Dacht ineens aan haar reacties op die anti Corona isagreens, zou wil en tien unlimited Martine dr plan zijn om ‘ons’ te overtuigen van haar complot theorieën?
Wat heb ik net gelezen, joh. Tien toch.
Als opvang zou ik ook ouders weigeren die er dit soort denkbeelden op nahielden
Qué
Dat je enige bewijs voor dat het wo2 is je intuïtie is. Iemand schud die meid even door elkaar.
Ik denk dat Martine gewoon niet goed klikte met de opvang. Dat zij andere dingen wou, dan dat daar “normaal” is.
Baseer ik op deze post van haar:
https://www.instagram.com/p/CJ_DQBcL5Pu/?igshid=1x6pw1vhurrxj
Wel opvallend dat ze zelf 17 jaar in een sekte heeft gezeten, maar zich nu wel samenvoegt met een groep mensen die oprecht geloven dat de regering ons in de maling neemt.
Ze wordt met de dag meer onbereikbaar.
Ik heb het gevoel dat ze steeds extremer wordt in haar zelf gecreëerde zweverigheid.
Hahah dat snap ik ook niet. En alsof we worden gedwongen om thuis mondkapjes te dragen. Je hoeft ze alleen IN een winkel en IN het ov op. Niet 24/7 tot in bed en onder de douche. En je baby hoeft ze ook niet op.
We willen potverdorie geen baby’s met mondkapjes ja??!!
EN met 5G microchip al onder de huid!!! WAAR gaat dit HEEN!!!
Lol ja, alsof de elite geen andere plannen heeft dan fucking mondkapjes
Iemand zei het hierboven geloof ik ook al maar het valt me zo op dat Tien alles in de ik-vorm zegt als het over het huis gaat. Ik wil andere frontjes, ik wil een andere kleur muur, ik ga daar nog planten doen en bomen achter de schutting etc etc. Alsof haar man er helemaal niet bij betrokken is verder.
Dit is toch oud?
Klopt, oktober
Er is ook niks mis met vmbo doen maar sommige ouders vinden dat toch heeeeel erg
Ze wil juist dat haar kind al die ondersteuning niet krijgt, dus geen testjes, geen leerschema, geen aandacht voor cijfers halen. Het moet organisch gaan en gericht op de wensen van het kind.
Ik snap die vergelijking ook totaal niet. Met een VVE programma zorg je er juist voor dat je kind met een mindere/geen achterstand naar het basisonderwijs kunt laten gaan en daar dus lekker ‘kind kan zijn’ en met de rest mee kan.
Dit toevallig deze week geluisterd, heb me echt enorm geërgerd, maar ik moest het toch afluisteren om de een of andere reden.
Wat vond jij ervan?
Doordat ze zo tegen die VVE lijkt denk ik dat haar peuter hier mss voor in aanmerking kwam? Of dat haar crèche wou dat haar peuter zo’n traject volgde.
Zoals jij het beschrijft zie ik er ook niets mis mee.
VVE is juist zo’n ontzettend goed initiatief vind ik. Het wordt bijv. ook vaker ingezet bij kinderen van niet Nederlandse ouders (die geen Nederlands spreken) zodat ze niet met een taalachterstand aan het basisonderwijs beginnen. Juist om meer kansenongelijkheid te verminderen.