Huh hoezo?
Ik trek Elise ook heel slecht terwijl ik haar eerst super leuk vond om te volgen. Komt voor mij omdat ze echt mega veel zeikt terwijl ze zó geprivilegieerd is.
Plus elke vlog bevat wel 1 of meerdere samenwerkingen
Ja dit is de reden dat ik haar ontvolgd heb op insta. Alleen maar spon
Wálllllll-ge-lijk
Biiii-zarrrrr
Ik krijg de laatste tijd ook echt een nare vibe bij haar.
Zo neerbuigend naar alles en iedereen…
Eerst was ze nog wel relatable ofzo…
Ze had toch 2 hangers gekregen toen ze die gouden ketting kocht, 1 hele vreemde parelbal oid, die had ze het volgende shot niet meer om
Doe èèèven normaal
Omdat ze in de voorronde van de Televisier zit zeker? Echt onbegrijpelijk ook
Edit o niet eens dus, jemig wat een IDIOOT item
Altijd als ik een vlog van haar kijkt kan m’n vriend het ook niet laten om iets over haar manier van praten te zeggen
Haar filmpjes op insta zijn tegenwoordig ook slechte uitbeelding van memes.
Beetje Kelly C vibes.
Is hier al besproken dat de muts een 7-delige docuserie op Net5 over het vakantiepark krijgt? Volgens mij hadden sommigen hier dit al zien aankomen. Denk dat het toch wel wat kijkers gaat trekken
Oh mi scusi ik veronderstelde dat ze nog een mommy was. Tot zo ver mijn breaking news
Ik dacht ik plaats het daar want ze doet geen mommy activiteiten.
Las dat Romy Boomsma een schooltje wil starten op haar erf, wat super leuk lijkt mij ook echt geweldig.
Maar hoe werkt zoiets? Je kan toch niet zomaar een school beginnen in je achtertuin? We hebben in NL toch gewoon met de onderwijsinspectie te maken?
Geen idee hoe zoiets werkt maar ik las snel op internet dat iedereen een particuliere school mag beginnen maar de gemeente het wel moet erkennen.
Je kunt je kind ook gewoon thuisonderwijs geven , dan zou zoiets ook wel mogen
Wat ik me dan afvraag: ze zei in een latere story ook dat het vooral een droom was en dat haar 2 oudste kids heel blij waren op hun (reguliere) basisschool en dat zij er ook blij mee waren. Dan denk ik: waarom zou je je kind, dat gelukkig is op school, eraf willen halen om ‘zelf’ onderwijs te geven? Je kunt ze als ouder zoveel meegeven vanuit huis, vanuit de boerderij. En daarnaast leren ze op school. Ik vraag me dan echt af of ze weet waar ze aan begint. Maar goed, ik hoef het gelukkig niet te doen.
Iemand die ik via via ken (zonder enige onderwijservaring) is ook een school gestart met “unieke nieuwe onderwijsmethodes”. Ik vind het zo raar dat dat blijkbaar zomaar kan?
Ik neem aan dat je toch aan bepaalde voorwaarden moet voldoen?