Mommybloggerstopic #6

Oh ja dit dacht ik ook. Zo ergerlijk. Die heeft over 3-4 weken een gesponsorde bakfiets. Met maxi cosi houder ( want oooo zal ik een maxi cosi houder doen of een babyschaal?!?! Lees: HALLO bakfiets.nl ik wil dus een bakfiets mét optie om m’n baby in te vervoeren!!!).

Vlog van Elise nog niet gezien. Dat zal haar wel zwaar vallen. Net in Amsterdam komen wonen omdat je al dat bruisende zo mist, is alles dicht :sweat_smile:

Ik vind haar zoons overigens wel echt om op te vreten. Ze kleedt ze ook zo leuk aan vind ik.

6 likes

Het kan goed dat er al een deal is en dit deel van het traject is. Het is een manier om kijkers eerst al aan bakfietsen te laten denken (goh misschien is een bakfiets voor mij ook wel handig?) en er dan een merk aan te koppelen. Zo komt het natuurlijker over en blijft het beter hangen.

29 likes

Jaa! Ook als ze zo aan het schateren zijn, heerlijk geluid. Word je toch meteen zelf ook blij van als je dat hoort

3 likes

‘Zonde om de zuurverdiende spaarcenten uit te geven’. Eehhh ja goedemorgen, dat is hoe 99,999999% van je volgers/gewone mensen die aankopen doen. Welkom in de echte wereld :face_vomiting::face_vomiting:

82 likes

Er wordt wel eens gezegd dat dit stukje ook gewoon onderdeel is van spon/samenwerking toch? Door je volgers actief te betrekken in het verhaal en dat ze dan daarna ook meer betrokken blijven/nieuwsgierig zijn, etc.

Verbaast me niets als de “deal” al lang gesloten is en ze die fiets dus sws al zou krijgen…

Edit: wat @LaPetiteRobeNoire ook zegt dus :sweat_smile:

5 likes

Recensies opzoeken/vriendinnen vragen/consumentenbond checken? Vind het best wel irritant dat de meeste influencers google niet kennen :sweat_smile:

30 likes

Ik vind dat ‘eerlijk over spon’ wel meevallen. Laatst had Wil een story met ‘ik wist niet wat ik moest koken en vond toevallig een zak bonen van Hak achter in de la’ en dat was dan spon voor Hak. :woman_shrugging:t2: Misschien wel eerlijk, maar vond het ook weer niet helemaal fair ofzo.

8 likes

Samenvatting van de comments onder Teske’s nieuwe video:

-Gebruik herbruikbaar maandverband na de bevalling
-Een box is niet nodig, je gebruikt het alleen om je kind in te dumpen.
-oei heb je nu al bekkenpijn, wacht maar
-je moet niet alleen maar neutrale kleuren speelgoed kopen

pffff zou het niet aan kunnen

15 likes

Ja! Ik laat influencers soms eerst een poll plaatsen om te kijken wat zijn/haar volgers doen of willen, aan de hand daarvan bepalen we de verdere strategie. Sneaky, maar het is vrij normaal.

8 likes

Volgens mij trekken zwangerschaps aankondigingen altijd bepaalde types aan, ongeacht de doelgroep.

Teske had trouwens laatst een story dat tips welkom waren, ik denk dat ze daar snel genoeg op terug komt door dit soort tips en opmerkingen.

Volgens mij is haar doelgroep niet perse jonger. De meesten zijn met haar “opgegroeid” en nu ook allemaal halverwege de 20/tegen de 30 en de content die ze nu maak spreekt jongere meiden en jongen volgens mij niet perse aan.

1 like

Ik wil ook al een jaar een bakfiets. Maar met mijn schamele net niet 2000 volgers en privé account ga ik zeker geen deal krijgen hé :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:

ik heb een schattige baby en fotogenieke peuter die ik wel beschikbaar kan stellen :face_with_monocle:? Moet ik ze dan allemaal taggen? Babboe en consorten :upside_down_face:

4 likes

Kwam net er man vd huismuts tegen bij de appie en toen ik net door had wie 't was (voordat ik heel enthousiast hoi begin te roepen) botste ik bijna tegen 't karretje van d’r vader.
Moet zeggen dat ik d’r man er goed uit vind zien

3 likes

Volgt iemand hier nog Marlieke Koks? Haar zoontje is geboren en heet Y.uca.

2 likes

Ik heb ook een Yuca in huis, leuke plant. Onee Yucca.

39 likes

Haha ja ook mijn eerste associatie. Maarja op zich, Luca en Yuca klinkt bijna hetzelfde en die eerste is een doodnormale bekende naam, dus vast gewoon een kwestie van wennen.

3 likes

Ik vind het een hele leuke naam! Alleen nu al medelijden met het feit dat iedereen Luca gaat schrijven :see_no_evil:

1 like

Ik vrees dat allebei de kinderen van Marlieke later altijd moeten uitleggen hoe je hun naam schrijft…

1 like

haha en yuca met een c is ook nog eens cassave! gevalletje nmsvpe

3 likes

Daarvoor gaat een kind toch al naar de opvang?