Mommybloggerstopic #6

Ik lees dit in een heel lekker plat accent.

3 likes

Die tuin
 geen woorden voor. Medelijden met de buren die nu mogelijk last krijgen van hun water en het uitzicht vanaf boven.

3 likes

Minde nie

Ik mis af en toe plat praten, typen doet 't toch niet helemaal. Helemaal nu d’r geen carnaval is, in de loop vd dagen steeds meer Bosch praten :sob::sob:

De tuin van Tien, huilen met de pet op. Wat lillek.

Waar is coach der coaches Suz eigenlijk gebleven? Weet iemand dat?

Ik dacht, laat ik.eens kijken hoe het met Annic/Mamaworden gaat. Grappig dat Mamaworden was neergezet als ‘wij zijn geen commercieel platform’, maar dat het toevallig helemaal stil ligt sinds de uitzending van Boos en de verkoopstop op die testen.

11 likes

Buiten dat de parkeerplaats van de IKEA gezelliger is, waar moeten de kinderen nou spelen?
Een glijbaan hoef je er niet meer te zetten, want dat donderen ze in het grind?
En ze gaan natuurlijk 100% over die stenen, uit stekende catwalk struikelen. Zelfs een rondje fietsen kan niet :confused:

7 likes

Ik ben als kind ooit gevallen op grind en je ziet het nog steeds in m’n knieĂ«n staan :sob:. Lijkt me dus echt niet praktisch om grind in m’n tuin te hebben

5 likes

Ik zat als kind eens achterstevoren op een tuinstoel te wippen. Ben met stoel en al face forward in het grind geflikkerd. 17 hechtingen in m’n 5 jarige kopje.

Heb er, 30 jaar later, nog steeds littekens van in m’n gezicht staan.
Ik krijg echt de kriebels van zoveel grind. Traumaatje wel.

5 likes

Hier trouwens nog meer mooie onderhoudsarme tuinen

https://instagram.com/onderhoudsarmoe?igshid=kz97b23prhwv

13 likes

Over dat stuk op die tweede foto zegt ze “het is wel echt heel mooi geworden. Echt gewoon heel netjes. En ja dit is ook allemaal zand.”

Wat?!?!

4 likes

Dit klinkt echt heel pijnlijk. Dan kun je beter op gras of tegels vallen. Tenminste, ik wel. Daar heb ik geen littekens van :sweat_smile:

1 like

Ik moet zo lachen om
#grijzevingers :joy:

24 likes

Ik weet er gelukkig niets meer van, maar heb er een fucked up wenkbrauw en jukbeen aan overgehouden. Had zelfs een breuk in m’n oogkas.
Grind kan echt de kolere krijgen hoor :fu:

4 likes

Wat zal Martine nou gedacht hebben? Op deze manier draag ik toch een steentje bij aan de natuur?

16 likes

Ff aarden in de natuur, maar zelf mooi niet mee doen aan in stand houden van de natuur. Laat alle insecten en dieren maar kapot vallen :sweat_smile:

6 likes

Noo heeft ze een hond? Echt gemiste kans op gemiste kans dit. Die zou zo lekker kunnen rollebollen in gras, snuffelen naar insecten, wormpjes etc, kan echt een uitlaatklep zijn, zeker voor zo’n grote hond😭

(groetjes iemand die zijn hele huis en tuin inricht met het oog op de hond :see_no_evil:)

18 likes

Serieuze vraag, maar grind is toch juist vreselijk als het gaat om onkruid? En watert het daarentegen niet beter af dan tegels?

1 like

Ho ho, er komt nog groen in hoor!
Waarschijnlijk 1 zo’n zielige kut palm of stekelige yucca. En ook echt dat zand willen laten zitten voor de beach vibe, maar wel uitzicht op het water blokkeren.
Wat een ellende ze geeft ook al haar voortuin laten bestraten zodat ze haar auto kan parkeren. Wat een geweldig uitzicht heb je dan aan beide kanten.

25 likes

Wat zonde van die tuin idd. Ik herinner me dat ze het had over een bedrag tussen de 10 en 20 K?!?! Voor dit? :sob:

Valt me trouwens op dat ze de laatste weken haar kinderen meer in beeld brengt. Voorheen zag je de gezichtjes helemaal nooit, nu zie ik ze elke vlog een aantal keer voorbijkomen. Nog steeds niet te vergelijken met andere vloggers, maar toch. Krijg er Kel.ly C. Vibes van. Die had voorheen nooit haar kinderen herkenbaar in beeld en vervolgens werd dat nogal ingehaald. Hoop dat het hier bij blijft.

Tuinen zijn duur, maar dit bedrag voor een grindbak is erg veel.

Wij hebben 2 jaar geleden onze tuin laten doen en waren in totaal zo’n 10.000 kwijt. Incl 1200 kunstgras Ă©n een flinke overkapping.

Er gaat veel geld zitten in de hovenier. Als hij alles er eerst moet leeghalen, daarna een laag grond moet weghalen, weer moet ophogen en egaliseren kan hij daar al dagen mee bezig zijn. Ik denk dat dit misschien de reden is waarom die tuin van Martine zoveel geld heeft gekost.

1 like