Mommybloggerstopic #6

Ik snap ook niet wat dat kinderfietsje midden in de tuin doet want je zult van je langzalzeleven niet op dat grind kunnen fietsen :sweat_smile:

20 likes

Oh ja natuurlijk grind met afgeronde hoeken is net zo zacht als gras. Foutje van ons.

9 likes

Haha. Wat??

Als je deze hovenier bent hĆØ, dan denk je toch ook what the fuck? denk aan het geld, mensen, denk aan het geld, de klant bepaalt, het staat de klant vrij de tuin helemaal de tyfus in te helpen…

31 likes

Hahhaahahhahaha die hovenier lacht zich dood op weg naar huis $$$$$$

15 likes

T ziet er uit als een plek waar je al wat doden vindt

2 likes

Huh ik wou die vlog bekijken maar op de thumbnail staat dus helemaal niet de tuin, maar gewoon een random foto? Want met die planten in het grind leek het wel iets beter.

12 likes

Wat een deprimerende toestand :scream:
Dit bewijst wel deels haar hypocrisie. Zo zweverig en in contact met moeder natuur en spiritualiteit maar te f*cking lui om 1 keer per week een paar planten te bewateren en dus een soort begraafplaats als tuin aanleggen.

45 likes

hahahahaha hoe ze hier nog ibizasfeer in kan zien is me een raadsel

12 likes

De gekleurde lichtjesslinger komt nog natuurlijk, maakt het helemaal af.

4 likes

Hahahahah dit kan toch niet waar zijn, hahahahh

Dank voor het delen! Ik kijk haar vlogs niet (en weet nu weer waarom)

1 like

Als hovenier zou je ā€˜nee’ moeten zeggen op deze klus.

5 likes

Ja op zich, dit is geen goeie reclame voor je hoveniersexpertise :thinking:
Ik zou het niet in m’n portfolio willen.

1 like

Ben je dan wel hovenier en niet gewoon stratenmaker?

44 likes

Schermafbeelding 2021-01-18 om 18.09.23

Als je dit al super gezellig vindt

72 likes

Huh ja ik zag dit ook. Waarom zou je dat doen? Omdat zo’n treurige grijze vlakte er totaal niet MOOI uit ziet. Wth

Het is echt nog erger dan gedacht, omg

Jammer voor de kids dat ze al lekker met hun voeten door dat split moeten en in de zomer wordt alles ook nog eens loeiheet als de zon er op schijnt. Heerlijk…

6 likes

Zie het ook al voor me, die kinderen vallen er een paar keer in en halen hun knieen open en dan is het na een tijdje: ā€˜Ik wil niet dat jullie in het grind spelen’ en dan wordt er een of ander zeil over heen gespannen :joy:

6 likes

Heb je meteen een gratis zwembad. Zo efficient die meid.

4 likes

Of een schaatsbaan in de winter. Multifunctioneel.

3 likes

Beter voor de afwatering dan tegels!! :relaxed: :relaxed: #lovenature

:sweat_smile:.

1 like

Lol ook leuk wanneer de kinderen in een driftbui die steentjes tegen de ramen gaan gooien en je het overal terug vindt

11 likes