Mommybloggerstopic #6

:woman_facepalming:t3: :woman_facepalming:t3: :woman_facepalming:t3:

1 like

Michelle Bollen (bijzonderkleinwonder) is maandagavond bevallen van een dochtertje! Haar naam is Olivia Lina

24 likes

Is echt tijd dat de beroepsregisters mensen die hun titels misbruiken gaan schrappen.

25 likes

Haha ik heb ze wel (nouja 1 in buik) maar ik snap jou zo goed.

Ik snap ook echt dat “ze moeten al zoveel” niet. Het is toch gewoon fijn als kinderen dingen leren en je mag er in 2021 toch echt wel vanuit gaan dat dat spelenderwijs gebeurd. Of zouden ze nog steeds een tik op hun vingers krijgen als ze een woordje verkeerd uitspreken?
Wij ouders zien echt veel problemen die kinderen helemaal niet zien.

4 likes

Michelle Bollen is bevallen afgelopen maandag. Olivia Lina

Wordt 3 berichten boven je gezegd…

3 likes

Edit: laat maar

ik gaf je een like.

en toen bedacht ik mij, oh shit ik heb een baby.

12 likes

Martine houdt sowieso niet zo van nee zeggen. Is ook vet vermoeiend. (Destijds had ze het dressoir volgepakt om te voorkomen dat M.aik daar boven op zou klimmen.)
Ik denk dan altijd: van liefde èn grenzen, krijg je mooie mensen. :innocent:

10 likes

Misschien denkt Martine wel: dankzij mijn volgestouwde dressoir, heb ik het niet zo zwaar.

Zo kunnen we natuurlijk altijd wel wat bedenken.

5 likes

En heeft het kind niet geleerd dat je niet op een dressoir mag klimmen.

Iets wat je een kind ook prima aan kan leren zonder het woord ‘‘nee’’ te gebruiken. Er zijn zat manieren van opvoeden waarbij je geen ‘‘nee’’’ hoeft te zeggen en het dressoir volbouwen lijkt mij niet de meeste effectieve manier

Wauw, welkom meisje. Wat heb je een warm thuis gekozen.

:roll_eyes:

Ik word zo moe van dit soort uitspraken en de gedachte dat een zieltje zelf ouders uitkiest om geboren te worden.

101 likes

Het impliceert ook dat het kind zoiets had van “Jullie zijn beter dan die stakkers die niet kunnen bieden wat jullie wel kunnen”. Echt geprivilegieerd gelul.

45 likes

Snap ik ook wel, zou ook een andere manier kiezen maar ben een beetje klaar met het gebash op Martine hier.

Als je haar niet trekt, ontvolg haar dan.

3 likes

Denk dat de meeste hier haar niet eens volgen maar puur reageren op wat er over haar gedeeld wordt door degenen die haar wel volgen.
En dan is dit dus een forum en komen er reacties.

6 likes

Sowieso lijkt mij dat er niks mis is met je kind af en toe een nee verkopen? Dat gaan ze later in hun leven nog vaak genoeg meemaken dus het lijkt me niet verkeerd als ze dat woord in ieder geval kennen :thumbsup:

8 likes

Ik volg haar niet eens, ik reageer puur op wat ik hier zie en lees. Ik vind haar namelijk irritant en kan haar gezweef niet aan.

@Dombo Lijkt mij ook zeker niks mis mee, maar ik wilde aangeven dat ook al wil je geen ‘‘nee’’ zeggen, dat er nog wel mogelijkheden zijn. In mijn optiek wordt er tegenwoordig te weinig ‘‘nee’’ gezegd zelfs, maar dat is een heel andere discussie, haha

2 likes

Als ik een baby krijg wil ik als tegenbeweging “nou, welkom” op de kaart zetten.

23 likes

Pff helemaal eens. Gelul van de bovenste plank.

Of je moet denken dat de kids die door Jeugdzorg uit huis geplaatst moeten worden ook zelf voor deze oudere kozen?

3 likes

“Nou vooruit dan maar”
“Kan er mee door”
“Ok je mag blijven”

16 likes