Heb laatst nagenoeg alle influencers van m’n socials afgegooid.
Scheelt zoveel irritatie en woede.
Klopt. Ik volg alleen Amanda Ducks & Nina Montagne. Verder alleen vrienden en familie. Kan het iedereen aanraden.
Dit heb ik inderdaad laatst gedaan
Martine al langer geleden omdat ik haar spirituele posts echt niks vind, maar Willemijn (met een beetje pijn in m’n hart wel moet ik zeggen) ook nadat ik bij Filemon en de complotten zo’n moederhart activiste zag (die Willemijn volgt op insta)
Heel jammer want vroeger waren zij echt mijn favo bloggers/youtubers 
Same here. Volg nu alleen nog mensen die ik echt leuk of inspirerend vind. Wat een genot. En een stuk sneller door je tijdlijn en stories heen trouwens 
Ik ook na de brief van Wil naar de directeur van school. Vind het wel jammer want Willemijn volgde ik graag en heb echt met haar meegeleefd de afgelopen jaren.
Ja, ik ook. Ik had Martine al een tijd geleden ontvolgd, maar Willemijn ook na die brief aan de directeur.
Blokkeren
Haha zie nu voor me dat forummers massaal gewoon vragen van kun je me ajb blokkeren want ik wil je niet meer volgen maar krijg t zelf niet voor elkaar en dat ze dan denken ja ehhh shit 1 verzoek oké maar 50?
Vandaag de Huismu.ts geblokkeerd op instagram en nu krijg ik overal de reclame voor haar tv programma 

Als je nog even wacht verdwijnt ze uit je algoritme. Heerlijk. Alsof ze niet eens bestaat. Ik ga oprecht iets gelukkiger door het leven 
Het is al lang stil aan de kant van Shifra he? Hoop dat alles goed met haar gaat. 
Wat Laura op het eind zegt is toch best pijnlijk voor mensen waarbij het niet lukt. Bij haar duurde het blijkbaar lang, en ze heeft het zelfs over mensen die ongewenst kinderloos blijven en dan afsluiten met je wondertje komt wanneer het zijn of haar tijd is? En het komt als je het loslaat. Is ook zo’n dooddoener wat nergens op slaat.

Dooddoener inderdaad en ook gewoon niet waar. Niet ‘altijd’ in ieder geval. En hoe in vredesnaam dóe je dat, dat loslaten?
Ze had bij het klavertje 4 moeten stoppen.
Ja en ook persoonlijke keuzes gemaakt waardoor het wel is gelukt? Vertel meid!
Beetje Annic vibes
Gestopt met de pil? Seks hebben rond je ovulatie?
Is dit eigenlijk het tegenovergestelde van
LOA
?
Nee wel blijven visualiseren en op je vision board allemaal plaatjes van babys maar verder loslaten!!!
Nee de key is
Los laten

Etc

Echt er ook nog zo op door blijven gaan terwijl er al wordt aangegeven dat het kwetsend is.
En de ene keer kent ze 4 stellen die echt geen kinderen konden krijgen en daarna 5. Ik vind het ongeloofwaardig.