Ho ho ho maar dit zijn wel ronde en zacht hoekige grint steentjes he. Dat rolt en speelt voor de kinders veel lekkerder dan een kunstgras. Mag best wat kosten 
Heb t even gegoogled! Ik denk dat het er in een groene tuin al heel anders uit ziet ja.
Tja, mijn vriend en ik hebben in relatief meer geld dan tijd, zou ook veel uitbesteden. Waar huren mensen een schoonmaker in ipv zelf het huishouden doen? Omdat ze zich die luxe kunnen veroorloven.
Damn, de oude tuin was gewoon dikke prima. Met een opknapbeurt voor het gras en de haag was het gewoon goed geweest. En nu zoân grijze bende waar geen kind of hond op kan spelen 
Mwahh wel erg makeklijk gezegd. Als jij een behoorlijke tuin echt helemaal wil aanleggen, inclusief een lange schutting plaatsen, afgraven, ophogen, karren zand en grond afvoeren en halen⊠dat is niet in een zaterdagmiddag gefixt en andere koek dan een boom of struik planten. Ik zou daar ook veel liever een hovenier voor inhuren dan dat ik zelf 2 vakantieweken moet opofferen voor de tuin.
Bij onze nieuwbouwtuin (die eerst volledig afgegraven moest worden) hebben wij het grove werk ook door de hovenier laten doen. De planten en bomen krijg ik er zelf wel in (en ik vind het ook leuk, maar vele mensen niet) maar no way dat ik zelf dagen ga klooien met karren grond, zand en bestraten.
Goed aflaten lopen en je afschot/ afwatering regelen is best een secuur en ingewikkeld klusje vond ik zelf.
Wij zijn nu aan het uitrekenen of we het zelf willen doen. Maar voor het afgraven en storten en trillen moet je weer van alles huren, dan een tegelsnijder, een hĂ©le stevige aanhanger om tegels/klinkers/zand ergens te kopen. Het loopt best wel in de cijfers alleen al aan materiaal. En dan moet je dus nog weten wat je doet qua afschot. En de tijd hebben, en als je 60x60 of groter neemt aan tegels moet je fysiek ook nog de kracht hebben, want die dingen zijn zooo zwaarâŠ
- je moet er tijd voor en zin in hebben
Ja of desnoods een lap kunstgras erin als je dat gras maaien dan zo vervelend vindt. Nee die tuin snap ik echt niet, met zoân grote grintbak maar je je tuin toch gewoon onbruikbaar? Als je dan toch voor een onderhoudsarme tuin gaat zou ik een stuk tegels doen, stuk kunstgras en dan aan de zijkant perken met onderhoudsarme begroeiing (struiken, klimop etc) of evt grint. Al denk ik dat grint uiteindelijk nog meer onderhoud vergt door onkruid wat heel erg opvalt. Als er wat onkruid tussen de struiken staat valt dat niet zo op. Dat ze het water wil afschermen snap ik met kleine kinderen, maar waarom met zoân hoge schutting en niet een wat lager hekje?
Dat gekrijs inderdaad!! Echt verschrikkelijk, valt me ook wel vaker op bij haar dat dat kind vet loopt te drammen of kut zit te doen. En dat zij dan met zon suikerzoete stem zegt: oooh kleine ondeugd!!!
Ah wauw heel mooi hoe eerlijk ze zijn. En ze zijn ook zo lief allemaal voor elkaar! Vind het ook heel mooi om deze kanten belicht te zien, en niet, ja we wilden een baby dus nu zijn we een grote happy family en alles is goed en mooi.
En Nina is sowieso heel fijn om naar te luisteren!
Ik kon de verschrikkelijke parkeerplaats van een tuin trouwens ook helemaal niet rijmen met haar hele zweefteven verhaal over âwhole foodsâ poedertjes (contra dixie in termino als je het mij vraagt) die je meer energie zouden geven, je hormonen in balans brengen en dat je er van met de maan kan leven. Wat een slechte spon was dat, volgens mij vond ze het stiekem ook nog eens niet te eten in die yoghurt.
Ik ken hem ergens van? Kan dat :â)?
Zaten zij ook in een tv programma van âIk wil een kindâ ofzo?
Ja hij is acteur! Rick Paul van Mulligen Ik ken hem zelf van Aâdam en E.V.A.
Ohh ik probeerde die weekvlog van Martine te bekijken oh dat boze geMAMA in het begin. Zet je camera af, zeg tegen je kind dat hij zijn mond moet houden en begin dan weer opnieuw.
Hij deed ook mee aan WIDM! Acteur idd.
Ik kijk haar vlogs niet dus ik weet situatie nu niet, maar toen ze nu nog zwanger was van hem zei ze al âik voel gewoon aan dat hij zo ondeugend gaat wordenâ.
Soort van self-fullling prophecy, ze wil dat gewoon graag/ziet dat gewoon graag zo.
Ja alleen is dit niet ondeugend maar gewoon vreselijk irritant gedrag haha.
Ik vraag me nog altijd af waarom dat kind van de opvang is geknikkerd. Zou het aan zân gedrag liggen of zal tien zoân antivax moeder zijn?
Oh echt, daar wist ik niks van :o Voor corona of tijdens?
@LaPetiteRobeNoire ja dat is waar! En ik denk ook niet dat hij altijd krijst. Lijkt me verder een super lief kind ook, ook met zn babyzusje
Al een hele tijd geleden. Maar ik weet niet hoe erg een klein kind moet doen om te worden weggestuurd dus het zal wel de vaccinatie zijn haha.
Dat laatste denk ik niet, ze heeft gezegd dat ze vaccinaties heel belangrijk vond (wel jaren geleden, ver voor corona. Geen idee wat ze van die vaccinatie vindt)