerking te hebben.
Ja ik heb dat aangevinkt omdat ik niet wist welke optie ik moest kiezen, weet t zelf ook niet lol.
Die doen toch gewoon affiliate marketing of zijn dat allemaal losse samenwerkingen?
Waarschijnlijk zijn het toevallig (of niet toevallig, want ik val denk ik precies in de doelgroep van Wakuli ) net de mensen die ik volg. Dat zijn ook geen mommybloggers trouwens, dus misschien verkeerde topic. Maar ik zag het vorige week bij Bonnie, Diana van D is for Dazzle, Bram de Wijs (en ik dacht nog iemand maar nu weet ik niet meer wie) en dat waren zeker samenwerkingen.
die zit (nog) niet in mijn bubbel haha
Ik heb het ook bij S.arah Rebecca gezien, die hoort wel in dit topic thuis.
Aaah die reactie van haar zoontje, echt lief. Helemaal verbaasd.