Mommybloggerstopic #6

Ik vraag me ook af of ze dit zouden zeggen tegen iemand met een ziekte. ‘Laat het los, dan word je wel beter?’. Dat zou niemand pikken toch? Waarom denken we het met vruchtbaarheid dan wel?

Uiteraard slaat dat inderdaad nergens op, maar mijn ervaring met een handicap/chronische ziekte is eigenlijk dat mensen voortdurend dit soort dingen zeggen. :’)

5 likes

We need to talk about Kevin…

(Het bewijs, als je de film gezien hebt/boek hebt gelezen :wink:)

7 likes

Hier ook idd. ‘Ga even lopen/yoga doen/optijd naar bed’. Mensen die dit zeggen of idd wat over vrouwen die graag zwanger willen worden… Echt urgh. Kan die mensen niet uitstaan.

Vind het zó erg als mensen anderen pushen om zwanger te worden. Je weet niet hoe het zit. Hou gewoon je mond.

3 likes

Live laugh love

Fuck off

19 likes

Sjonnie lijkt wel een goed Nederlands equivalent.

3 likes

Hup naar het nieuwste tv topic jij

4 likes

Muy dik

12 likes

En Wilma.

6 likes

Oh ja ik kan hier zo boos om worden. Als ik mensen vertel dat ik depressief ben. “Ja dan moet je gewoon wat meer leuke dingen doen, vrolijk je vanzelf weer op” of “Nou je was deze week nog aan het lachen om dit en dit dus die depressie valt wel mee toch”

15 likes

Gelukkig maar dat je nog wel kunt lachen, denk ik dan! Maar dat neemt niet weg dat een depressie gewoon kut is. Mensen hebben soms echt geen idee… Sterkte voor jou iig :heart:

1 like

Ik kreeg van mijn oude HR manager te horen: dan doe je maar gewoon alsof je wel gelukkig bent. Oké meid goeie tip, thanks :+1:t2:

11 likes

Oke dit was de laatste x dat ik die wal-ge-lij-ke vlogs van Elise kijk. Wat houdt deze man teveel van zichzelf, ben je in hotel ga je in je onderbroek sporten op het balkon. Man zo vermoeiend lijkt het mij een partner te hebben die echt te verliefd is op zichzelf …

IMG20210429160559

26 likes

nou op het balkon valt toch wel mee? ander verhaal als het in de ontbijtzaal was ofzo

8 likes

Meer de Wouter vibe continu in beeld willen.

3 likes

Zag op Koningsdag een story dat ie op zn balkon met ontbloot bovenlichaam aan het dansen zwaaien was met een Amsterdam-vlag :joy: moest meteen aan t forum denken. Had nog wel screenshotje

afbeelding

13 likes

Grappig ik koppel zijn gedrag eerder aan onzekerheid… hij lijkt enorm veel bevestiging nodig te hebben.

14 likes

Haha wat staat daar ook voor zin joh?

5 likes

@Jackie @Calypso joey is niet nederlands. Spreekt de taal ook absoluut niet zo goed dus vandaar dat zijn zin een beetje gek is.

3 likes

Hahahaha dit is sooooo asi (azzie de vrolijke Duitse vertaling van aso). Chantal is het :grinning_face_with_smiling_eyes: dit is echt super grappig

3 likes

Ik snap echt even he-le-maal niks van het project van Lot Keckeis?! Het is zo’n enorme tsunami aan woorden in die aankondigingspost dat ik echt geen idee heb wat ze gaat doen?! Iets met verhalen en jurken?
Die vrouw heeft altijd zo’n enorme woordenkots.

——-

Over Wouter en co. Ik zeg het maar eens weer maar hoe erg kan je schijt hebben aan al die Corona maatregelen man man man. Ik zie ze toch telkens met Jan en alleman feestjes vieren / borrelen / oh nee werken op kantoor heet dat.

1 like