Hahahah Jezus wat cringe
Soort hypercorrectie
Hahahah Jezus wat cringe
Soort hypercorrectie
Ik bekeek die story en ben me echt aan het afvragen wat ik net gelezen heb. En hoe je er dan aan begint. Zit ze dan op de bank en denkt ze: dit is een goede dag voor stories over albinisme?
Ik vind het ook een beetje vreemd om jezelf dan af te vragen of ze minder last hebben van racisme??
Ze hebben anders ook wel weer genoeg andere dingen waar ze mee moeten dealen lijkt me.
Sanny heeft een heerlijk diss naar Nestle gedaan nav een perspakket haha, die sturen haar een reep chocola in een verpakking met een mini tv waar je niks mee kunt en dan promoten ze dat ze niet aan verspilling doen
Wauw haha wat ontzettend dom van Nestlé
Zijn jullie echt verbaast dat Nestlé iets kuts doet?!?!?
Sweet Summer Children
Even heel erg of-topic, maar Nestlé krijgt het voor elkaar om zo’n beetje alles wat ze beloven in hun “duurzame” cacao plan, niet waar te maken. Ik heb hier voor mijn studie een heel onderzoek naar gedaan, het is vrij schrijnend.
Go Sanny! Heel goed dit!
Het is te koop, merchandise van Mama Doctor Jones (Amerikaanse gynaecoloog/Youtuber)
Michelle Bollen houdt zich prima aan de maatregelen zie ik. Dat je het doet is één, maar dan ook foto’s delen?
Ik begrijp dat écht niet. Haar opa is zo ziek geweest met Corona… ze doet net of het niet bestaat. En al heel lang trouwens.
Is hier al verteld dat Laura Ponticorvo zwanger is?
Nu wel
Maar het is al besproken in het Youtubers topic
Dan heb ik het daar gemist haha!! Thnx
Voor het geval haar volgers het vergeten waren… Annemerel is 33 weken zwanger.
Ik dacht dat er annemerelcount stond, wat een type
En het is precies 22 weken geleden dat ze naar de kapper is geweest, toen ze 11 weken zwanger was.
Volgen mensen hier de Saccone Joly’s? Ik ben ze een paar jaar terug gaan volgen op insta maar vind ze al een tijdje niet zo boeiend meer dus klik/scroll het vaak weg, maar ik las nu dat Jonathan wat dingen op zijn story had gezet waardoor mensen denken dat hij een mental breakdown heeft? Weet iemand waar dat over gaat?
Ik volg ze ook al best wel lang, en volgens mij is Jonathan een beetje klaar met een bepaald beeld neerzetten en zoekt hij de vrijheid om zich te uiten. Hij is bij zijn management weggegaan en kan nu dus de content maken die hij wil. En hij had het er ook over dat hij net zoals zijn zoon vroeger graag als meisje kleedde, en nog wel wat meer dingen die hij verzweeg voor de camera. Dus volgens mij heeft het er meer mee te maken dat hij nu kan zien wie die al die tijd al was, versus het beeld dat hij neerzette op YouTube omdat dat verwacht werd, of van zijn management moest. Maar volgens mij dus niet een mental breakdown maar vrijheid van (opgelegde) verwachtingen.
Tien haar IG story over het coronapaspoort … meid, kom op we leven in een pandemie dat freakt me eerder out en ga dan ook niet op IG zitten, weet je wel wat daar allemaal over je bij gehouden wordt?