Ze wenst dit niet voor de kinderen
Ik wens dit ook niet voor de verpleegkundigen en artsen op de spoed, de IC of cohortafdelingen. Die zich al ruim een jaar helemaal de pleuris werken. Zonder echt goed bij te kunnen komen, vakanties die steeds verschoven moeten worden of zelfs helemaal niet doorgaan omdat er te weinig personeel is. Ik wens dit ook niet voor de mensen die er ernstig ziek door zijn geworden, nu nog steeds kampen met de gevolgen en misschien wel nooit meer helemaal de oude worden. Ik wens dit ook niet voor de nabestaanden van (covid)overledenen, die misschien niet eens goed afscheid hebben kunnen nemen, geen uitvaart hebben kunnen houden zoals iemand dat graag gewild had. Ik wens dit ook niet voor de ondernemers die hun opgebouwde zaak nu kapot zien gaan omdat ze al zo lang dicht zijn, of het personeel wat al maanden thuis zit zonder enig perspectief. Het is voor iedereen kut Kel. En door juist zo tegendraads te zijn duurt deze shit alleen maar langer. Maar maak je vooral druk om alleen jouw kinderen. Want oh die hebben het zo zwaar. Bah wat een gezeik weer en zo egoïstisch om alleen vanuit je eigen perspectief te blijven kijken. Manmanman