Mommybloggerstopic #6

Haha zie nu voor me dat forummers massaal gewoon vragen van kun je me ajb blokkeren want ik wil je niet meer volgen maar krijg t zelf niet voor elkaar en dat ze dan denken ja ehhh shit 1 verzoek oké maar 50?

6 likes

Vandaag de Huismu.ts geblokkeerd op instagram en nu krijg ik overal de reclame voor haar tv programma :upside_down_face::upside_down_face:

10 likes

Als je nog even wacht verdwijnt ze uit je algoritme. Heerlijk. Alsof ze niet eens bestaat. Ik ga oprecht iets gelukkiger door het leven :relieved:

9 likes

Het is al lang stil aan de kant van Shifra he? Hoop dat alles goed met haar gaat. :heart:

3 likes

Wat Laura op het eind zegt is toch best pijnlijk voor mensen waarbij het niet lukt. Bij haar duurde het blijkbaar lang, en ze heeft het zelfs over mensen die ongewenst kinderloos blijven en dan afsluiten met je wondertje komt wanneer het zijn of haar tijd is? En het komt als je het loslaat. Is ook zo’n dooddoener wat nergens op slaat.

afbeelding

15 likes

Dooddoener inderdaad en ook gewoon niet waar. Niet ‘altijd’ in ieder geval. En hoe in vredesnaam dóe je dat, dat loslaten?
Ze had bij het klavertje 4 moeten stoppen.

34 likes

Ja en ook persoonlijke keuzes gemaakt waardoor het wel is gelukt? Vertel meid!

8 likes

Beetje Annic vibes

1 like

Gestopt met de pil? Seks hebben rond je ovulatie?

10 likes

Is dit eigenlijk het tegenovergestelde van :dizzy: LOA :dizzy: ?

19 likes

Nee wel blijven visualiseren en op je vision board allemaal plaatjes van babys maar verder loslaten!!!

6 likes

Nee de key is :raised_hands: :heart: Los laten :heart: :raised_hands:

afbeelding

Etc

afbeelding

afbeelding

13 likes

Echt er ook nog zo op door blijven gaan terwijl er al wordt aangegeven dat het kwetsend is.

En de ene keer kent ze 4 stellen die echt geen kinderen konden krijgen en daarna 5. Ik vind het ongeloofwaardig.

afbeelding

10 likes

Ja ze comment op iedereen zo. Het werkte bij haar zo en bij haar (de ene keer 4, de andere keer 5) vrienden die wonderbaarlijk zwanger zijn geworden dus dan moet het wel hét antwoord zijn op onvruchtbaarheid!!! :heart: :raised_hands:

11 likes

Omg ze gelooft ook echt dat dat ineens de oplossing is blijkbaar. Laat de kennis en “oplossingen” alsjeblieft over aan artsen die er verstand van hebben ipv zulke dingen te roepen. En zelfs na opmerkingen dat het kwetsend is nog door blijven gaan. “Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar…”

4 likes

Ik heb hier serieus een goede vriendin om ontvriend. Ik heb 2 aandoeningen waardoor kinderen krijgen extreem moeilijk is en toen ik dit deelde zei ze ah joh, je moet het gewoon loslaten, lekker op vakantie. Werkte bij mij ook altijd. Je bent er veel te veel me bezig😂

20 likes

Ja ik snap het van laura ook niet. Doordat ze er zo instond ook in haar video dacht ik eigenlijk dat het gewoon wat langer duurder allemaal. Maar nu lees ik dat ze echt hormonen heeft gehad etc en dan denk ik echt hoe kun je er dan zo instaan. :exploding_head:

11 likes

Ik denk eigenlijk dat ze zo dom is dat ze niet eens in de gaten heeft wat ze daadwerkelijk zegt en het ook serieus goed bedoeld

73 likes

Ik gooi 'm er nog maar even in: Van loslaten krijg je geen baby’s.

20 likes

Ik word zo boos om zulke uitspraken… heel tof dat ze zwanger is maar ze moet niet denken dat wat voor haar ‘werkt’ alle vruchtbaarheidsproblemen wel even op lost. Het slaat gewoon helemaal nergens op. Ik ken ook genoeg voorbeelden van vrouwen die zwanger werden door rottige vruchtbaarheidsbehandelingen en het alles behalve los konden laten op dat moment. Of waarbij het nooit gelukt is.

8 likes