Op het moment dat ze dat zei waren toch ziekenhuizen overvol in Italie en overleden zoveel mensen.
Hoe kun je dit dan denken?
Op het moment dat ze dat zei waren toch ziekenhuizen overvol in Italie en overleden zoveel mensen.
Hoe kun je dit dan denken?
En ze steekt ook niet onder stoelen of banken dat ze ook Annic bedoelt, top dit!
Wat is haar insta handle?
Volgens mij heb ik het nog niet voorbij zien komen… Shifra is bevallen. Volgens mij heeft ze een pittige zwangerschap gehad. Hopelijk kan ze nu gaan genieten.
Ooh wat een mooie naam hebben ze gekozen (ik ken een jongetje dat zo heet en hij is zo’n schatje dus ben bevooroordeeld maar oprecht mooie naam)
Vind het wel grappig dat ze zocht naar een korte naam, die niet vaak voorkomt. Luca is zeker kort, maar je hoort ‘m juist heel vaak voor mijn gevoel. Had iets aparters verwacht. Wel een mooie naam!
Iemand had het gepost in het youtube topic. Fijn voor haar dat die vervelende zwangerschap nu voorbij is!
Ik heb haar story gezien, niet haar vlog. In de story zei ze dat niet.
Ik eigenlijk niet, zara is ook niet echt een unieke naam.
Martine die stapje voor stapje iets goeds wil doen voor de aarde en daarom havermelk in haar koffie gooit kan ik ook echt niet serieus nemen met haar crematorium tuin.
Ik zag ook dat dat kind een trap trekker had gekregen. Zie hem al lekker ploeteren door dat grind
Ho ho, de mOonBaLanCe is ook al vegan. 2 grote stappen om de aarde te redden.
Wel in de yoghurt, want het moet niet te gek worden.
Zij is tegenwoordig ook 1 grote ergernis voor mij.
Wat begrijpt ze niet aan “alleen noodzakelijke reizen?”
En al die opzichtige spon altijd.
Crrrrringe en unfollow.
Vind haar echt heel vervelend geworden. Jammerr.
Nou ze is voor haar werk op reis, dus niks niet noodzakelijks aan
Ik vind modellenwerk momenteel niet zo noodzakelijk, jij wel?
Voor jou niet nee, maar naar ik aanneem is het dan ook niet jouw werk
Als je baan model zijn is en je moet reizen voor het model zijn (jouw baan dus) dan is dat toch net zo noodzakelijk als iemand die op een andere locatie een andere baan heeft?
In het eerste corona termijn mocht je voor je werk reizen en hoefde je niet in quarantine.
Maar het is haar werk, daar haalt ze haar inkomen vandaan. Ik heb ook niet het idee dat modellen nou zo veel financiële steun krijgen van de overheid. Dus het werk an sich is niet noodzakelijk nee, maar zij moet ook haar hypotheek betalen toch? Ze heeft ook al meer dan een jaar wel thuisgezeten.
Ik denk daar echt anders over.
Normaal hartstikke leuk, maar nu wordt afgeraden om te reizen vind ik het echt slecht om dat nu te doen.
Modellenwerk is niet echt een baan die nu belangrijk is imo.
Dus kan best een tijdje stilstaan om verspreiding te voorkomen zodat de rest weer gewoon open kan. Dat is imo veel belangrijker dan zoiets.
Als de modellen dan doorbetaald krijgen, heb je misschien een punt.