Hahahaha ja je hebt ook helemaal gelijk, we hebben het ook echt over KINDEREN, die steken vrijwillig doperwten en legoblokjes in hun neus, dat wattenstaafje is echt peanuts joh 
Hoe kan haar kleuter âhuiverigâ tegenover het testen staan? Hij kan toch amper weten wat dat is en of dat erg is tenzij zijn moeder dat zelf heeft gezegd 
JE HEBT JE KIND ALLEEN MET EEN VRIENDJE LATEN GAAN? Bel de psycholoog maar, dit is vragen om traumaâs natuurlijk.
Hij kent het woord niet eens.
De mijne ook. Ze kregen daarna een kadootje van de ggd dus het was een feestje.
Ze zijn ook al aan het wachten tot zij zelf gevaccineerd worden.
Ik had uitgelegd dat de vaccins alleen zijn voor mensen van 18 jaar en ouder.
âHuh, maar waarom krijgen wij geen vaccin dan? Want nu kunnen wij toch nog steeds andere mensen ziek maken. Ik wil ook dat vaccinâ. Aldus de 4-jarige.
@Petitprince @anon46493654 @ficus jullie kinderen zijn wijzer dan menig influenzer maar dat verbaast me niets.
Barbieschoentje-in-neus-ervaringsdeskundige 
Iâm okay though
hahahahahahhahahahahaaaaa
Awww weet je zeker dat het wel gaat? Ik weet zeker dat er wel wat issues zijn die je daaraan kunt toeschrijven !!!
Ik ben echt bang voor de special snowflake generatie die er nu aan zit te komen door het gedrag van dit soort oudersâŠ
Hierbij een tip voor kralen/erwten/barbieschoentjes in kinderneusjes (niet toepassen bij teststaafjes aub)
Kim Jacobs! Kan de video zo snel niet vinden. Maar zij is leuk en niet zo wappie.
Tja, ik ben echt arts met big registratie en al. Fuck die lui die doen alsof.
Kan indd wel. Maar volgens mij roept 90% van de âartsenâ online maar wat. Net als die lui met hun bol.com doktersjassen en VU patientenpas op het museumplein.
Volgt iemand hier larabylara? Zij is er tijdens de zwangerschap van haar derde kindje achtergekomen dat ze baarmoederhalskanker heeft. Haar kindje is inmiddels een paar maanden oud, maar zij is nu gestart met zware chemokuren omdat ze uitzaaiingen heeft. Normaal was ze heel actief op insta, maar het is nu al bijna een week heel erg stilâŠ
Ik hoop maar dat ze oké is.
Janne Schuijn had laatst een story dat ze C liet testen en ze kreeg ongevraagd allemaal adviezen, niet doen want⊠geestelijke schade etc. Dus had ze ook even korte metten gemaakt met zulke mensen. C moest als kleine baby met microcefalie ook allemaal niet leuke onderzoeken. Lijkt me inderdaad echt een klap in het gezicht voor mensen waarbij kindje een sonde heeft, dagelijks bloedprikken etc.
Nou precies. Als een wattenstaafje het heftigste is wat het kind meemaakt, mag je echt je handjes dicht knijpen. Natuurlijk hopen we allemaal dat dat t heftigste is wat je kindje ooit moet meemaken. Maar dat is gewoon niet de realiteit. En dan praten over geestelijke schade 
Ik gooi deze er maar even in: https://chrisklomp.nl/het-egoistisch-bange-moederhart/ Misschien leest wilvantien mee.
Wat een fantastisch stuk, ik heb hem opgeslagen!
Mijn kinderen staan ook huiverig tegenover groente eten, maar ze alleen m&mâs geven totdat ze 18 zijn is ook weer zoiets
Waarom is het ook zo erg dat kinderen iets meekrijgen van deze pandemie? Aangezien Wil hoopte ze er buiten te houden. Wat is hier zo vreselijk ontwrichtend aan als een kind te maken krijgt met corona of weet dat dit bestaat?