Mommybloggerstopic #6

De gekleurde lichtjesslinger komt nog natuurlijk, maakt het helemaal af.

4 likes

Hahahahah dit kan toch niet waar zijn, hahahahh

Dank voor het delen! Ik kijk haar vlogs niet (en weet nu weer waarom)

1 like

Als hovenier zou je ā€˜nee’ moeten zeggen op deze klus.

5 likes

Ja op zich, dit is geen goeie reclame voor je hoveniersexpertise :thinking:
Ik zou het niet in m’n portfolio willen.

1 like

Schermafbeelding 2021-01-18 om 18.09.23

Als je dit al super gezellig vindt

72 likes

Huh ja ik zag dit ook. Waarom zou je dat doen? Omdat zo’n treurige grijze vlakte er totaal niet MOOI uit ziet. Wth

Het is echt nog erger dan gedacht, omg

Jammer voor de kids dat ze al lekker met hun voeten door dat split moeten en in de zomer wordt alles ook nog eens loeiheet als de zon er op schijnt. Heerlijk…

6 likes

Zie het ook al voor me, die kinderen vallen er een paar keer in en halen hun knieen open en dan is het na een tijdje: ā€˜Ik wil niet dat jullie in het grind spelen’ en dan wordt er een of ander zeil over heen gespannen :joy:

6 likes

Heb je meteen een gratis zwembad. Zo efficient die meid.

4 likes

Of een schaatsbaan in de winter. Multifunctioneel.

3 likes

Beter voor de afwatering dan tegels!! :relaxed: :relaxed: #lovenature

:sweat_smile:.

1 like

Lol ook leuk wanneer de kinderen in een driftbui die steentjes tegen de ramen gaan gooien en je het overal terug vindt

11 likes

Maar echt.

hartaanval bij het zien van haar naam, er is vroeger echt veel gebeurd met haar vriend online :joy: :joy: :joy: ** edit nvm hahaha **

Huh? Wat is het nut van dit posten en tegelijk zeggen dat je de tea niet wil spillen :sweat_smile:

2 likes

Auw die grind steentjes liggen nu al overal op de tegels, die arme kinderen kunnen niet eens op blote voeten door hun eigen tuin lopen ā€˜s zomers zonder op zo’n puntig steentje te stappen.

Sorry, woordenkots toen ik haar naam zag hahaha, wist niet dat ze nog online actief was

Tijd voor invoering van een tegeltax.

1 like

Dit is overigens de before. Ik kon me herinneren dat er een advertorial op 2wmn met Ikea was over haar tuin die een make-over kreeg.
DE TUIN AANPAKKEN MET IKEA! - 2WMN

37 likes

Gewoon crimineel bijna

En met de steeds heter wordende zomers zit je straks in een tuin die alleen maar hitte weerspiegelt ipv gras en planten die koelen.

Ga je op t platteland wonen, heb je nog steeds binnenstadstemperaturen in je tuin.

45 likes

En nu wil ze nieuwe meubels

1 like