Weet niet of ze een glazen pui hebben…
Maar echt.
hartaanval bij het zien van haar naam, er is vroeger echt veel gebeurd met haar vriend online
** edit nvm hahaha **
Huh? Wat is het nut van dit posten en tegelijk zeggen dat je de tea niet wil spillen
Auw die grind steentjes liggen nu al overal op de tegels, die arme kinderen kunnen niet eens op blote voeten door hun eigen tuin lopen ‘s zomers zonder op zo’n puntig steentje te stappen.
Sorry, woordenkots toen ik haar naam zag hahaha, wist niet dat ze nog online actief was
Tijd voor invoering van een tegeltax.
Dit is overigens de before. Ik kon me herinneren dat er een advertorial op 2wmn met Ikea was over haar tuin die een make-over kreeg.
DE TUIN AANPAKKEN MET IKEA! - 2WMN
Gewoon crimineel bijna
En met de steeds heter wordende zomers zit je straks in een tuin die alleen maar hitte weerspiegelt ipv gras en planten die koelen.
Ga je op t platteland wonen, heb je nog steeds binnenstadstemperaturen in je tuin.
En nu wil ze nieuwe meubels
Dit lijkt me dus echt een fantastische tuin. Zo zonde wat ze er mee gedaan heeft
Haha oh my die tuin past wel goed bij het huis van Guusje
Oh jongens en tegels zijn zoooo kneiter duur, ik was blij dat wij alleen maar een klein terrasje wilde en de rest gras en planten. Moest nog bijkomen van die factuur.
Wauw, ik herken de oude tuin niet eens? Vond het in dit artikel al een geweldige tuin, dat hoekje bij t water, al dat groen en verschillende zitjes <3
Rip
Eigenlijk vind ik alles irritant aan die nep-Tien, maar ik zou ook een metershoge schutting voor dat water zetten met zwemdiplomaloze kinderen.
De tuininrichting doet echt pijn aan mijn ogen en dan sta ik nog niet eens zoveel in contact met mijn spirituele natuurliefde als Tien.
Die ook nog eens tyfus heet worden waarschijnlijk
Ik herinnerde me van dat artikel alleen die geweldige etagere met ‘hapjes’
Lekker een hele ananas, hele paprika en droge hompen gescheurd brood bovenop de tomaatjes gegooid.
Maar die tuin was best leuk.
Er gaat sowieso een keer een kind in het grind vallen en dan moet je al die steentjes uit die schaafwond pulken
Ik zou echt voor 't leven m 't grind in m’n knieën lopen als kind zijnde, en af en toe voor de speciale dagen een bietje grind in m’n kin