Mommybloggerstopic #6

Zooooo ik kwam een mommyblogger tegen op insta met een klein aantal volgers maar met een hoeveelheid spon waar ik van schrik.

En overal dat kind maar naast zetten voor de spon foto’s
Echt om te janken dit.

🥲🥲🥲🥲

Volgens mij heeft zij echt geen enkele post die géén spon troep is.

afbeelding

6 likes

Haha, deze chick bedelt echt bij elke nieuwe brand op Insta. Met vraag om prijsvraag of kortingscode die ze met haar volgers kan delen etc. Fake it till you make it.

3 likes

Ik zie een “huismuts” styltje!

3 likes

Haha ik ga stuk.

Screenshot_20210430_234735

Ik struggle op het moment ook wel een beetje met het moederschap en zorgen voor anderen. Hopelijk kom ik morgen de hele dag overal een specht tegen. Zo’n zin om ergens in te hakken!

53 likes

Nou echt hè?! ‘Ik wilde dus even weten welk vogeltje dit was’

Meine Liebe, je weet toch wel wat een merel is?

20 likes

Ik zou het ook niet weten, noshame

18 likes

Maar als die merel daar in de buurt woont, zal ze die nog wel vaker tegenkomen

3 likes

Haha ja dit verbaast mij ook :grinning_face_with_smiling_eyes: mus, mees en merel moet nog wel lukken toch?

2 likes

Mijn kat heeft gister een jonge merel gegrepen. Wat zegt dit nu over mij/ mijn kat/ het universum?

16 likes

Komt dat even handig uit. Dan krijgt ze dus heel vaak tekens dat ze even me-time moet inplannen. :ok_hand:

2 likes

Zou ze wel weten hoe een huismus eruit ziet?

36 likes

Het lijkt me dan ook altijd zo doodvermoeiend om na zo’n simpele vraag 1000 reacties in je inbox te hebben. Of is dat met zo’n vraagsticker niet zo’n probleem en hoef je dat niet speciaal te openen en verwijderen? Ik heb geen idee hoe dat eruitziet.

3 likes

Er lag hier gisteren een dode merel op de straat voor mijn auto, wat zegt dit?! :rofl:

2 likes

Precies dit. Antwoorden op vraagstickers komen op een apart plekje binnen. Die je heel makkelijk kan negeren. Eigenlijk hoef je het niet eens te lezen :wink: en helpt het je toch bij het AlGaRiTmE wat altijd tegen je is :smirk:

3 likes

In de laatste vlog van Elise Boers zegt ze dat ze het nieuwe huis in Amsterdam al in september kochten en er dus al 7 maanden op aan het wachten zijn. Maar in alle vlogs en insta
deed voorkomen dat het pas in dec/jan gekocht was? :face_with_monocle:

Wel echt een mega mooi huis hebben ze gekocht! Ben heel benieuwd naar als het straks ‘af’ is, vind hun stijl heel leuk!

2 likes

Ja, dat was mij ook opgevallen. Ze deden het lijken of ze zomaar plots binnen een maand toch hadden besloten te verhuizen, en ploep! een week later hadden ze een huis gekocht. Nu blijkt het toch iets anders te zijn gegaan. En al langer van tevoren. Ergens verbaast dit me ook niet. Niks is echt, en niks is wat het lijkt.

7 likes

Heeft ze niet alle beelden destijds lopen “opsparen” (zoals ze weleens vaker doen). En pas communiceren “nadat alles definitief doorgaat” of bekend mag worden, zodat er niet teveel tijd tussen zit

2 likes

Misschien toen al gekocht onder voorbehoud van financiering en daarna hun eigen huis moeten verkopen. En daarna pas alles rond gekregen en dus officieel gemaakt.

Ahja dat klinkt idd wel logisch! Volgens mij hadden ze het in de zomer al wel bedacht, toen kwam Wouter ineens tussendoor in de vlog met een soort “cliffhanger” met een nieuwtje. Maar dat nieuwtje hebben ze toen nooit meer verteld.

2 likes

Ohja dat was in die vlog met dat gezeik in die parkeergarage toch? Dat was tevens de laatste vlog die ik gezien had, ben toen afgehaakt :joy:

3 likes