Ik vind het denkbeeld dat de moeder minder moet werken want te veel opvang is zielig zooooo irritant en schadelijk. Want heeft het kind geen vader? Het is ook korte termijn denken want doordat de man in de meeste gevallen meer verdient gaat de vrouw minder werken en loopt de salarisontwikkeling alleen maar meer uit de pas, het wordt een soort self fulfilling prophecy. En ook op hele lange termijn (=pensioen) heeft het alleen nadelig effect op de vrouw. En dat is misschien niet zo erg als je levenslang bij elkaar blijft, maar de realiteit is ook dat meer dan de helft van de relaties strandt.
Misschien hecht ik ongezond veel waarde aan onafhankelijkheid, en het is niet zo dat ik mijn exit uit mijn relatie aan het plannen ben maar ik vind het heel belangrijk om hierbij stil te staan en afspraken over te maken voordat ik een kind krijg.
Hij is weer rijkelijk aanwezig voor onze irritainment!!

. Het absurdste uit deze docu waren de subsidies die “recycladebedrijven” ontvingen. Ik ben na al die jaren nog gechoqueerd en heb grote afkeer tegen kunstgras.
Helemaal organic