Mommybloggerstopic #6

Vind net dit clipje terug van Marian uit de Schilderswijk. Opzoek naar Bingo prijzen.
Heb zo gelachen om die vrouw.
Ben benieuwd hoe het met haar gaat.

8 likes

Ja klopt! Hadden ze met de hele buurt de staat versierd en iedereen en z’n moeder kwam kijken.
Geweldige televisie en zulke leuke mensen.

1 like

Tien van Wil gaat haar kind vaccineren :astonished:

12 likes

BMR(bof,mazelen en rodehond)

2 likes

Nou je ze komt/kwam over als antivax dus ik moest ook even twee keer die story lezen.

3 likes

Verstandig.

Maar begon ze volgers te verliezen ofzo?

5 likes

pff seriously?
vind deze opmerking wel heel naar hoor.

1 like

Ja zij is heel erg kleur selectief. Ze vertelde eens dat ze uit confetti (zoiets?) ook de kleuren sorteert en weggooit die ze lelijk vindt

24 likes

Hahahah neeee. Wat een moeite, kan me hier dus zo weinig bij voorstellen. Hoe ziet je leven eruit als je hier tijd voor hebt?!

8 likes

Hahahah đŸ„Č

13 likes

Alles voor de gram

3 likes

Hahahah het erge vind ik dat ze er ook nog heel overduidelijk er bij zet ja 2 wilde hun eigen jurk aan houden. Je hoort haar nog net niet denken; kutkinderen nu zijn mijn fotos niet mooi
Je zal de moeder van het kind zijn die wel lekker in haar knalroze jurk wilde blijven ipv het beige gevalletje en je ziet het op instagram.

20 likes

Awhh, terwijl ik zou denken dat het meisje links jarig is.

Zag recent ook ergens een petitie van een vrouw die vindt dat brillenontwerpers af moeten van roze kinderlijke brillen en dat ze meer beige of goudkleurige brillen moeten maken. Omdat het anders zo lelijk is (volgens de ouders). Ik vind dat zo voorbij het doel gaan; namelijk dat het kind weer beter kan zien met een bril. En kinderen kiezen nou eenmaal vaker voor een oerlelijke glitterbril want dat vinden zij mooi. En dragen het dan ook.

23 likes

Ik zou dan een trotste moeder zijn, lekker je eigen jurk aanhouden schatje! Go you

26 likes

Ik zou zeker trots zijn! Maar meer van vreemd dat dit over mijn kind wordt gezegd.

Jurk van het kindje met haar eigen jurk is ook 100x leuker dan het beige exemplaar.

Ik zou sowieso woedend zijn als mijn kind op zo’n openbaar Instagram account geplaatst wordt, in wat voor jurk dan ook.
Kan ze ook lekker haar eigen kleren aanhouden, als ze toch niet op Instagram komt.

12 likes

Neeee dan heb je écht te veel tijd

3 likes

Volgens mij zijn dit allemaal kinderen van influencers/instamoms dus ik denk niet dat ze er mee zitten. Gratis reclame geregeld door je kind :sparkling_heart: ze zullen wel trots zijn!

1 like

Ja zij heeft haar insta, thuis maar ook op kantoor (en in hun restaurant ook wel) heel zorgvuldig “gecurated” (is dat een woord? cringe). De beige trends en de Japandi stijl volg ik nog wel maar zij trekt het echt door naar de max. Alles is een beige brij

Ah excuses! Ik ging er ook zomaar vanuit dat een moeder dat had gedaan :see_no_evil:

Ja het was nog wel iets te pastel maar love dit kind dat ze dacht hallo mijn jurk is mooier. Hopelijk trekt dit bad ass kind volgende feestje gewoon neon geel of neon roze aan :joy:

2 likes