Mommybloggerstopic #6

Ik kon de verschrikkelijke parkeerplaats van een tuin trouwens ook helemaal niet rijmen met haar hele zweefteven verhaal over ‘whole foods’ poedertjes (contra dixie in termino als je het mij vraagt) die je meer energie zouden geven, je hormonen in balans brengen en dat je er van met de maan kan leven. Wat een slechte spon was dat, volgens mij vond ze het stiekem ook nog eens niet te eten in die yoghurt.

11 likes

Ik ken hem ergens van? Kan dat :’)?
Zaten zij ook in een tv programma van ‘Ik wil een kind’ ofzo?

1 like

Ja hij is acteur! Rick Paul van Mulligen Ik ken hem zelf van A’dam en E.V.A.

Ohh ik probeerde die weekvlog van Martine te bekijken oh dat boze geMAMA in het begin. Zet je camera af, zeg tegen je kind dat hij zijn mond moet houden en begin dan weer opnieuw.

10 likes

Hij deed ook mee aan WIDM! Acteur idd.

Ik kijk haar vlogs niet dus ik weet situatie nu niet, maar toen ze nu nog zwanger was van hem zei ze al “ik voel gewoon aan dat hij zo ondeugend gaat worden”.
Soort van self-fullling prophecy, ze wil dat gewoon graag/ziet dat gewoon graag zo.

10 likes

Ja alleen is dit niet ondeugend maar gewoon vreselijk irritant gedrag haha.

25 likes

Ik vraag me nog altijd af waarom dat kind van de opvang is geknikkerd. Zou het aan z’n gedrag liggen of zal tien zo’n antivax moeder zijn?

18 likes

Oh echt, daar wist ik niks van :o Voor corona of tijdens?

@LaPetiteRobeNoire ja dat is waar! En ik denk ook niet dat hij altijd krijst. Lijkt me verder een super lief kind ook, ook met zn babyzusje

1 like

Al een hele tijd geleden. Maar ik weet niet hoe erg een klein kind moet doen om te worden weggestuurd dus het zal wel de vaccinatie zijn haha.

3 likes

Dat laatste denk ik niet, ze heeft gezegd dat ze vaccinaties heel belangrijk vond (wel jaren geleden, ver voor corona. Geen idee wat ze van die vaccinatie vindt)

1 like

Je hebt gelijk!! Mijn opmerking leek echt kut, zo had ik em niet bedoeld, heb het nu verwijderd

1 like

Dat kind kan er ook niks aan doen. Maar goed dit is precies waarom je niet alles van je kind online zou moeten zetten natuurlijk. Ze kan gekrijs er prima uitknippen.

2 likes

Gebeurt idd niet zomaar. Dan moet je het als ouders of kind wel heel bont gemaakt hebben. Ik heb op werk nu 2x meegemaakt. 1x omdat ouders idd een betalingsachterstand hadden en na meerdere berichten nog niet betaalde en de andere keer was omdat het kind echt niet bij ons thuis hoorde en er een onveilige situatie ontstond voor de andere kinderen, het kind zelf en voor de pedagogisch medewerkers. In het laatste geval hebben we de ouders wel geholpen bij het zoeken vaneen passende plek.

3 likes

Als ‘wij’ zo’n kritiek hebben op moeders die hun kinderen zoveel online zetten, kunnen we het zelf ook wel laten kritiek te hebben op een peuter die er zelf niet voor kiest zo online te staan toch?

1 like

Ik heb geen kritiek op dat ventje, maar op hoe zij er mee omgaat.

11 likes

Speculeren over of hij van de opvang gestuurd is om zijn gedrag, lijkt me wel kritiek op hem toch? Ook al is het indirect, vind het wel een beetje flauw.

Ze heeft dat zelf toen gedeeld in de vlog dus het is niet dat ik hier nu geheime informatie zit te delen ofzo.

Ik zeg toch ook niet dat je geheime informatie deelt. Ik vind de opmerkingen die indirect commentaar op zo’n peuter geven gewoon flauw. En ik reageerde op jou, omdat jij erover begon. Jij vind dat blijkbaar niet, dan verschillen we gewoon van mening.

Volgens mij begon ik maar heb t verwijderd

Ze had toen wel iets gezegd van als je niet in t standaard straatje past dan … weet ik veel. Lijkt me dan groter dan niet op tijd betalen. Was wel raar toen. Ben nog steeds benieuwd wat de reden was.

3 likes