Mommybloggerstopic #6

Je hebt gelijk!! Mijn opmerking leek echt kut, zo had ik em niet bedoeld, heb het nu verwijderd

1 like

Dat kind kan er ook niks aan doen. Maar goed dit is precies waarom je niet alles van je kind online zou moeten zetten natuurlijk. Ze kan gekrijs er prima uitknippen.

2 likes

Gebeurt idd niet zomaar. Dan moet je het als ouders of kind wel heel bont gemaakt hebben. Ik heb op werk nu 2x meegemaakt. 1x omdat ouders idd een betalingsachterstand hadden en na meerdere berichten nog niet betaalde en de andere keer was omdat het kind echt niet bij ons thuis hoorde en er een onveilige situatie ontstond voor de andere kinderen, het kind zelf en voor de pedagogisch medewerkers. In het laatste geval hebben we de ouders wel geholpen bij het zoeken vaneen passende plek.

3 likes

Als ‘wij’ zo’n kritiek hebben op moeders die hun kinderen zoveel online zetten, kunnen we het zelf ook wel laten kritiek te hebben op een peuter die er zelf niet voor kiest zo online te staan toch?

1 like

Ik heb geen kritiek op dat ventje, maar op hoe zij er mee omgaat.

11 likes

Speculeren over of hij van de opvang gestuurd is om zijn gedrag, lijkt me wel kritiek op hem toch? Ook al is het indirect, vind het wel een beetje flauw.

Ze heeft dat zelf toen gedeeld in de vlog dus het is niet dat ik hier nu geheime informatie zit te delen ofzo.

Ik zeg toch ook niet dat je geheime informatie deelt. Ik vind de opmerkingen die indirect commentaar op zo’n peuter geven gewoon flauw. En ik reageerde op jou, omdat jij erover begon. Jij vind dat blijkbaar niet, dan verschillen we gewoon van mening.

Volgens mij begon ik maar heb t verwijderd

Ze had toen wel iets gezegd van als je niet in t standaard straatje past dan 
 weet ik veel. Lijkt me dan groter dan niet op tijd betalen. Was wel raar toen. Ben nog steeds benieuwd wat de reden was.

3 likes

Dacht ineens aan haar reacties op die anti Corona isagreens, zou wil en tien unlimited Martine dr plan zijn om ‘ons’ te overtuigen van haar complot theorieĂ«n?

21 likes

Wat heb ik net gelezen, joh. Tien toch.

12 likes

Als opvang zou ik ook ouders weigeren die er dit soort denkbeelden op nahielden :speak_no_evil:

37 likes

Qué :fearful:

1 like

Dat je enige bewijs voor dat het wo2 is je intuĂŻtie is. Iemand schud die meid even door elkaar.

10 likes

Ik denk dat Martine gewoon niet goed klikte met de opvang. Dat zij andere dingen wou, dan dat daar “normaal” is.

Baseer ik op deze post van haar:

https://www.instagram.com/p/CJ_DQBcL5Pu/?igshid=1x6pw1vhurrxj

2 likes

Wel opvallend dat ze zelf 17 jaar in een sekte heeft gezeten, maar zich nu wel samenvoegt met een groep mensen die oprecht geloven dat de regering ons in de maling neemt.

Ze wordt met de dag meer onbereikbaar.
Ik heb het gevoel dat ze steeds extremer wordt in haar zelf gecreëerde zweverigheid.

75 likes

Hahah dat snap ik ook niet. En alsof we worden gedwongen om thuis mondkapjes te dragen. Je hoeft ze alleen IN een winkel en IN het ov op. Niet 24/7 tot in bed en onder de douche. En je baby hoeft ze ook niet op.

1 like

We willen potverdorie geen baby’s met mondkapjes ja??!!

26 likes

EN met 5G microchip al onder de huid!!! WAAR gaat dit HEEN!!!

14 likes