Mommybloggerstopic #6

Ik zag ergens dat Elise en Wout getrouwd zijn. Ik heb dat helemaal gemist op de socials

Ze deelden vorige week wel allebei op stories dat hij een pak aan had gedaan en dat het een hele bijzondere dag was. Misschien dat ze toen getrouwd zijn?

3 likes

Martine kan blijkbaar het woord ongesteld niet hardop zeggen :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ik keek laatst de New York vlogs weer eens een keer en daar noemde ze het volgens mij ook “Ik ben O” o.i.d. (dacht ik?)

2 likes

Is dan iig consequent, ze zei ook nog ‘de o zit weer in de maand’ :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ze had ook laatst in een vlog een relaas over dat de maan in halve retrograde stond en iets met edelstenen die licht gaven en ze daarom vast “ooo” zou worden.

Ze praat letterlijk in meerdere filmpjes over seks en masturbatie, maar het woord “Ongesteld” is blijkbaar veel te schokkend

21 likes

Je bedoelt zeker: op loeihete tegels en een tuin vol met grind? Ecologisch en nature-friendly zijn we natuurlijk alleen wanneer het Ăłns uit komt!

5 likes

Ik moet mijn jongste twee keer per dag in de houdgreep houden om een tandenborstel in zijn mond te krijgen, ik denk dat zo’n wattenstaafje in zijn neus niet traumatischer is dan dat :sweat_smile:

7 likes

Oooh jij poetst je kinderen hun tanden? Vrees je niet voor de psychologische gevolgen?

22 likes

Heb je dat wel overlegt met je kind?

10 likes

Volgens mij vindt ze het niet te schokkend, maar had ze eens gezegd dat ze het een te negatief woord ervoor vond ('on’gesteld).

Is ook kutwoord, maarja is nu eenmaal het woord. Door het ‘o’ te noemen klink je juist weer heel preuts. Zeg dan gewoon ‘ik menstrueer’.

6 likes

Haha, die Willemijn. Ik volg ze al een tijd niet meer want Corona ontkenners en Wappies (Martine) ga ik natuurlijk niet supporten. Ik ben niet verbaasd aangezien Willemijn die IsaGreens ook volgt op Instram + ze houdt zich niet goed aan de maatregelen.

Lijkt me ook lekker nutteloos om de basisschool van je kind aan te spreken op landelijk beleid.

7 likes

Ja joh, is zo gebeurd. Heb mijn dochter ( kleuter) inmiddels 2 keer laten testen. Was echt zo voorbij. Mijn dochter vond het ook allemaal wel interessant.

2 likes

Het ‘grappige’ aan trauma is dat het kan ontstaan vanuit situaties waarbij je het nooit zou verwachten, en soms worden heftige situaties helemaal niet eens opgeslagen.

Je kunt er wel een trauma van maken door er als ouder verschrikkelijk dramatisch over te doen :roll_eyes:

9 likes

Ze kan ook zeggen dat ze menstrueert maar wie ben ik he? :upside_down_face:

1 like

Daar heb je ook het woord men in he. Dat is vrouwonvriendelijk!!!

15 likes

Hmm zou kunnen. Volgens mij hebben ze wel al een jaar oid geregistreerd partnerschap (ik denk ivm de tweeling) Zij draagt in ieder geval zijn achternaam.

1 like

Ik denk nog elke dag terug aan al die keren dat mijn ouders me in bad hebben gestopt en mijn haren hebben gewassen
 tegen mijn zin in! :sob: :sob: :sob: :sob:

5 likes

Hoe weet je dat? Ik zie ook nergens iets over trouwen wat iemand noemde

2 likes

Hahahaha ik dacht dit net nadat ik op versturen had geklikt đŸ„Č Lekker vrouwstrueren

1 like