Nee, jij?
Alsjeblieft niet. Het enige waar ik mij over verbaas is de hele ādit zieltje heeft jou gekozenā kwestie en dat volgers denken te weten wat voor thuis het ergens is omdat ze toevallig worden doodgegooid met beeldmateriaal van iemand en zān moeder. Influencers kiezen wat wij van hen zien en creĆ«eren daarmee vaak een onrealistisch (perfect) beeld. Een ziel kiest niet waar hij of zij wordt geboren want dan zou het een stuk rustiger zijn in o.a. Jemen en heel veel andere landen. Tenzij er zieltjes zijn die kicken op hongersnood en oorlog?
Zeker maar ook prima make-up doen als je je daar prettig/fijn bij voelt&zin in hebt. Snap het commentaar niet zo goed; laat haar lekker doen wat ze wilt nu ze net een baby op de wereld heeft gezet. Dat we elkaar als vrouwen maar iets meer in onze waarden mogen laten i.p.v. bekritiseren.
Wat leuk dat Michelle is bevallen! Maandagavond ook al, wel lekker dat ze het eerst een paar dagen voor zichzelf heeft gehouden. Ze heeft ook nog wel gepost op insta sinds die tijd, twee fotoās nog met buik terwijl ze intussen dus gewoon al bevallen was. Had overigens de naam goed geraden, echt grappig. Denk dat Lina een vernoeming naar haar moeder is?
Het ziet er bij haar wel echt uit alsof ze zoān bevalling even in een avondje tussen neus en lippen door doet zeg. Vind het eigenlijk wel prettig ter afwisseling van alle horrorstories, dat het dus ook zo kan gaan. Toch wel fijn om te zien als iemand die ooit nog hoopt te bevallen.
Maar zo hard is het commentaar toch ook weer niet? Ik lees vooral verbazing en misschien een beetje jaloezie. Zo is het bij mij in ieder geval. Niemand zegt toch dat het belachelijk is dat zij zich opmaakt na de bevalling, het is meer dat het zo ver afstaat van hoe het bij veel anderen gaat.
Dat zij vlak na een bevalling er nog zo goed uit ziet/tijd en energie heeft om zich om te maken, alleen maar good for her.
Dit is dan even los van die ene opmerking dat ze te hard haar best zou doen om een onrealistisch perfect beeld te geven. Verder lees ik geen ākeihard afvallenā
Misschien toch een beetje het voordeel van een jonge leeftijd?
Ik heb een zus en nichtje die voor hun 30e hun 3e kind op de wereld hebben gezet. 1e kind rond 23/24.
Waren echt best makkelijke bevallingen en die nachten konden ze ook prima aan. Net als ik toen ik op mān 23e nog de feestjes afging moehaha.
Beetje anekdotisch bewijs en ook wel iets waar vast een hoop over te zeggen is maar jong bevallen heeft lichamelijk gezien best wel wat voordelen.
Volgens mij valt dat wel mee, los van die ene opmerking (zie mijn edit). Welke gemene steken zie jij nog meer dan? Als ik voor mezelf mag spreken wilde ik haar iig niet belachelijk maken en heb ik er juist wel bewondering voor, omdat mij het no way was gelukt er zo uit te zien na de bevalling (hell ook op een normale dag niet maar okƩ )
En @anon55062966 zou best kunnen dat leeftijd ook wel scheelt! Dat je begin/midden twintig toch wat minder slecht gaat op gebroken nachten dan als dertiger
Die laatste opmerking gaat niet eens alleen over de make up na de bevalling maar over haar hele feed en alles wat er in de teksten staat.
āMagische bevallingā vond ik ook een mooie.
Welk commentaar? Ik heb echt helemaal niemand gezien die vervelend of bekritiserend is. Alleen verbaasd dat het iemand lukt er zo uit te zien na de bevalling. Dat noem ik geen kritiek
Ik vind uitspraken als āze probeert echt onrealistisch perfect te zijnā e.d. wel commentaar. En onder āverbazingā en de manier waarop het gebracht wordt, vind ik ook een ondertoon merkbaar om met een eigen verhaal het āātegendeelāā te willen bewijzen. Ik snap gewoon niet zo goed waarom er altijd kritiek komt op andere vrouwen. Live and let live.
Oke. Wat is er dan mis met magische bevalling? Als zij dat nu zo ervaren heeft. Kun jij niet over oordelen, aangezien je het zelf niet was en er ook niet bij was wel? En ja ik had een traumatische bevalling van 35 uur.
Ik volg haar sinds kort en ik vind het echt een heel mooie vrouw. Ik mocht willen dat ik altijd de puf had om er zó verzorgd uit te zien, en ik heb niet eens kinderen. Ik hoop vooral dat ze het voor zichzelf doet omdat zij zich er fijn bij voelt en niet voor het plaatje. Ik vind vooral dat iedereen moet doen waar die zich fijn bij voelt, of dat nou een jaar na de bevalling ānogā zonder make-up is, of na een puur uur vol in de steigers.
Weet iemand toevallig waar het broekje en mutsje van is dat de baby van Michelle Bollen aan heeft?
Dit valt voor mij in hetzelfde rijtje als : [quote=āGigi, post:1772, topic:22704ā]
auw, welkom meisje. Wat heb je een warm thuis gekozen.
[/quote]
āāMagischāā is echt zoān influencer woordje die je overal terugziet en nu vooral bij mommybloggers en bevallingen. Misschien komt het door de zoutlampjes.
Gelukkig kijk ik geen Bonnie vlogs.
Lekker dat schelle getetter in de microfoontjes in de nieuwe video van Wil & Tien
Ook zoiets stoms om te zeggen vind ik, vrouwen kunnen t wat dat betreft toch nooit goed doen
Edit: oh ja, wat @tuula zegt dus
Of zoals dat ze het hebben over dat er een seksuologe is aan we ze dingen kunnen vragen om de videoās inhoudelijk wat meer ādiepgangā te kunnen geven. Nou allebei gieren ze het uit. Hihaho
En dan zeggen ze in het begin v.d. video nog dat ze proberen om niet van die flauwe grapjes te maken. Uhuhhhh
Zooo moeilijk
En je kunt het er ook niet uitknippen natuurlijk
Voor wil en tien unlimited hebben ze een HILAAAAARISCHE podcast over genomen over (ik quote) vulvaās, intieme geurtjes enz.
Wie zit daarop te wachten?
Edit: denken ze echt dat er meer mensen zich gaan aanmelden wanneer ze dit soort content maken en dit delen als lokaas?