Mommybloggerstopic #6

Haha ik snap ook gewoon niet meer waar het gezond verstand van mensen is gebleven. Als de winkels dichtgaan omdat er te veel mensen door de stad lopen en Rutte al vanaf het begin zegt ‘de supermarkt is nu even geen uitje’ dan is 1+1 toch gewoon 2 en weet je toch ook wel dat je niet nu op de markt moet gaan struinen. En dit geldt voor bijna alle maatregelen. Het is echt niet zo moeilijk te begrijpen allemaal.

7 likes

Volgens mij postte ze laatst (ik herinner me begin deze week of vorige week) dat ze op de 34 of 36 weken zat. Weet het nket meer precies, dus echt veel heb je er niet aan, maar ze moet in ieder geval nog een paar weken!

2 likes

In other news, heeft iemand de vlog van Elis… ik bedoel Wouter gezien? Heb nog net niet geturfd, maar ik gok dat Wouter haar misschien twee zinnen laat uitpraten zonder er doorheen te blèren

8 likes

Één zin helaas

4 likes

Ja helemaal eens (behalve dat ik denk dat de onduidelijke regels wel degelijk bijdragen aan het gedoe). Dus onze gezamenlijke conclusie is dat mensen egoïstisch zijn en geen verantwoordelijkheid nemen.

Maar de vraag is dus vooral wat je doet ná die conclusie.

Toch de huidige vrijheden blijven hanteren ‘omdat het zo jammer is voor de mensen die wél verantwoordelijkheid nemen’ of strakkere regels voor iedereen. Volgens mij lopen onze meningen daarover uiteen.

Maar goed ik zal in dit topic niet meer verdergaan op deze discussie :innocent:

Misschien moet dit in het opbiecht topic maar ik vind die afwisseling vrouw/man in een vlog wel prettig. Irriteer me dus ook totaal niet aan Wouter. Het is een keer wat anders dan alleen maar het gedoe van een vrouw aanhoren.

10 likes

Maar dat staat hier, voor mij dan, los van. Prima dat hij af en toe filmt, dat kan ik doorskippen, maar constant dat opeisen van aandacht begint me zo te irriteren. Elise kan niet iets uitleggen of zeggen, of hij moet ook even wat zeggen, uitleggen wat Elise bedoelt terwijl ze nog midden in een verhaal zit of “toevallig” op de achtergrond iets roepen of voorbij lopen als ze filmt.
Ja, hij zit onwijs in m’n irritatiezone😂 Rant off

Edit: spelfoutje

4 likes

Het is weer één grote Wouter show.

2 likes

Volgens mij worden witte mannen al meer dan genoeg vertegenwoordigd in het medialandschap haha

20 likes

Volgens mij heb ik een andere vlog gezien dan iedereen hier, lol. Vond het redelijk 50/50 deze vlog? Ik denk dat Wouter deze vlog ook wat meer er in zit omdat Elise haar nek heeft verrekt?

1 like

10 februari is ze uitgerekend volgens mij. Ik dacht mij te herinneren dat ze op m’n verjaardag uitgerekend is

1 like

Daar kan ik je geen ongelijk in geven maar ik had het expliciet over "mommy"vlogs.

1 like

Very cool

12 likes

Nouja het lijkt me een vrij logisch gevolg als je zoekt op mommy-vlogs dat je dan content van vrouwen tegen komt? Moeders zijn meestal vrouw namelijk.

Wie zegt dat ik daar op zoek? Ik kijk al lang bijna geen vlogs meer. Alleen die van Elise blijf ik kijken omdat ze altijd samen is geweest met vita en nu vanwege de afwisseling met Wouter. Aangezien hier iedereen anti Wouter is en het daarom elke week over de Wouter show gaat, zei ik meteen al dat het vast in het opbiechttopic moest dat ik me niet aan hem erger. Ieder z’n ding.

1 like

Er zijn hier meer die Nina en Co kijken toch? Heftig t laatste filmpje! Wel heel eerlijk.

4 likes

Heel heftig maar mooie video!

2 likes

Wat knap dat ze zo goed om zijn gegaan met die situatie en ze zo eerlijk met elkaar kunnen zijn.

2 likes

Tering wat een nachtmerrie

107 likes

Dit is nog erger dan ik in mijn hoofd had :scream:

Wat lelijk ook die strook tussen de schutting en het water. Daar past ook nooit een stoel of iets dat je even lekker aan het water kunt zitten

9 likes