Mommybloggerstopic #6

Zo klaar met alle aanstellers

13 likes

Ja dat ook inderdaad, ik snap niet waarom de rivm niet zou mogen bijhouden of je gevaccineerd bent of niet. Hoe meer mensen gevaccineerd zijn hoe eerder we weer terug kunnen naar normaal.

4 likes

Er is toch ook voor iedereen een test pagina aangemaakt des tijds
?
Als je naar coronatest.NL ofzo gaat en inlogt zie je ook of je getest hebt en wat de uitslag was

2 likes

Wow that freaks me out!

7 likes

En waar je woont! :eyes:

5 likes

Dat vinden ze in Duitsland anders wel echt eng.

2 likes

Bij de stories van de Huismuts gaat het ook lekker, maar goed die trekt zich volgens mij ook geen bal van alles aan.

1 like

Als er één positief ding uit deze pandemie is gekomen dan is het wel een makkelijke schifting kunnen maken met welke mensen ik niks meer te maken hoef te hebben ivm standpunten omtrent corona :wave::boxing_glove:

26 likes

Daarnaast staat er ook duidelijk op die site dat het niet als bewijs wordt gezien, dus waar maakt ze zich in hemelsnaam druk over? Deze warhoofd vindt het allemaal maar fijn dat het ook ergens online staat en niet alleen op een papiertje, die ik wss binnen no-time kwijtraak. Ze zit dus blijkbaar ook in een appgroep met die Isa, want dat is die kleine activist toch?

2 likes

Screenshot_20210425_200330

Deze reactie van Elisejoanne op een borstvoedingspost :joy::see_no_evil:verfrissend, dat wel.

5 likes

Het zou ook het beste zijn als we met elkaar Martine (en Willemijn) ontvolgen en ze geen views meer geven. Geen aandacht meer geven aan die gevaarlijke mOedErHarT types.

7 likes

Heb laatst nagenoeg alle influencers van m’n socials afgegooid.
Scheelt zoveel irritatie en woede.

11 likes

Klopt. Ik volg alleen Amanda Ducks & Nina Montagne. Verder alleen vrienden en familie. Kan het iedereen aanraden.

4 likes

Dit heb ik inderdaad laatst gedaan :ok_hand:t2: Martine al langer geleden omdat ik haar spirituele posts echt niks vind, maar Willemijn (met een beetje pijn in m’n hart wel moet ik zeggen) ook nadat ik bij Filemon en de complotten zo’n moederhart activiste zag (die Willemijn volgt op insta)

Heel jammer want vroeger waren zij echt mijn favo bloggers/youtubers :slightly_frowning_face:

7 likes

Same here. Volg nu alleen nog mensen die ik echt leuk of inspirerend vind. Wat een genot. En een stuk sneller door je tijdlijn en stories heen trouwens :ok_hand:t2:

6 likes

Ik ook na de brief van Wil naar de directeur van school. Vind het wel jammer want Willemijn volgde ik graag en heb echt met haar meegeleefd de afgelopen jaren.

9 likes

Ja, ik ook. Ik had Martine al een tijd geleden ontvolgd, maar Willemijn ook na die brief aan de directeur.

10 likes

Ik heb ook echt alle mom influencers ontvolgd maar ik blijf ze toch weer opzoeken en bekijken. Ik wil me graag irriteren aan hun en dat vind ik dan weer irritant aan mezelf.

Help hoe moet ik hier vanaf

3 likes

Blokkeren

4 likes

Haha vind ik een goeie !!

@Croky heb ik al eens gedaan maar ik onblokkeer ze gewoon terug lol

2 likes