Dit lijkt me dus echt een fantastische tuin. Zo zonde wat ze er mee gedaan heeft
Haha oh my die tuin
past wel goed bij het huis van Guusje
Oh jongens en tegels zijn zoooo kneiter duur, ik was blij dat wij alleen maar een klein terrasje wilde en de rest gras en planten. Moest nog bijkomen van die factuur.
Wauw, ik herken de oude tuin niet eens? Vond het in dit artikel al een geweldige tuin, dat hoekje bij t water, al dat groen en verschillende zitjes <3
Rip
Eigenlijk vind ik alles irritant aan die nep-Tien, maar ik zou ook een metershoge schutting voor dat water zetten met zwemdiplomaloze kinderen.
De tuininrichting doet echt pijn aan mijn ogen en dan sta ik nog niet eens zoveel in contact met mijn spirituele natuurliefde als Tien.
Die ook nog eens tyfus heet worden waarschijnlijk
Ik herinnerde me van dat artikel alleen die geweldige etagere met āhapjesā
Lekker een hele ananas, hele paprika en droge hompen gescheurd brood bovenop de tomaatjes gegooid.
Maar die tuin was best leuk.
Er gaat sowieso een keer een kind in het grind vallen en dan moet je al die steentjes uit die schaafwond pulken 
Ik zou echt voor 't leven m 't grind in mān knieĆ«n lopen als kind zijnde, en af en toe voor de speciale dagen een bietje grind in mān kin
Ik lees dit in een heel lekker plat accent.
Die tuin⦠geen woorden voor. Medelijden met de buren die nu mogelijk last krijgen van hun water en het uitzicht vanaf boven.
Minde nie
Ik mis af en toe plat praten, typen doet 't toch niet helemaal. Helemaal nu dār geen carnaval is, in de loop vd dagen steeds meer Bosch praten 

De tuin van Tien, huilen met de pet op. Wat lillek.
Waar is coach der coaches Suz eigenlijk gebleven? Weet iemand dat?
Ik dacht, laat ik.eens kijken hoe het met Annic/Mamaworden gaat. Grappig dat Mamaworden was neergezet als āwij zijn geen commercieel platformā, maar dat het toevallig helemaal stil ligt sinds de uitzending van Boos en de verkoopstop op die testen.
Buiten dat de parkeerplaats van de IKEA gezelliger is, waar moeten de kinderen nou spelen?
Een glijbaan hoef je er niet meer te zetten, want dat donderen ze in het grind?
En ze gaan natuurlijk 100% over die stenen, uit stekende catwalk struikelen. Zelfs een rondje fietsen kan niet 
Ik ben als kind ooit gevallen op grind en je ziet het nog steeds in mān knieĆ«n staan
. Lijkt me dus echt niet praktisch om grind in mān tuin te hebben
Ik zat als kind eens achterstevoren op een tuinstoel te wippen. Ben met stoel en al face forward in het grind geflikkerd. 17 hechtingen in mān 5 jarige kopje.
Heb er, 30 jaar later, nog steeds littekens van in mān gezicht staan.
Ik krijg echt de kriebels van zoveel grind. Traumaatje wel.
Hier trouwens nog meer mooie onderhoudsarme tuinen
Over dat stuk op die tweede foto zegt ze āhet is wel echt heel mooi geworden. Echt gewoon heel netjes. En ja dit is ook allemaal zand.ā
Wat?!?!