Mommybloggerstopic #6

‘Ik heb mijn boeken op kleur, echt OCD’

3 likes

Haha ja, iemand benoemde hier eens dat zij altijd kijkt alsof ze iets heel vies ruikt. Can’t unsee nu.

2 likes

‘elke ochtend hetzelfde ontbijten, lekker autistisch’

:rolleyes:

5 likes

maar ze heeft ook wel een bijzondere bottenstruktuur (?) in haar gezicht die daaraan bijdraagt

Hij heeft het ook alleen als het zo uitkomt. Niet zoals mijn moeder die dan dagen ligt te creperen als ze toch iets eet met gluten.

Wat ik altijd zo irritant vindt trouwens, is van die mommybloggers die dan iets hebben gepost. Krijgen vervolgens niet zoveel likes erop. Posten het in story met ‘aaahhrg het algoritme is bij mij echt kut momenteel, hebben jullie mijn laatste post wel gezien? Please likeeee’. :weary:

9 likes

Zooooo ik kwam een mommyblogger tegen op insta met een klein aantal volgers maar met een hoeveelheid spon waar ik van schrik.

En overal dat kind maar naast zetten voor de spon foto’s
Echt om te janken dit.

🥲🥲🥲🥲

Volgens mij heeft zij echt geen enkele post die géén spon troep is.

afbeelding

6 likes

Haha, deze chick bedelt echt bij elke nieuwe brand op Insta. Met vraag om prijsvraag of kortingscode die ze met haar volgers kan delen etc. Fake it till you make it.

3 likes

Ik zie een “huismuts” styltje!

3 likes

Haha ik ga stuk.

Screenshot_20210430_234735

Ik struggle op het moment ook wel een beetje met het moederschap en zorgen voor anderen. Hopelijk kom ik morgen de hele dag overal een specht tegen. Zo’n zin om ergens in te hakken!

53 likes

Nou echt hè?! ‘Ik wilde dus even weten welk vogeltje dit was’

Meine Liebe, je weet toch wel wat een merel is?

20 likes

Ik zou het ook niet weten, noshame

18 likes

Maar als die merel daar in de buurt woont, zal ze die nog wel vaker tegenkomen

3 likes

Haha ja dit verbaast mij ook :grinning_face_with_smiling_eyes: mus, mees en merel moet nog wel lukken toch?

2 likes

Mijn kat heeft gister een jonge merel gegrepen. Wat zegt dit nu over mij/ mijn kat/ het universum?

16 likes

Komt dat even handig uit. Dan krijgt ze dus heel vaak tekens dat ze even me-time moet inplannen. :ok_hand:

2 likes

Zou ze wel weten hoe een huismus eruit ziet?

36 likes

Hahah ik dacht ook dat alle mensen wel een basiskennis van vogels hadden, tot ik een vriendin uit moest leggen dat een kauw geen baby kraai is. Na dit verhaal van de huismuts heb ik helemaal geen vertrouwen meer :joy:

6 likes

Het lijkt me dan ook altijd zo doodvermoeiend om na zo’n simpele vraag 1000 reacties in je inbox te hebben. Of is dat met zo’n vraagsticker niet zo’n probleem en hoef je dat niet speciaal te openen en verwijderen? Ik heb geen idee hoe dat eruitziet.

3 likes

Er lag hier gisteren een dode merel op de straat voor mijn auto, wat zegt dit?! :rofl:

2 likes