Mommybloggerstopic #6

En heeft het kind niet geleerd dat je niet op een dressoir mag klimmen.

Iets wat je een kind ook prima aan kan leren zonder het woord ‘‘nee’’ te gebruiken. Er zijn zat manieren van opvoeden waarbij je geen ‘‘nee’’’ hoeft te zeggen en het dressoir volbouwen lijkt mij niet de meeste effectieve manier

Wauw, welkom meisje. Wat heb je een warm thuis gekozen.

:roll_eyes:

Ik word zo moe van dit soort uitspraken en de gedachte dat een zieltje zelf ouders uitkiest om geboren te worden.

101 likes

Het impliceert ook dat het kind zoiets had van “Jullie zijn beter dan die stakkers die niet kunnen bieden wat jullie wel kunnen”. Echt geprivilegieerd gelul.

45 likes

Snap ik ook wel, zou ook een andere manier kiezen maar ben een beetje klaar met het gebash op Martine hier.

Als je haar niet trekt, ontvolg haar dan.

3 likes

Denk dat de meeste hier haar niet eens volgen maar puur reageren op wat er over haar gedeeld wordt door degenen die haar wel volgen.
En dan is dit dus een forum en komen er reacties.

6 likes

Sowieso lijkt mij dat er niks mis is met je kind af en toe een nee verkopen? Dat gaan ze later in hun leven nog vaak genoeg meemaken dus het lijkt me niet verkeerd als ze dat woord in ieder geval kennen :thumbsup:

8 likes

Ik volg haar niet eens, ik reageer puur op wat ik hier zie en lees. Ik vind haar namelijk irritant en kan haar gezweef niet aan.

@Dombo Lijkt mij ook zeker niks mis mee, maar ik wilde aangeven dat ook al wil je geen ‘‘nee’’ zeggen, dat er nog wel mogelijkheden zijn. In mijn optiek wordt er tegenwoordig te weinig ‘‘nee’’ gezegd zelfs, maar dat is een heel andere discussie, haha

2 likes

Als ik een baby krijg wil ik als tegenbeweging “nou, welkom” op de kaart zetten.

23 likes

Pff helemaal eens. Gelul van de bovenste plank.

Of je moet denken dat de kids die door Jeugdzorg uit huis geplaatst moeten worden ook zelf voor deze oudere kozen?

3 likes

“Nou vooruit dan maar”
“Kan er mee door”
“Ok je mag blijven”

16 likes

Daar zou Cynthia iig geen moeite mee hebben :innocent: :rofl:

6 likes

Yep! Laatst las ik volgens mij bij Wil ook in de comments ‘Wauw jij bent echt een geboren jongensmama, die jongens hebben zo veel geluk met jou’ en dan denk ik ook ehhhh iemand is gewoon moeder en geen meisjesmoeder of jongensmoeder of allegaartjesmoeder

20 likes

Nee want alleen positief opvoeden zonder straffen zorgt voor gelukkige kinderen.

Ik moet stiekem een beetje lachen om de foto’s in haar stories. Prachtig hoor en ik gun het haar heel erg, maar wie ziet er zo uit op de ochtend na de bevalling??? Ik zag er een week lang uit alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden :sweat_smile::sweat_smile:

17 likes

Echt he, maar ben stiekem wel jaloers.

4 likes

Ik ben vorige week slachtoffer geworden van haar blokkeerrondje dus nu moet ik dit missen :frowning_face: kon me altijd heerlijk verbazen over hoe verzorgd zij er altijd uit ziet.

1 like

Die Michelle Bollen probeert echt te hard om onrealistisch perfect te zijn.

25 likes

Stiekem al 4 jaar :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

Haha wow ja, bizar. Ik schrik een beetje als ik de foto’s terug zie van mijn kraamweek, ik zag er verschrikkelijk uit :sweat_smile: Dit is echt het andere uiterste.

Also, is zij pas 27? :exploding_head:

7 likes

Ja ze is inderdaad midden 20. Weet nog dat ik haar een x tegenkwam op insta toen ze zwanger was van haar middelste zoontje. Ik dacht dat ze eind 30 was, ze toonde toen voor mij veel ouder.

1 like