Mommybloggerstopic #6

Oh wat sfeerloos en wat irritant dat die twee tegelpaden niet ‘‘uitgelijnd’’ zijn.

38 likes

Snap wel waarom je het water wilt afschermen als je kleine kinderen hebt maar je had het zoveel mooier kunnen maken dan deze grijze treurnis.

14 likes

Jemig… Dat je houd van onderhoudsarm tjsah moet je vooral doen maar dit is lelijk. Doe dan gewoon een enorme lap kunstgras waar je geen omkijken naar heb maar waar je kids wel op kunnen spelen, en zet er een speelhuis op voor ze. Maar wat moet je in vredesnaam met zo’n kale bak grind?

En die zandbak aan de slootkant: beetje respect voor het uitzicht van je buren, en pleur er gewoon wat struiken neer waar je niet naar hoeft te kijken.

9 likes

Als je kinderen boos worden hebben ze wel gelijk iets om mee te gooien.

13 likes

Wat afschuwelijk, hier wil je toch nog niet dood gevonden worden.

Huh ik verbaasde me echt al hele erg over die stories van Jamie Li over Corona, en ik zie net dat Shirley het ook nog deelt. Ik weet niet zo goed hoe ik het hier kan delen, maar ik overweeg om ze te ontvlogen.

1 like

Waar kan ik dit zien/lezen?

Ik heb ooit dit eens gezien in de categorie ‘onderhoudsarme tuin’ en vond dit zooooo mooi! Het kan dus wél :slight_smile: https://www.instagram.com/p/BlXm3W3FiCa/

(Mag dit?)

9 likes

Ik snap echt niet hoe je zo’n hoge schutting voor dat water kan zetten? Heb je vast genoeg $$$ voor moeten betalen. Snap best dat dat gevaarlijk is met jonge kinderen maar zet dan een stevig laag hekje of heggetje.

23 likes

Er is meer sfeer op de luchtplaats van de gemiddelde gevangenis.

28 likes

Ik zag die foto’s en begreep de reacties niet helemaal maar ik kom er nu pas achter dat wat ik aanzag voor gras, grind is. Mijn scherm staat op zijn donkerst dus vandaar. Lillek.

7 likes

Ik snap ze wel een beetje. Ik houd me aan de maatregelen, maar ik herken wel dat ik echt geen begrip heb voor de verlengde schoolsluiting en dat dat voor heel veel frustratie zorgt. Ze roepen ook niet op tot ongehoorzaamheid ofzo, is alleen even ventileren.

3 likes

Ik snap ook niet wat dat kinderfietsje midden in de tuin doet want je zult van je langzalzeleven niet op dat grind kunnen fietsen :sweat_smile:

20 likes

Oh ja natuurlijk grind met afgeronde hoeken is net zo zacht als gras. Foutje van ons.

9 likes

Haha. Wat??

Als je deze hovenier bent hè, dan denk je toch ook what the fuck? denk aan het geld, mensen, denk aan het geld, de klant bepaalt, het staat de klant vrij de tuin helemaal de tyfus in te helpen…

31 likes

Hahhaahahhahaha die hovenier lacht zich dood op weg naar huis $$$$$$

15 likes

T ziet er uit als een plek waar je al wat doden vindt

2 likes

Huh ik wou die vlog bekijken maar op de thumbnail staat dus helemaal niet de tuin, maar gewoon een random foto? Want met die planten in het grind leek het wel iets beter.

12 likes

Wat een deprimerende toestand :scream:
Dit bewijst wel deels haar hypocrisie. Zo zweverig en in contact met moeder natuur en spiritualiteit maar te f*cking lui om 1 keer per week een paar planten te bewateren en dus een soort begraafplaats als tuin aanleggen.

45 likes

hahahahaha hoe ze hier nog ibizasfeer in kan zien is me een raadsel

12 likes