Moeten dit soort opmerkingen nou?
Waarom niet?
Die vrouw is net bevallen. Laat haar doen wat ze wil. To each their own.
Ja volgens mij heb ik dat eerder gelezen over haar. Dat ze mensen blokkeert die haar niet volgen maar wel haar stories bekijken. Heel sneu. Ik snap het alleen als het om rare accounts gaat maar gewoon normale vrouwen a.k.a. haar doelgroep, waarom zou ze die blokkeren?
Omdat die alleen even komen buurten om vervolgens over je te praten op een forum?
Ik vind het ook niet zo boeiend dat Michelle Bollen er meteen weer tiptop uitziet. Sommige mensen zijn gewoon zo. Voor zichzelf, niet per sé voor het plaatje naar de buitenwereld. Zo komt zij op mij wel over. Ik volg haar niet maar heb ook even stories gespiekt.
Wat ik dan wél apart vind: ze zegt haar telefoon niet veel bij de hand te hebben maar wel tig keurig verzorgde stories met foto’s die misschien wel van een echte camera komen, in collages, tekstjes etc. Dat kost mij uren het lukte mij in mijn kraamweek nog niet eens om mooie foto’s te maken of een paar appjes te beantwoorden.
Iedereen is weer jaloers op iets anders
Ik denk eigenlijk vooral ook dat Michelle gewoon een natural beauty is. Met een mooie huid, mooi haar, knap gezicht. Beetje mascara op en dan ziet ze er al prachtig uit (zonder ook al, maar dat heeft ze niet op de foto’s).
Snap aan het aan de ene kant wel. Heb net 3 borstvoedingfotos gezien. Snap dat je dan niet lurkers wil. Maar dan zet je ze of niet online of account met slotje bijv. Nu word ik vast ook geblokt.
Ja Michelle is prachtig. Maar als zij in de make up zit is het echt in de steigers hoor. Nu ook zag ik. 5 lagen mascara, winged liner, foundation, contouring, half pannes Bronzer en blush.
Knap hoe ze de tijd ervoor heeft hoor, ook wel weer iets goeds ofzo. Even tijd voor haarzelf. Niet iedereen hoeft er verslonst uit te zien omdat ‘ik een wrak was hoowrrrr…’ of ‘ik me overreden voeldeeeeee’
Dat Martine in haar vlog steeds ik-ik-ik zegt, is wel logisch natuurlijk. Zij moet de #spon binnenharken en niet Jorrit. Zo geeft ze vanavond op Instagram ook heel duidelijk haar wensenlijst door, waaronder een andere bank. Echt handig voor #sponsoren
Volgens mij heeft ze te maken gehad met heftig pestgedrag / bedreiging via social media en probeert op deze manier dat zo goed en zo kwaad als het gaat buiten de deur te houden. Ze heeft daar wel eens iets kort over gedeeld.
Ach ik snap het best, ik ben zelf niet actief en lurk alleen maar. Het is aan haar om te bepalen of ik haar stories mag zien of niet. Wel jammer voor Kapten en sons dat ik nu niet meer geinfluenced kan worden door haar.
Alweer een nieuwe bank?
Oké meid.
Ik kende Michelle nog niet, maar haar gezin ziet er wel heel gelukkig uit op haar instagram en vind haar kleding tijdens haar zwangerschap leuk en mooi bij haar staan.
Jezus ja. Je hebt net een kind op de wereld gezet, dan mag je je wat mij betreft laten ‘verslonzen’
Ik vind haar zonder make-up ook mooi, maar dit is geen likje mascara make-up hoor dit is zoals ik naar een feestje ga haha! Maar dat moet zij natuurlijk lekker zelf weten. Haar bevallingen zijn volgens mij wel jaloersmakend en nav haar stories was deze de ‘mooiste’ van de drie. Volgens mij bevalt zij in een paar uur. Dan zit mijn make-up ook nog goed. Beter dan na 20 uur bikkelen. Nogmaals: geef mij dan maar die van haar, maar dat hebben we niet voor het zeggen.
Gaat ook niet alleen om je bevallingen hoor. Sommige vrouwen voelen zich er na gewoon prima. En andere liggen de hele kraamweek op bed. Maakt toch ook niet uit?
Nou laten we allemaal even vertellen hoe we onze kraamweek zijn doorgekomen.
heb je nog gal te spuwen over andere kraamvrouwen?