Mommybloggerstopic #6

Zo is de tijdlijn bij aankoop van het vakantiepark door de huismuts volgens mij ook heeeel anders dan het op instagram/YouTube en in de serie lijkt. En ik geef ze groot gelijk hoor, daar niet van. Maar niks is wat het lijkt idd.

Edit: ik zag dat iemand op instagram aan de huismuts vroeg of er data aan de serie toegevoegd kunnen worden haha

4 likes

Ohh die post van Elise Joanne :pleading_face:

1 like

Joepie, Kelly heeft haar zwemdiploma gehaald :partying_face:

104 likes

Jongetje op de achtergrond is nog wel zichtbaar!
En een andere meneer ook :upside_down_face:

2 likes

Ik denk dat de boodschap is dat je tuin straks onder de duivenpoep zit.

5 likes

In tien dr stories kan je een ietsjepietsie over de schutting gluren - zo groen :nerd_face:

4 likes

Zou ik een baby krijgen? Ik heb een duiven nest in de tuin…

2 likes

Volgt iemand Lois Kruidenier? Ik vind haar laatste post goed, dat het een privilege is om te geloven in the law of attraction en ā€œmanifesterenā€. Erger me daar soms zo aan bij o.a. Sanny, dat alles maar een keuze isšŸ˜’

35 likes

Ja, vond 'm ook echt goed.

Jaa zeker! Mooie post! Ook mooi dat ze in de reacties iets zegt in de trand van; ik was ook iemand die dat zei maar al doende leert men.

2 likes

Twee, dus dan gaat t niet door. Thnx

2 likes

Hele goeie post ja, helemaal mee eens. Sanny had het in haar vlog over een borstonderzoek. Ze dacht gewoon de hele tijd: ik ben gezond. Tip voor iedereen met ziektes, denk jezelf gezond!!

26 likes

Jeetje, dit vind ik wel echt te ver. Een soort magisch denken.

3 likes

Ja dat zegt ze dan natuurlijk niet. Ze zegt dat het heeft geholpen om zich er niet te veel zorgen er over te maken en dat je als vrouw (was een borstonderzoek) het in de gaten moet blijven houden.

Maar toch, alsof je door te denken ā€˜ik ben gezond, ik ben gezond’ ineens geen borstkanker hebt ofzo. Heel raar.

Vanaf 17.22 in de vlog.

Ja ik ken dus echt iemand die zichzelf de schuld gaf :sweat_smile: ze had huidkanker en linkte de plek aan dingen die ze fout heeft gedaan in haar verleden en zag het als signaal om aan zichzelf te werken. Volgens mij was overmatig zonnebanken gewoon de oorzaak :woman_shrugging:t3:

8 likes

Ik ging naar de medisch psycholoog na mijn kankertraject en die vertelde me dat dit de een van de grote veroorzakers van mentale problemen na ziekte is. Ik heb ook wel 10 mensen gehad die me vertelden dat het kwam omdat ik te negatief dacht… (of omdat ik suiker had gegeten, of vlees, of juist geen vlees. Mensen zijn stom)

16 likes

Er zijn serieus mensen geweest die je hebben verteld dat je kanker hebt gehad omdat je negatief dacht?

Wauw.
Wauw.

Ik wil deze mensen echt een dreun verkopen.

53 likes

Wat erg! Mensen tikken echt niet. Vind het ook zo kwalijk om mensen die kanker genezen zijn van kanker vechters te noemen. Alsof de mensen die ongeneeselijk ziek zijn of er aan overlijden niet hard genoeg hun best gedaan hebben? Komt ook voort uit dezelfde gedachtegang.
Mensen zijn iig zeker stom! Hoop dat je het los hebt kunnen laten.

9 likes

Heb van de week voor het eerst een video gekeken. Ze komt echt super sympathiek en enthousiast over.

4 likes

Ja, dat denk ik ook. Deze mensen denken dat alles maakbaar is en dat je gedachten je lichaam en omstandigheden volledig kunnen sturen. Het zijn ook de types die over je money mindset beginnen als iemand zegt dat ze ergens geen geld voor heeft.

4 likes