Mommybloggerstopic #6

Ik kan mij voorstellen dat ze erg gesteld was op de ‘vrijheid’ die ze in de andere woning hadden. Dat je dan weer een grote tuin vindt in Amsterdam is dan natuurlijk wel heel fijn. Desalniettemin kijkt de hele buurt nu echter mee als ze weer nakend onder de buiten douche gaat staan. Maar volgens mij heeft zij daar weinig problemen mee.

Ben wel echt benieuwd naar de rest van dat huis.
Heb wel echt moeten lachen om dat stuk over haar borsten. Dat ze een een sinaasappel en een appel erbij pakt om aan te geven wat ze graag qua formaat zou willen. En dan lukt het niet echt goed om dat uit te beelden, maakt ze vervolgens kommetjes van haar handen om nog een poging te doen, om daarna weer te zeggen: hmm nee ik kan het beter een keer in bikini laten zien. Hahaha. Ik vind haar op zo’n moment wel heel prettig eerlijk.

4 likes

Ik kan me echt niet zooooo ergeren aan Elise en Wout als al de rest hier? OK, ze hebben veel budget om een grote woning met tuin in Amsterdam te kopen, maar dat is toch niks nieuws onder de zon? In mijn ogen kunnen ze voor veel forummers niks goed meer doen omdat ze nu eenmaal vrij welstellend zijn? Of mis ik de hele clou? :smiley:

19 likes

‘Echt Amsterdams weer’ over de zonneschijn net na de sneeuw
rest van NL had niet inderdaad echt alleen in Amsterdam zo bijzonder

68 likes

Voor 1 persoon is het huisje van Vita toch dikke prima? Niet te vergelijken met je zus, die ouder is, op 2 salarissen leven, een “grote mensen” huis (irritant term maar okay) willen

Vlg mij hebben zij een goeie band van wat ik zie en zit Vita niet zichzelf op te vreten over wat Elise heeft

4 likes

Ben wel blij dat Elise en Wout iig zo’n betonnen tuin publiekelijk afkeuren haha. Ik vind het resultaat best mooi, ziet er nog redelijk echt uit. Natuurlijk niet zo goed als echt gras maar als dat niet kan door de grond lijkt dit me wel the next best thing.

Ben wel benieuwd hoe dat gras aanvoelt, of het ook zacht is zoals echt gras of dat het gewoon als stukjes plastic is.

8 likes

Ik vraag me vooral af of er een boerderijschool voor de jongens in de buurt is.

8 likes

Echt gras kan wel, ook als de grond te nat is alleen daarvoor betaal je gewoon meer, misschien willen ze dit er niet aan uitgeven of misschien hebben ze verkeerde info gehad? In mijn woonplaats is de grond ook heel nat maar wij hebben toch echt gras. Er is in onze tuin een heel drainage systeem gemaakt en op bepaalde plekken gaten gemaakt in dat gras of de grond (dat weet ik niet meer) waardoor dat water dan weg kan of gaat.

1 like

Ik wilde ook de vlog van Elise gaan kijken maar ik tel 10 reclame blokken in een vlog van 43 minuten, halleluja.

6 likes

Ja ik snap ook niet zo goed waarom je hier een buitendouche zou willen. Heerlijk als je een tuin hebt met veel privacy maar niet als je 15 buren in je tuin kijken.

7 likes

Hartje centrum. Boven de 1 milli, onder de 1,5 milli :zipper_mouth_face:

1 like

Ze stuurt ook gewoon geen pakketjes terug als er iets niet past oid. Te veel moeite ofzo :exploding_head:

3 likes

maar gras heeft ook wel veel zon nodig en ik denk dat dat er niet zo is in deze tuin.

2 likes

Ik vind een buitendouche als je niet in Spanje met een zwembad/aan zee woont sowieso een beetje onzin. Je gebruikt m misschien hier in NL maar een paar keer per jaar, en hoezo kun je niet gewoon naar de badkamer? Zo’n buitendouche is toch ook eigenlijk een veredelde tuinslang. Maarja, ik ben waarschijnlijk niet rijk genoeg om de noodzaak te snappen.

9 likes

Het is ook zeker geen noodzaak, maar wel lekker om te hebben. Mijn oom en tante hebben een buitendouche en die douchen de helft van het jaar buiten in de frisse lucht. Niet omdat dat nodig is maar omdat ze dat lekker vinden. Maar zij hebben een tuin zonder inkijk van de buren.

3 likes

Ze kunnen dan tijdens het douchen wel genieten van de Amsterdamse buitenlucht.

11 likes

Dat lijkt me dan wel weer noodzaak. Ik zou mn buurman niet willen zien douchen

3 likes

Nja ook niet alles hoeft een noodzaak te hebben toch? Soms kan het gewoon leuk zijn om het te hebben

4 likes

Wel leuk als je daarachter woont en altijd wat te gluren hebt (of klinkt dit eng?:joy:)

8 likes

Als ik naar hun nieuwe tuin kijk denk ik echt whyyyyyy, waarom zou je dit verkiezen boven hun mooie huis en tuin in Leiden. Maar ja ik heb ook niks met Amsterdam dus ik zal het wel niet begrijpen ofzo. Ook al die mensen die van bovenaf je tuin in gluren idd haha

Edit: oh sorry beetje spuit 11, ik lees nu pas alle berichten hierboven

Dichter bij je vrienden en familie wonen is ook wat waard toch. En het is alsnog een mooi huis waarschijnlijk haha

8 likes