Mommybloggerstopic #6

Grappig ik koppel zijn gedrag eerder aan onzekerheid… hij lijkt enorm veel bevestiging nodig te hebben.

14 likes

Haha wat staat daar ook voor zin joh?

5 likes

@Jackie @Calypso joey is niet nederlands. Spreekt de taal ook absoluut niet zo goed dus vandaar dat zijn zin een beetje gek is.

3 likes

Hahahaha dit is sooooo asi (azzie de vrolijke Duitse vertaling van aso). Chantal is het :grinning_face_with_smiling_eyes: dit is echt super grappig

3 likes

Ik snap echt even he-le-maal niks van het project van Lot Keckeis?! Het is zo’n enorme tsunami aan woorden in die aankondigingspost dat ik echt geen idee heb wat ze gaat doen?! Iets met verhalen en jurken?
Die vrouw heeft altijd zo’n enorme woordenkots.

——-

Over Wouter en co. Ik zeg het maar eens weer maar hoe erg kan je schijt hebben aan al die Corona maatregelen man man man. Ik zie ze toch telkens met Jan en alleman feestjes vieren / borrelen / oh nee werken op kantoor heet dat.

1 like

Bij dit soort mensen moet ik altijd aan deze cartoon denken. De hele serie is (helaas) treffend.
afbeelding

21 likes

Ja dit is echt zo, ook in Nederland en andere landen uiteraard, van een “djayden” wordt al in het basisonderwijs minder verwacht / onderschat dan van een “Sterre”. Kleine kinderen moeten al tegen vooroordelen opboksen, echt heftig is het.

11 likes

Snap precies wat je bedoelt, maar waarom. Hij heeft alles? Rijk, (objectief gezien) knap, leuk gezin…

1 like

En dan kan je niet onzeker zijn?

5 likes

True…

4 likes

Haha same, oeps! Dacht al waarom tagt hij zichzelf ook joh.

1 like

Hij heeft adhd. (Zijn woorden.)
Dat is eens kort besproken in een vlog. Dat maakte voor mij wel wat duidelijk waarom hij graag zo aanwezig is. Hij heeft gewoon een druk karakter/adhd.
Sinds ik dat weet heb ik er wel meer begrip voor dan dat ik het alleen maar irritant vind. Ik spoel alsnog door als hij langer dan 1 zin aan het woord is.

4 likes

Ik krijg er altijd een beetje jeuk van als mensen die druk zijn meteen roepen dat ze ADHD hebben. Adhd is zó veel meer dan druk zijn of veel energie hebben oid (vaak speelt dat bij volwassenen ook veel minder). Op de voorgrond willen staan of aandacht willen hebben is heel iets anders dan Adhd hebben.

10 likes

Maar wij weten toch helemaal niet of hij onderzocht is? Vind het ook altijd kwalijk als je dan wél echt wat hebt en minder serieus wordt genomen omdat anderen maar zo wat roepen. Net als met allergieën/intoleranties

22 likes

Ohjaa Lot Keckeis. :cherry_blossom: Zij post al haar zinnen met bloemetjes ertussen. :cherry_blossom: Why? :cherry_blossom:

Uit haar filmpjes begrijp ik dat ze 3 keer per jaar een aantal kledingstukken (essentials kots) gaat uitbrengen. Wat die verhalen ermee te maken hebben snap ik ook niet helemaal.

7 likes

Had Wouter ook geen zelfgediagnosticeerde glutenallergie?

2 likes

Glutenallergie bestaat niet. Glutenintolerantie wel en dat heet coeliakie. Is echt heel anders dan glutenvrij eten wat hipsters doen. Je kunt dan al ziek worden van een spoortje gluten. Dat heeft wouter niet.

14 likes

exact mijn punt ja

6 likes

Ik bestelde in een pannenkoekenrestaurant eens een lactose-vrije pannenkoek omdat ik daar een intolerantie voor heb (instant diarree enzo). Hoorde ik de kok helemaal losgaan dat mensen niet zo moeten zeiken en ze het allemaal zelf verzinnen.
Sorry man, maar zet het dan ook niet op de kaart :smile:

9 likes

Hij zei zelf (in een Q&A) dat het nooit onderzocht is en hij dus geen diagnose heeft. Kan alsnog dat hij het echt heeft, maar ik trek mensen die het grappig vinden om zichzelf ADHD te noemen omdat ze veel energie hebben oid niet zo heel goed.

5 likes