Ik moest vroeger heel vaak bloedprikken, dat vond ik ook verschrikkelijk. Maar het moest nou eenmaal. Ik snap gewoon niet zo goed wat je dan exact zo tegenstaat. Zeker met het nieuwe staafje voor kinderen. Ja, je hebt hier wel een keus en dat moet iedereen lekker zelf weten uiteraard. Maar de reden ‘blijf van onze kinderen af’ gezeik vind ik zo’n onzin, echt rot op zeg
Pff, W.il heeft is hiermee wel echt ‘uit de kast’ gekomen hoor qua corona. In vergelijking met Ti.en verwoordt zij het netter maar het komt op hetzelfde neer. Natuurlijk mag zij zelf beslissen over wel of niet testen maar een brief schrijven naar school en eigenlijk geen van beide opties willen kiezen geeft genoeg prijs over wat haar standpunt is. Bah. Jammer dat ik haar al niet meer volgde, nu kan ik haar ook niet ontvolgen.
Oh wacht ff… ik zit half mee te lezen maar het is Wil die opeens wappielicious blijkt te zijn? Ik dacht dat we het steeds over Tien hadden
Mijn kind had een gebroken arm wat gezet moest worden. Sorry, maar een wattenstaafje in de neus valt hierbij toch echt in het niet. Wat een gezeur… BTW: mijn kind heeft hier geen geestelijke schade van opgelopen
Yep het is Wil deze keer. Het kon ook eigenlijk niet anders, hun manager zit ook helemaal in die hoek.
Hahaha maar dit zijn kinderen ook gewoon: moord en brand als je hun snotneus af wilt vegen, maar laat ze 5 minuten ongestoord in de badkamer spelen en ze steken 3 wattenstaafjes in hun neus, smeren zich onder met sudocreme en knippen zelfstandig hun haar met een nagelschaartje.
Maar dan is het hihaho een leuke anekdote en een instagrampost waard.
Mensen als wil en tien die spookverhalen ophangen over trauma’s door testen en mondkapjes, zijn 100x schadelijker dan elke dag een test🙄
Hahahaha ja je hebt ook helemaal gelijk, we hebben het ook echt over KINDEREN, die steken vrijwillig doperwten en legoblokjes in hun neus, dat wattenstaafje is echt peanuts joh
Hoe kan haar kleuter “huiverig” tegenover het testen staan? Hij kan toch amper weten wat dat is en of dat erg is tenzij zijn moeder dat zelf heeft gezegd
JE HEBT JE KIND ALLEEN MET EEN VRIENDJE LATEN GAAN? Bel de psycholoog maar, dit is vragen om trauma’s natuurlijk.
Hij kent het woord niet eens.
De mijne ook. Ze kregen daarna een kadootje van de ggd dus het was een feestje.
Ze zijn ook al aan het wachten tot zij zelf gevaccineerd worden. Ik had uitgelegd dat de vaccins alleen zijn voor mensen van 18 jaar en ouder.
“Huh, maar waarom krijgen wij geen vaccin dan? Want nu kunnen wij toch nog steeds andere mensen ziek maken. Ik wil ook dat vaccin”. Aldus de 4-jarige.
@Petitprince @anon46493654 @ficus jullie kinderen zijn wijzer dan menig influenzer maar dat verbaast me niets.
Barbieschoentje-in-neus-ervaringsdeskundige
I’m okay though
hahahahahahhahahahahaaaaa
Awww weet je zeker dat het wel gaat? Ik weet zeker dat er wel wat issues zijn die je daaraan kunt toeschrijven !!!
Ik ben echt bang voor de special snowflake generatie die er nu aan zit te komen door het gedrag van dit soort ouders…
Hierbij een tip voor kralen/erwten/barbieschoentjes in kinderneusjes (niet toepassen bij teststaafjes aub)
Kim Jacobs! Kan de video zo snel niet vinden. Maar zij is leuk en niet zo wappie.
Tja, ik ben echt arts met big registratie en al. Fuck die lui die doen alsof.
Kan indd wel. Maar volgens mij roept 90% van de ‘artsen’ online maar wat. Net als die lui met hun bol.com doktersjassen en VU patientenpas op het museumplein.
Volgt iemand hier larabylara? Zij is er tijdens de zwangerschap van haar derde kindje achtergekomen dat ze baarmoederhalskanker heeft. Haar kindje is inmiddels een paar maanden oud, maar zij is nu gestart met zware chemokuren omdat ze uitzaaiingen heeft. Normaal was ze heel actief op insta, maar het is nu al bijna een week heel erg stil… Ik hoop maar dat ze oké is.