Mommybloggerstopic #6

Ik vind het een beetje lullig om dit klagen te noemen. Hij ervaart gewoon presteer druk en deelt dat, hij had dat namelijk ook niet helemaal verwacht. Daar hoeft toch helemaal niks mis mee te zijn?

3 likes

Ja wauw! Alleen dat kunstgras :sob:

2 likes

Ja, hoe dan :worried:

3 likes

Wat is daar zo erg aan eigenlijk?

Onder andere dat het niet gerecycled kan worden. Als je het kunstgras wilt vervangen, kun je er niets mee. Produceren kost veel water en andere grondstoffen. En daarna kun je het op de kunstgrasberg gooien:

5 likes

Wat moet het heerlijk zijn om jong, wit en rijk te zijn. Can’t relate.

47 likes

:joy:

2 likes

Ik las juist op diverse plekken dat recyclen wel mogelijk is maar ga deze link ook even volgen en lezen

En iedereen het hier maar in stand houden en ze nog rijker maken door het kijken van hun vlogs :+1:

14 likes

Ik hoop het. Dit item is ondertussen 3 jaar oud, dus mogelijk is er in de tussentijd wel wat veranderd :crossed_fingers:. Het absurdste uit deze docu waren de subsidies die “recycladebedrijven” ontvingen. Ik ben na al die jaren nog gechoqueerd en heb grote afkeer tegen kunstgras.

Nou, je had wel voor je 10-daagse YouTube challenge kunnen bedenken dat er iets na zou kunnen komen?

Ik denk dat ik mij gewoon irriteer aan die 2 dat ze vaak benoemen dat ze het zó druk hebben, terwijl ze geen baan hebben waarbij ook maar een van hun veel uur per week van huis is. Sorry, maar in mijn ogen moeten wij ‘zure kantoortrutten’ al dat soort shit (verhuizingen, kids opvoeden) naast een baan doen, waarbij je niet zo veel vrije tijd hebt.

7 likes

Ik kijk nu de vlog van Elise. Dat huis, wtf.
Wat een mega contrast met de woning van Vita

Haha huh wat heeft de woning van Vita er mee te maken? Zij heeft toch een heel ander leven ook

Die gare superfoods-spam :nauseated_face: Helemaal organic

4 likes

Zeg maar een soort hondenhok a la Paris Hilton maar dan voor kindjes?

4 likes

Niks ergs, het is alleen totaal niet mijn smaak en al helemaal niet zo’n lap. En die gehele lap met echt gras was inderdaad niet ideaal, maar ik had de indeling dan toch wat anders gedaan. Maar nogmaals: mijn mening.

Haha ik was helemaal benieuwd naar die tuin vanwege de berichtjes hier en haar aankondiging maar zo enorm is het toch ook niet? En zoveel inkijk. Ik vind het haar hype niet waard. Maar als dit in het centrum is, is het wel uniek natuurlijk! Stiekem best benieuwd naar de koopsom van het huis

3 likes

Dat gras is ook echt overhyped,‘net echt’ volgens Elise nou ik vind het net een mini-golf baan maarja nmsvpe

2 likes

Nou, precies wat ik ook dacht. Oke, het is misschien uniek voor Amsterdam (centrum) maar mn mond valt er niet van open. Moest ook lachen dat ze zei “kan niet wachten om wakker te worden met een koffietje terwijl je dan naar buiten kijkt.” En dan wat? Naar buiten kijken kon je in het vorige huis toch ook. En waar kijk je naar? De gevels van de achterburen. Doe eeeeeeven normaal!

39 likes

Ja maar Amsterdam is beterrrrrrr

1 like

Als Elise mijn zus was, en ik zou na een bezoek aan haar huis thuiskomen in mijn bezemkasthuis qua m⁎, dan zou ik Ă©cht even moeten slikken hoor

1 like