Manfield heeft een nieuwe Annic?
MrsKeizer
Dat was toch haar BFF?
Manfield heeft een nieuwe Annic?
MrsKeizer
Dat was toch haar BFF?
MrsKeizer is iedereens BFF als je haar instagramreacties mag geloven
Ik durfde dit laatst al niet te zeggen⦠blij dat jij het doet
Ben zó benieuwd ( eigenlijk wil ik dat helemaal niet zijn) wat zij tegenwoordig doet.
Huilen om haar grootste fout #mammawordenpuntnlwaseennietdoordachtbusinessplan
In de tv kantine deden ze een stukje BOOS. En an een hek. En ik dacht even: hoe goud als ze dit op de mama worden casus hebben gebaseerd hahahah
Mee eens hoor. Wat betreft het perfecte plaatje: Ik heb het idee dat ze er wel bewust voor kiest om geen ānegatieveā dingen rondom haar gezin en kinderen te delen. Waar anderen dat soms jĆŗist doen ihkv herkenbaarheid enzo kiest zij er voor om te delen wat (heel) goed gaat en waar ze trots op is. Waar helemaal niets mis mee is natuurlijk, maar wat in contrast met dat andere type influencer soms misschien wel wat āverder wegā voelt. Maar dat heb ik sowieso wel met haar leven, dat altijd op de een of andere manier chique lijkt. Niks mis mee, maar voor mij iets minder herkenbaar. Zou sowieso niet weten waar ik zou moeten beginnen met opmaken⦠mascara en lippenstift snap ik nog net
En op die bevalling ben ik wel een beetje jaloers, maar dat heb ik bij iedereen die āmakkelijkā bevalt. Mijn lijf is daar toch net wat minder voor gemaakt, helaasā¦
Hmmm ik vind dit wel meevallen eigenlijk. Ze heeft ook veel gedeeld over haar miskramen en over hoe moe ze soms is omdat ze zo veel van zichzelf vraagt
Ja ik bedoel dus niet over zichzelf! Volgens mij is ze daar idd soms ook wel wat kwetsbaarder/open over wat niet goed gaat. Ik had het nu met name over haar kids/man/familie. Maar misschien klopt het niet helemaal hoor, volg haar niet van dag tot dag, maar dit beeld heb ik er altijd bij.
Dat is dan wel netjes. Geen info over spuitluiers, peuterverliefdheden en zinderlijkheidsproblemen. Klinkt top.
Ik snap heel goed dat het dan wat minder āherkenbaarheidā geeft. Ik herken dat wel bij andere Instagrammers. Ik volg haar nog niet lang genoeg om te weten wat ze wel en niet deelt, maar ik vind het eigenlijk ook wel āmooiā dat ze niet alles over haar kinderen deelt, omdat ik dat ook wel privĆ© vind.
Ja maar de (āschattigeā) peuterverliefdheid dan dus bijvoorbeeld wel. Of het graag door mama ingestopt worden en eindeloos knuffelen en hoe lief ze allemaal met elkaar zijn.
Het doet me ook wel denken aan het oudertype āin het wildā dat vooral vertelt wat hun kind goed kan en waar ze zo trots op zijn en wat een verrijking kinderen zijn (itt het type dat klaagt over dat het (ook) zwaar is en dat ze echt meer tijd voor zichzelf nodig hebben)
Het is verder geen waardeoordeel hoor, gewoon een observatie, die miss ook wel niet helemaal klopt.
Ja ik ook! Ze had een tijd geleden een YouTube video geplaatst dat ze met nieuwe dingen zou komen maar sindsdien niets meer?!
Ik heb wil en tien achter me gelaten. Ik heb ze echt heel erg lang gevolgd, me door 2wmn heen geworsteld en ook nog gevolgd toen ze mommybloggers werden (make-up staat wat dichterbij me dan kinderen). Maar na tiens covid conspiracy heb ik ze ontvolgd op insta en sinds vandaag ook ontvolgd op YouTube, want die filmpjes gaan echt al heel lang nergens meer over. Chapter closed
Ik snap dus echt niet waarom je zou willen delen over spuitluiers⦠Zie wel eens een foto voorbij komen met doorgelekte poep
Ja en vooral: wat is er zo interessant aan spuitluiers en doorgelekte poep en waarom zou je inderdaad een foto delen van een situatie die elke ouder met een baby quasi wekelijks zelf ziet?
Wtf?!!!
Wauw.
Echt een mijlpaaltje
Ik zit net de nieuwste vlog van Elise te kijken waarin ze het er over heeft dat het allemaal zo lang duurt met de maatregelen en zich afvraagt hoe lang het allemaal nog gaat duren. Dan denk ik, misschien moetje even beginnen met je aan de maatregelen te houdenā¦
Sowieso vond ik het best wel een klaagvideo haha. Zeuren over haar moon boots ook
Ik heb hem op die reden afgezet. .