Laf onze deb, hierom volg ik haar. Niet bang om eens te zeggen waar het op staat.
Zeker mee eens! Medische trauma’s bij kinderen moet je serieus nemen. Ik heb ze zelf helaas ook ontwikkeld en op latere leeftijd best veel last van gehad. Maar ik heb dat (natuurlijk) nooit mijn ouders of wie dan ook kwalijk genomen want ja, als al die dingen niet waren gebeurd was ik allang dood geweest.
Ik vind met het woordje trauma schreeuwen door al die anti test personen dan ook echt kwalijk naar de mensen met echte trauma’s en de ouders van kinderen die nare dingen moeten ondergaan. Dat zijn pas traumatische dingen en niemand die daar wat aan kan doen. Een test is (oké misschien mega uitzonderingen daargelaten) NIET traumatisch. Ze moeten eens een dag mee lopen op de kinderafdeling/IC, dan zien ze pas wat traumatische dingen zijn.
En GO Debbie! Precies zoals zovelen denk ik stiekem denken.
Ugh wáárom ben ik tussen de reacties gaan lezen?
Krijg je dit soort dingen van
Allemaal in antwoord op een IC-verpleegkundige die probeert aandacht te vragen voor de ernst van de situatie…
hihi ja op zich best sneu als iemand het krijgt maar ja mij raakt het niet en is sowieso niet waar!
En dit dan
Dat het je bék verlaat!!!
Vanmiddag stemde ik ‘ja’ op de vraag of ik vertrouwen had in de mens (persoonlijke vraag-topic).
Ik ga denk ik even mijn stem veranderen.
Lol I wish
Ik wil ook zwijggeld. Slapend rijk worden. Hoef ik ook geen mommyblogger meer te worden
Zwemmend in het geld joh:star_struck:
Ik zat trouwens met verbazing te kijken naar de stories van tien waarin maik echt best hard op Zoey haar hoofd slaat met dat speeltje.
Maar wellicht ben ik wat voorzichtiger erin
Bedankt voor je reactie.
Ik snap wel wat je zegt. Begrijp je nu ook beter.
Tegelijkertijd denk ik: al die leerkrachten en ander personeel in het onderwijs lopen zo’n risico. STEL het zou zo ver komen dat dit nodig was/is om het onderwijs door te laten gaan zonder te veel risico’s voor leerkrachten en druk op ziekenhuizen, lijkt het mij best in verhouding staan om structureel preventief te testen. En dan is er tenminste wel onderwijs, kunnen alle kinderen naar school.
ja jezus heb ik WEER mijn post verwijderd
Ik zie mijn ic verpleegkundige buurvrouw dus ook dat bericht van Kelly delen. What’s up met deze wereld
Edit: bedoel daarmee niet dat zij geen mening mag hebben… maar denk wel als mensen met zo’n beroep dit delen, de draagkracht tig keer meer afneemt. Soort bevestiging van: oh zie het valt mee. Ofzo
Ik vind zo knap dat al deze mensen iemand kennen die op de ic werkt die zwijg geld krijgt of waar het leeg is.
Ik ga gelijk even 2 vriendinnen bellen die werken op de covid IC werken om zwijggeld van ze te eisen zodat ik hun geheim stil hou. Ze zijn best overtuigend met hun het is zo druk op het werk verhalen, de liegbeesten!
Zou gewoon een etentje eisen als het weer kan ! Geld zat nu.
Ja precies! Ik ga gelijk even een duur restaurant uitzoeken. En als ze zogenaamd moeten werken dan stuur ik ze wel een tikkie met de rekening. Zal ze leren!
Sowieso wat me altijd verbaast (en boos maakt! verdrietig maakt) is dat er bij alle dergelijke berichten zoveel ondersteuning komt van mensen die toch makkelijk als autoriteit worden gezien. Kelly kan zoiets plaatsen en reacties van “ik ben ook verpleegkundige en ik zie ook dat het meevalt!” en “ik ben kinderpsycholoog en inderdaad dit is echt traumatisch voor kinderen!” enzo vliegen je om de oren. Je kunt voor elke onzintheorie de experts vinden die je wílt horen.
Kan zomaar een trauma worden voor Zoey
Ja vind dat echt lastig! Zij hebben ook gewoon recht op een mening? Net als wij. En je kan er ook niet echt tegen in ofzo, want ze staan dagelijks in het leed dus wie ben ik dan nog daar iets van te zeggen?
Maar denk dan toch: neeee niet doen, want dat sterkt mensen alleen in hun gekke gedachten…
Ja ik snap je, ik vind dat ook heel lastig en ik weet ook niet helemaal goed hoe ik ermee om moet gaan. Voel me al gauw uitgeluld als iemand tegenover me maar hard genoeg roept dat zij/hij het echt wel kan weten (ook al geloof ik het niet en verandert het míjn mening niet).
Ik vind wel dat er een groot verschil zit tussen een mening hebben en onwaarheden verkondigen. (Of althans ernstige aantijgingen van omkoping oid)
Zeggen dat je zelf betere maatregelen zou kunnen bedenken, oke.
Zeggen dat de zus van je buurvrouw op de IC werkt en daar zwijggeld krijgt om duimen te draaien omdat er geen corona is, niet oké.