Mommybloggerstopic #6

Vind het wel heel lief dat Elise een autostoeltje en sleepyhead gratis weggeeft. Ze krijgt natuurlijk ook heel veel dingen gratis, maar hier kan onder andere Serena nog veel van leren.

30 likes

Dat vind ik ook gek inderdaad, is bij het nieuwe huisvan Monica ook. Komt dat vaker voor in zulke oude huizen in Amsterdam misschien?

Wel echt een prachtig huis. Die keuken en woonkamer :heart_eyes::heart_eyes:

Was er maar zoveel beige kleding toen ik kind was. Toen had ik al een ontzettende hekel aan kleuren :sob:

WAUW! Dat huis van Elise! Echt mooi qua indeling van de ruimtes, is goed over nagedacht. Volgens mij ook nog redelijk recent gerenoveerd/opgeknapt. Maar jongens, zelfs behang van Ralph Lauren op de muur… Kan iemand mij vertellen hoe duur zo’n huis is, want dan kan ik beginnen met sparen :cry:

2 likes

Ze haalde oa de rode blokjes Duplo uit de doos. Die passen niet bij haar interieur.

17 likes

1.4 miljoen

2 likes

Waarom is dat? Vanwege het licht? Of ook praktisch?

1 like

Sta je lekker te barbecueën in je tuin stinkt je hele slaapkamer naar rook en verbrande worstjes

6 likes

Hahaha ja vooral met die :+1:t2: erachter. Lol. Het zou je kleur maar niet zijn en dat je dan zo’n geval aan zou moeten.

4 likes

Haha ja zo een kind dat helemaal weg valt op de fotos omdat ze dezelfde kleur is als het jurkje :sweat_smile: Zou ze dit ook doen met haar eigen verjaardag? Outfits of een dresscode voor haar vrienden. Sorry alleen beige anders kom je er niet in

2 likes

Oh ja Duplo!

1 like

Vraagprijs of verkoopprijs? Wordt zoveel fors overboden in Amsterdam nu…

Vraagprijs…

@Tas: Funda, waar hij inmiddels af is btw…

1 like

Die Kae is zo iemand die in zo’n te perfecte instaperfect droomwereld lijkt te leven.
En dat allemaal door het verkopen van armbandjes van aliexpress.

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Zullen ze als bekende vloggers kunnen vragen of de woning snel van Funda af kan?

Ze hebben het in september al gekocht toch

Je kan het sowieso vragen. Hoef je niet bekend voor te zijn.

2 likes

Ons huis heeft op funda gestaan (1 dag ook maar) en dan zonder de foto’s van binnen. Dus enkel 1 foto en minimale beschrijving. Dus je kan daar zeker afspraken over maken.

2 likes

Is er iemand die de kletsvideos van Wil en Tien wel kan uitzitten? Het is zo over the top gemaakt gezellig.

2 likes

Inderdaad. Waarom crème? Om moeders te plezieren? Omdat het beter in haar Instafeed past? Mijn dochter wilde vroeger alleen maar roze aan.

1 like