Haha zal niet veel zijn geweest dan
Doutzen is wel erg stil de laatste tijd of mis ik het gewoon?
Zie niets meer van haar voorbij komen.
Misschien zei haar manager: STFU als je nog opdrachten wilt in de toekomst.
Ja dit is ook echt goed voor je kind, leren zijn/haar hoest in te houden. Hier krijgt een kind geen trauma van dan ?! Thuisblijven en lekker goed laten doorhoesten!
Ik denk dat er ook zoveel traumastokjesmoeders reageren omdat al die wappies dat bericht van Kelly delen. Soort zoekt soort, dus dan heb je een domino effect van huilende moeders in de reacties.
Hier zelfde ik moet maandelijks en soms wekelijks mijn zoontje een vingerprikje geven en drie druppels bloed opsturen net zo als bij de hielprik. En hij moet dagelijks medicatie opdrinken. Wat moet dat moet. Soms is het ontzettend rot maar hierdoor blijft hij gezond.
En ja wij moesten ook testen. Het viel mee en het moest gewoon.
Verstandig idd
Ik heb vanmorgen mijn eigen kinderen (bijna 2 jaar) getest met een neus- en keel swab. Ik heb dus officieel geen moederhart
Wil schrijft in haar stories dat er mensen zijn die vragen of ze het flapoortje van J. wil laten corrigeren?!?!
Euhmmmm? Haar respons is best okƩ, maar wie vindt het in godsnaam okƩ om dit aan een ouder te vragen? Of nog maar te suggereren over een 5/6 jarige?
Ik las het ook met verbazing. Maar zo vraag ik me ook al jaren af waarom mensen het nodig vinden om opmerkingen te maken over bijv. gewicht, of je buik als je zwanger bent, of iets anders in uiterlijk dat afwijkt van wat in hun ogen ānormaalā is. Gewoon lekker je mond houden
Onze zoon heeft een bij oortje. Al sinds ie geboren wordt vragen mensen: wat is het? En laat je het weghalen?
Zelfs de kinderarts zei meteen na de geboorte dat ze dat makkelijk weg konden snijdenā¦
Ik geloof dat zij ook al sinds het begin van haar Youtube carriĆØre opmerkingen krijgt over dat ze een beugel moet nemen. Hou het lekker voor je!
Bij mijn zoontje stonden zijn oortjes toen hij net geboren was een beetje van zijn hoofdje af. We hadden toen al gehoord of we niet een paar maanden zoān strakke band om zijn oren zouden doen. Want dan schenen de oren nog plat te gaan staan. š¤·š¤·
Blijft bizar dat mensen dit soort opmerkingen maken. Echt hoe haal je het in je hoofd?
Ik had vroeger dus flaporen en ik heb zoveel opmerkingen gekregen daarover dat ik toen geen oorbellen meer in durfde en mān haar altijd los had zodat het er overheen viel. Uiteindelijk heb ik er nooit iets aan gedaan en valt het op een of andere manier nu niet meer op. Maar ik kan nog steeds zo kwaad worden om opmerkingen daarover. Waarom altijd zo dat streven naar āperfectieā.
Dit klinkt bijna zoals dat ze bij puppies met oren die omhoog āhorenā bij het ras van die lucifers of muntjes in de oren doen zodat ze omhoog gaan staan haha
mijn ouders hebben op aanraden van de kraamzorg mijn oren aan mijn hoofd vastgeplakt met van dat zachte witte tape, omdat ze telkens dubbelklapten als ik er op ging liggen heb er ook geen trauma aan over gehouden hoor haha
@Oprah @unglaublich Ik denk ook niet dat een baby dat een trauma aan over houdt, maar ik vind het zelf niet nodig. Dus waarom zou je dat zeggen tegen iemand die net een baby heeft gekregen 𤷠Het was ook niet dat ze 90 graden tov zijn hoofd stonden (en wat dan nog).
Bovendien is zoiets juist leuk aan iemand vind ik.
Love een scheve tand, Romeinse neus, afwijkend oor, ongelijke lippen.
(Alleen haat ik dan wel weer al mān eigen gebreken maar ja)
Ik zou het zelf voor mijn baby wel doen. Ze ervaren er geen pijn of hinder aan om het te tapen. En ik ken teveel mensen due heel ongelukkig zijn met hun oren en hebben laten opereren. Als ik het zo pijnloos kan voorkomen dat mijn kind ermee zou gaan zitten en evt zelfs operatie zou willen doe ik het liever al bij voorbaat. Ook al vind ik flaporen, scheve tanden of whatever gewoon moet kunnen.
Het gaat over een 5/6 jarige, niet over de baby.