Precies dit. Antwoorden op vraagstickers komen op een apart plekje binnen. Die je heel makkelijk kan negeren. Eigenlijk hoef je het niet eens te lezen en helpt het je toch bij het AlGaRiTmE wat altijd tegen je is
In de laatste vlog van Elise Boers zegt ze dat ze het nieuwe huis in Amsterdam al in september kochten en er dus al 7 maanden op aan het wachten zijn. Maar in alle vlogs en insta
deed voorkomen dat het pas in dec/jan gekocht was?
Wel echt een mega mooi huis hebben ze gekocht! Ben heel benieuwd naar als het straks ‘af’ is, vind hun stijl heel leuk!
Ja, dat was mij ook opgevallen. Ze deden het lijken of ze zomaar plots binnen een maand toch hadden besloten te verhuizen, en ploep! een week later hadden ze een huis gekocht. Nu blijkt het toch iets anders te zijn gegaan. En al langer van tevoren. Ergens verbaast dit me ook niet. Niks is echt, en niks is wat het lijkt.
Heeft ze niet alle beelden destijds lopen “opsparen” (zoals ze weleens vaker doen). En pas communiceren “nadat alles definitief doorgaat” of bekend mag worden, zodat er niet teveel tijd tussen zit
Misschien toen al gekocht onder voorbehoud van financiering en daarna hun eigen huis moeten verkopen. En daarna pas alles rond gekregen en dus officieel gemaakt.
Ahja dat klinkt idd wel logisch! Volgens mij hadden ze het in de zomer al wel bedacht, toen kwam Wouter ineens tussendoor in de vlog met een soort “cliffhanger” met een nieuwtje. Maar dat nieuwtje hebben ze toen nooit meer verteld.
Ohja dat was in die vlog met dat gezeik in die parkeergarage toch? Dat was tevens de laatste vlog die ik gezien had, ben toen afgehaakt
Zo is de tijdlijn bij aankoop van het vakantiepark door de huismuts volgens mij ook heeeel anders dan het op instagram/YouTube en in de serie lijkt. En ik geef ze groot gelijk hoor, daar niet van. Maar niks is wat het lijkt idd.
Edit: ik zag dat iemand op instagram aan de huismuts vroeg of er data aan de serie toegevoegd kunnen worden haha
Ohh die post van Elise Joanne
Jongetje op de achtergrond is nog wel zichtbaar!
En een andere meneer ook
Ik denk dat de boodschap is dat je tuin straks onder de duivenpoep zit.
In tien dr stories kan je een ietsjepietsie over de schutting gluren - zo groen
Zou ik een baby krijgen? Ik heb een duiven nest in de tuin…
Volgt iemand Lois Kruidenier? Ik vind haar laatste post goed, dat het een privilege is om te geloven in the law of attraction en “manifesteren”. Erger me daar soms zo aan bij o.a. Sanny, dat alles maar een keuze is😒
Ja, vond 'm ook echt goed.
Jaa zeker! Mooie post! Ook mooi dat ze in de reacties iets zegt in de trand van; ik was ook iemand die dat zei maar al doende leert men.
Twee, dus dan gaat t niet door. Thnx
Hele goeie post ja, helemaal mee eens. Sanny had het in haar vlog over een borstonderzoek. Ze dacht gewoon de hele tijd: ik ben gezond. Tip voor iedereen met ziektes, denk jezelf gezond!!
Jeetje, dit vind ik wel echt te ver. Een soort magisch denken.