Er zijn hier meer die Nina en Co kijken toch? Heftig t laatste filmpje! Wel heel eerlijk.
Heel heftig maar mooie video!
Wat knap dat ze zo goed om zijn gegaan met die situatie en ze zo eerlijk met elkaar kunnen zijn.
Tering wat een nachtmerrie
Dit is nog erger dan ik in mijn hoofd had
Wat lelijk ook die strook tussen de schutting en het water. Daar past ook nooit een stoel of iets dat je even lekker aan het water kunt zitten
Oh wat sfeerloos en wat irritant dat die twee tegelpaden niet āāuitgelijndāā zijn.
Snap wel waarom je het water wilt afschermen als je kleine kinderen hebt maar je had het zoveel mooier kunnen maken dan deze grijze treurnis.
Jemig⦠Dat je houd van onderhoudsarm tjsah moet je vooral doen maar dit is lelijk. Doe dan gewoon een enorme lap kunstgras waar je geen omkijken naar heb maar waar je kids wel op kunnen spelen, en zet er een speelhuis op voor ze. Maar wat moet je in vredesnaam met zoān kale bak grind?
En die zandbak aan de slootkant: beetje respect voor het uitzicht van je buren, en pleur er gewoon wat struiken neer waar je niet naar hoeft te kijken.
Als je kinderen boos worden hebben ze wel gelijk iets om mee te gooien.
God ik kan hier ook echt niettttt bij. Elke keer als ik daar naar zou kijken zou ik spontaan migraine krijgen.
En idd, laat dan een mooie grasmat leggen. Zelfs als je dat tot kniehoogte laat verwoekeren ziet t er nog beter uit
Wat afschuwelijk, hier wil je toch nog niet dood gevonden worden.
Huh ik verbaasde me echt al hele erg over die stories van Jamie Li over Corona, en ik zie net dat Shirley het ook nog deelt. Ik weet niet zo goed hoe ik het hier kan delen, maar ik overweeg om ze te ontvlogen.
Ik ken gezelligere snelwegen
Waar kan ik dit zien/lezen?
Ik heb ooit dit eens gezien in de categorie āonderhoudsarme tuinā en vond dit zooooo mooi! Het kan dus wĆ©l https://www.instagram.com/p/BlXm3W3FiCa/
(Mag dit?)
Ze vergeet de hoeveelheid zweefteef fotoās die ze in dat hoge gras had kunnen maken. Gemiste kans!!
Ik snap echt niet hoe je zoān hoge schutting voor dat water kan zetten? Heb je vast genoeg $$$ voor moeten betalen. Snap best dat dat gevaarlijk is met jonge kinderen maar zet dan een stevig laag hekje of heggetje.
Er is meer sfeer op de luchtplaats van de gemiddelde gevangenis.
Ik zag die fotoās en begreep de reacties niet helemaal maar ik kom er nu pas achter dat wat ik aanzag voor gras, grind is. Mijn scherm staat op zijn donkerst dus vandaar. Lillek.
Ik snap ze wel een beetje. Ik houd me aan de maatregelen, maar ik herken wel dat ik echt geen begrip heb voor de verlengde schoolsluiting en dat dat voor heel veel frustratie zorgt. Ze roepen ook niet op tot ongehoorzaamheid ofzo, is alleen even ventileren.