Mommybloggerstopic #6

Oke. Wat is er dan mis met magische bevalling? Als zij dat nu zo ervaren heeft. Kun jij niet over oordelen, aangezien je het zelf niet was en er ook niet bij was wel? En ja ik had een traumatische bevalling van 35 uur.

2 likes

Ik volg haar sinds kort en ik vind het echt een heel mooie vrouw. Ik mocht willen dat ik altijd de puf had om er zó verzorgd uit te zien, en ik heb niet eens kinderen. Ik hoop vooral dat ze het voor zichzelf doet omdat zij zich er fijn bij voelt en niet voor het plaatje. Ik vind vooral dat iedereen moet doen waar die zich fijn bij voelt, of dat nou een jaar na de bevalling ‘nog’ zonder make-up is, of na een puur uur vol in de steigers.

5 likes

Weet iemand toevallig waar het broekje en mutsje van is dat de baby van Michelle Bollen aan heeft?

Dit valt voor mij in hetzelfde rijtje als : [quote=“Gigi, post:1772, topic:22704”]
auw, welkom meisje. Wat heb je een warm thuis gekozen.
[/quote]

‘‘Magisch’’ is echt zo’n influencer woordje die je overal terugziet en nu vooral bij mommybloggers en bevallingen. Misschien komt het door de zoutlampjes.

1 like

Gelukkig kijk ik geen Bonnie vlogs.

Lekker dat schelle getetter in de microfoontjes in de nieuwe video van Wil & Tien :confounded:

1 like

Ook zoiets stoms om te zeggen vind ik, vrouwen kunnen t wat dat betreft toch nooit goed doen :woman_shrugging:t2:

Edit: oh ja, wat @tuula zegt dus

2 likes

Of zoals dat ze het hebben over dat er een seksuologe is aan we ze dingen kunnen vragen om de video’s inhoudelijk wat meer “diepgang” te kunnen geven. Nou allebei gieren ze het uit. Hihaho

En dan zeggen ze in het begin v.d. video nog dat ze proberen om niet van die flauwe grapjes te maken. Uhuhhhh :roll_eyes:

2 likes

Zooo moeilijk
En je kunt het er ook niet uitknippen natuurlijk :neutral_face:

Voor wil en tien unlimited hebben ze een HILAAAAARISCHE podcast over genomen over (ik quote) vulva’s, intieme geurtjes enz.

Wie zit daarop te wachten?

Edit: denken ze echt dat er meer mensen zich gaan aanmelden wanneer ze dit soort content maken en dit delen als lokaas?

5 likes

Manfield heeft een nieuwe Annic?
MrsKeizer :rofl:

Dat was toch haar BFF?

3 likes

MrsKeizer is iedereens BFF als je haar instagramreacties mag geloven

28 likes

Ik durfde dit laatst al niet te zeggen
 blij dat jij het doet :sweat_smile:

Ben zĂł benieuwd ( eigenlijk wil ik dat helemaal niet zijn) wat zij tegenwoordig doet.

1 like

Huilen om haar grootste fout #mammawordenpuntnlwaseennietdoordachtbusinessplan :woman_shrugging:

12 likes

In de tv kantine deden ze een stukje BOOS. En an een hek. En ik dacht even: hoe goud als ze dit op de mama worden casus hebben gebaseerd hahahah

2 likes

Mee eens hoor. Wat betreft het perfecte plaatje: Ik heb het idee dat ze er wel bewust voor kiest om geen ‘negatieve’ dingen rondom haar gezin en kinderen te delen. Waar anderen dat soms jĂșist doen ihkv herkenbaarheid enzo kiest zij er voor om te delen wat (heel) goed gaat en waar ze trots op is. Waar helemaal niets mis mee is natuurlijk, maar wat in contrast met dat andere type influencer soms misschien wel wat ‘verder weg’ voelt. Maar dat heb ik sowieso wel met haar leven, dat altijd op de een of andere manier chique lijkt. Niks mis mee, maar voor mij iets minder herkenbaar. Zou sowieso niet weten waar ik zou moeten beginnen met opmaken
 mascara en lippenstift snap ik nog net :wink:

En op die bevalling ben ik wel een beetje jaloers, maar dat heb ik bij iedereen die ‘makkelijk’ bevalt. Mijn lijf is daar toch net wat minder voor gemaakt, helaas

2 likes

Hmmm ik vind dit wel meevallen eigenlijk. Ze heeft ook veel gedeeld over haar miskramen en over hoe moe ze soms is omdat ze zo veel van zichzelf vraagt

1 like

Ja ik bedoel dus niet over zichzelf! Volgens mij is ze daar idd soms ook wel wat kwetsbaarder/open over wat niet goed gaat. Ik had het nu met name over haar kids/man/familie. Maar misschien klopt het niet helemaal hoor, volg haar niet van dag tot dag, maar dit beeld heb ik er altijd bij.

Dat is dan wel netjes. Geen info over spuitluiers, peuterverliefdheden en zinderlijkheidsproblemen. Klinkt top.

6 likes

Ik snap heel goed dat het dan wat minder ‘herkenbaarheid’ geeft. Ik herken dat wel bij andere Instagrammers. Ik volg haar nog niet lang genoeg om te weten wat ze wel en niet deelt, maar ik vind het eigenlijk ook wel ‘mooi’ dat ze niet alles over haar kinderen deelt, omdat ik dat ook wel privĂ© vind.

1 like