Mommybloggerstopic #6

Ze had ook laatst in een vlog een relaas over dat de maan in halve retrograde stond en iets met edelstenen die licht gaven en ze daarom vast “ooo” zou worden.

Ze praat letterlijk in meerdere filmpjes over seks en masturbatie, maar het woord “Ongesteld” is blijkbaar veel te schokkend

21 likes

Je bedoelt zeker: op loeihete tegels en een tuin vol met grind? Ecologisch en nature-friendly zijn we natuurlijk alleen wanneer het óns uit komt!

5 likes

Ik moet mijn jongste twee keer per dag in de houdgreep houden om een tandenborstel in zijn mond te krijgen, ik denk dat zo’n wattenstaafje in zijn neus niet traumatischer is dan dat :sweat_smile:

7 likes

Oooh jij poetst je kinderen hun tanden? Vrees je niet voor de psychologische gevolgen?

22 likes

Heb je dat wel overlegt met je kind?

10 likes

Volgens mij vindt ze het niet te schokkend, maar had ze eens gezegd dat ze het een te negatief woord ervoor vond ('on’gesteld).

Is ook kutwoord, maarja is nu eenmaal het woord. Door het ‘o’ te noemen klink je juist weer heel preuts. Zeg dan gewoon ‘ik menstrueer’.

6 likes

Haha, die Willemijn. Ik volg ze al een tijd niet meer want Corona ontkenners en Wappies (Martine) ga ik natuurlijk niet supporten. Ik ben niet verbaasd aangezien Willemijn die IsaGreens ook volgt op Instram + ze houdt zich niet goed aan de maatregelen.

Lijkt me ook lekker nutteloos om de basisschool van je kind aan te spreken op landelijk beleid.

7 likes

Ja joh, is zo gebeurd. Heb mijn dochter ( kleuter) inmiddels 2 keer laten testen. Was echt zo voorbij. Mijn dochter vond het ook allemaal wel interessant.

2 likes

Het ‘grappige’ aan trauma is dat het kan ontstaan vanuit situaties waarbij je het nooit zou verwachten, en soms worden heftige situaties helemaal niet eens opgeslagen.

Je kunt er wel een trauma van maken door er als ouder verschrikkelijk dramatisch over te doen :roll_eyes:

9 likes

Ze kan ook zeggen dat ze menstrueert maar wie ben ik he? :upside_down_face:

1 like

Daar heb je ook het woord men in he. Dat is vrouwonvriendelijk!!!

15 likes

Hmm zou kunnen. Volgens mij hebben ze wel al een jaar oid geregistreerd partnerschap (ik denk ivm de tweeling) Zij draagt in ieder geval zijn achternaam.

1 like

Ik denk nog elke dag terug aan al die keren dat mijn ouders me in bad hebben gestopt en mijn haren hebben gewassen… tegen mijn zin in! :sob: :sob: :sob: :sob:

5 likes

Hoe weet je dat? Ik zie ook nergens iets over trouwen wat iemand noemde

2 likes

Hahahaha ik dacht dit net nadat ik op versturen had geklikt 🥲 Lekker vrouwstrueren

1 like

Zo triest dit. Wat zeiken mensen hier dan? Natuurlijk is het voor heel veel mensen kut zoals het hier nu gaat. Dat wil ik ook zeker niet ontkennen. Maar je krijgt tenminste wel je zorg als je dat nodig bent. Veel mensen beseffen niet hoe goed we het hier hebben. Als alles wat je dan moet doen even een stokje in/uit je neus is om te voorkomen dat mensen misschien dood gaan door jou. Waar zeik je dan nog over?!

In de openbare registers :nerd_face:

1 like

Ik ben na 30 seconden al klaar. Wat een wappie gezeik weer. “dE gRenS vOoR oNzE kInDeReN wOrDt oVeRsChrEdEn!1!11” :crazy_face: :roll_eyes:

En idd constant naast de camera kijken. Zo irritant

1 like

Ik krijg het niet voor elkaar om de hele video te kijken want mijn god wat is zij irritant. Maar ik snap dat hele gemiep over ‘de grens voor onze kinderen is bereikt’ echt niet. Kleine kinderen lijken mij juist de groep die op dit moment vrij weinig last hebben van de maatregelen. Ze kunnen inmiddels gewoon weer naar school, naar hun sport, met vriendjes spelen etc. En ze worden volgensmij ook nauwelijks ziek van corona. Het enige is dat ze misschien afentoe een testje moeten doen… als dat nou het ergste is. En als je daar zelf geen enorm drama van maakt, zal het vast wel goed komen met je kind.

Maar ik ben geen moeder dus ik heb ook geen moederhart. Dus misschien heb ik het helemaal mis.

35 likes

Ze wenst dit niet voor de kinderen

Ik wens dit ook niet voor de verpleegkundigen en artsen op de spoed, de IC of cohortafdelingen. Die zich al ruim een jaar helemaal de pleuris werken. Zonder echt goed bij te kunnen komen, vakanties die steeds verschoven moeten worden of zelfs helemaal niet doorgaan omdat er te weinig personeel is. Ik wens dit ook niet voor de mensen die er ernstig ziek door zijn geworden, nu nog steeds kampen met de gevolgen en misschien wel nooit meer helemaal de oude worden. Ik wens dit ook niet voor de nabestaanden van (covid)overledenen, die misschien niet eens goed afscheid hebben kunnen nemen, geen uitvaart hebben kunnen houden zoals iemand dat graag gewild had. Ik wens dit ook niet voor de ondernemers die hun opgebouwde zaak nu kapot zien gaan omdat ze al zo lang dicht zijn, of het personeel wat al maanden thuis zit zonder enig perspectief. Het is voor iedereen kut Kel. En door juist zo tegendraads te zijn duurt deze shit alleen maar langer. Maar maak je vooral druk om alleen jouw kinderen. Want oh die hebben het zo zwaar. Bah wat een gezeik weer en zo egoïstisch om alleen vanuit je eigen perspectief te blijven kijken. Manmanman

49 likes