Ja dat klopt! En ze zullen er vast wat moois van maken. Maar ik vond hun huis in Leiden gewoon zo mooi haha
Dit huis vind ik echt veeel mooier!
Pro tip: Video helemaal doorspoelen naar het eind, tot hij echt echt is afgelopen en dan weer terug naar het begin. Tadaaa, reclames zijn weg!
Je ziet hun huis in de vlog nog niet echt toch?
Ik doelde op geen inkijk van de buren. Dat lijkt me wel prettig dan.
Kinderen voelen een bepaald soort energie die wij volwassenen niet voelen. Kinderen zijn puur en voelen daardoor meer dan wij. En dus kunnen zij aanvoelen of een huis negatieve energie heeft of juist positief. Heel slim juist van Elise en Wout dat ze hun twee kinderen meenemen naar bezichtigingen. Stel je voor dat je een huis koopt waar de tweeling alleen maar moet huilen. Kinderen huilen niet zomaar hoor. Ze huilen altijd met een reden. Net zoals dat de ziel van het kind bewust zijn ouders opzoekt!!!
Dit noem ik altijd het Dave Roelvink effect. Objectief zie je dat het een knappe vent is, maar zijn doen en laten maakt hem mega onaantrekkelijk.
Ik ben 27! En tja het is gewoon je smaak man denk ik, haha.
Ik vind hun vlogs heel vermakelijk en Elise een heel leuk mens. Dat overdreven gedoe vind ik heerlijk en ik neem het totaal niet serieus allemaal. Zo bedoelt zij het ook niet denk
Dit heb ik bij de meilandjes
Nou je kunt ze bijna met de mrilandjes vergelijken ja haha
Ik snap niet zo goed dat mensen hier elke keer vallen over dat ze rijk zijn en privilege etc. Het is toch niet ineens van nu dat er leeftijdsgenoten zijn die 10x zoveel geld verdienen als de gemiddelde dertiger? Of is het omdat het âinfluencersâ zijn waardoor het meer zichtbaar is hoe ze hun leven leven, of dat we liever zien dat mensen harder werken oid?
Ik weet niet of het in dit topic was, maar er is hier wel eens gesproken over Tien en dr Corona ideeen, maar aan de storyâs van Wil te zien, denkt zij er net zo over. Ze heeft zelfs een brief gestuurd naar de school (alsof die er wat aan kan doen, die moeten zich ook gewoon aan de regels houden maar okĂ©).
Denk dat dat wat wordt aangemoedigd omdat de influencers vaak zelf wel overtuigd zijn van hun harde werk en dat ze t daarom zo verdienen, terwijl ze toch ook gewoon mazzel hebben.
Denk ook wel ik zou voor een enorm riant inkomen mezelf Miss wel willen filmen maar we zijn ook zoveel vloggertjes die niet veel volgers hebben, en je moet ergens beginnen natuurlijk, maar je gooit toch een stuk privé op straat (ookal kies je zelf wat je deelt)
Misschien heb ik geen idee omdat ik geen kinderen heb hoor. Maar waarom is het zoân probleem je kind te laten testen?
Dat is zIeLiG
Was er al bang voor Vind het vooral zielig als mensen corona krijgen doordat anderen zich niet laten testen maaar wie ben ik
Nu ze bij kinderen niet meer zo diep hoeven te gaan snap ik dat ook niet zo. Ik heb ook geen kinderen overigens. Wel ervaring met een trainster die eerst niet kon afspreken omdat haar kind had geknuffeld met iemand die Corona bleek te hebben. Ze wilden haar niet testen dus gingen 10 dagen isoleren. Maar zij bleken het na 2-3 weken toch opgelopen te hebben⊠als ze dan hadden geweten dat het kind toch drager was van het virus hadden ze minder mensen in gevaar gebracht⊠dus snap wel dat het een dilemma is zeker toen het wattenstaafje nog zo diep ging ook bij kinderen⊠maar nu met de nieuwe test denk ik gewoon doen!
Klinkt ook een beetje alsof Corona voor t eerst dichterbij komt voor haar
Ik vind dat deze vrouw -en velen met haar- een veel te groot issue maakt van de test. Er worden zoveel emoties aan opgehangen en het wordt als een enĂČrm heftige ingreep beschouwd. Maar dat is het gewoon niet. Zeker niet voor kinderen in de basisschool leeftijd.
Deze dramatiek er omheen⊠daar erger ik mij aan. Ik heb mijn kinderen laten testen omdat ik het naar school kunnen gaan & met vrienden kunnen zijn veel zwaarder vind wegen dan even een testje. Maar goed, dat is mijn beslissing.
Maar enige nuchterheid bij een Willemijn maar ook bij andere ouders is wel op zân plaats.
Heeft er trouwens iemand wel eens gehoord dat je littekenweefsel in je neus krijgt als je regelmatig getest wordt?
Je praat zelf die kinderen een complex aan. Zoân kind is heus niet spontaan bang voor een test hoor. De dochter van Kim is ook getest en die was helemaal trots op haar dapperheidsdiploma.
ja, dit snap ik ook niet echt. Maar misschien is dat omdat ik ook geen kind heb. Tuurlijk is zoân test afnemen geen leuk moment, maar na 5 minuutjes is dit toch voorbij, of zie ik het verkeerd?