Mommybloggerstopic #6

Hahaha wow wat een goed geheugen :+1:t2:

Maar ja ik vind dit wel anders. Waar je aan refereert was mijn roddel-reflectie op iemands persoon/stijl. Dit gaat over het business / verdienmodel van Sanny. Maar goed, echt zwart-witte grenzen zijn uiteraard niet te trekken.

Ben overigens de eerste die toegeeft dat mijn post niet objectief is. Niet iedereen zal dit zo slecht trekken als ik :innocent:

Edit: mijn persoonlijke overweging of iets roddelen is, is overigens of ik het in real life ook zo tegen die persoon zou zeggen. In dit geval: hell yeah (ok, misschien zou ik mn toon wel ietsje matigen) (maar niet helemaal).

2 likes

WIL IS RAZEND!! De handvatten van de pannenset zijn niet hittebestendig en “mocht er iemand van BK kijken, dit kan niet!!!”.
Benieuwd wat ze ervoor terugkrijgt als ‘goedmakertje’

11 likes

Ik volg Wil en Tien niet meer maar soms komen ze nog voorbij op de ontdekpagina. Zie ik 6 dagen geleden gepost, tips van Tien voor speelgoed. ‘Kijk bij de Action!’

4 likes

Pannenlappen

36 likes

Eerlijk, als ik een dure pan koop en verwacht dat de handvatten niet warm worden zou ik ook wel even balen. Je kan tegenwoordig echt niks meer zeggen ik een vlog zonder van spon/deals hengelen te worden beschuldigd.

8 likes

Maar ze maakt er ZO’N statement van dat je echt wel weet hoe laat het is hoor.

2 likes

Haha ondergewaardeerde post, ik ging stuk

1 like

Wat is er gebeurd dan? Heeft ze haar handen verbrand? Of zijn de handvaten gesmolten?

Natuurlijk ‘mag’ het als je het van je eigen geld betaalt.
Maar een erg gewaardeerd Nederlands burger zal je er zeker niet mee worden met de huidige woningmarkt.

Inmiddels ben ik zelf ook wel op het punt dat ik mensen die woningen - een primaire levensbehoefte - aan de markt onttrekken ronduit verwerpelijk vind. Bah! :nauseated_face:

5 likes

Maar het wordt niet bepaald; iemand zegt dat het haar irritainment is

3 likes

Er is niks gebeurd. Het was een soort onderbreking in de video met een hele lange intro over de dure pannen die ze gekocht had (Inclusief bedragen) en die uiteindelijk geen hittebestendige handvatten hadden en toen kwam er een soort epiloog waarin ze om een verklaring (AKA nieuwe pannenset met WEL hittebestendige handvatten) vraagt.

1 like

Ik zeg alleen dat ik het aanhouden van twee huizen met het oog op het woningtekort geen toffe keuze vind, dat ik het niet vind mogen heb je er zelf van gemaakt :no_good_woman:

3 likes

Er is vandaag wel heel veel ‘zeiken over zeiken’ en dan daar weer gezeik over.

18 likes

Zeikception

27 likes

Geen idee over wie het gaat maar wordt 1 van de 2 huizen niet (tijdelijk) verhuurd dan, al dan niet aan familie? Of heeft dat stel eigenlijk een LATrelatie en soms even niet?
Ik wil meer weten voordat ik een oordeel kan vormen :stuck_out_tongue:

https://www.instagram.com/p/CKe5qedL0nI/?igshid=16vdm840mo1x6

Een spirituele boodschap.

Me

66 likes

Hahaha :joy: ja snap ik. Zal er wel even bij vermelden dat ik belachelijk weinig huur betaal (240 euro per maand, alles inclusief). Ik houd ook van lekker eten en uitgebreid koken en heb geen impulscontrole dus dan krijg je dat al snel :thumbsup:

6 likes

Zonder er op te klikken wist ik al dat het van Tien ging zijn. Valt me tegen dat ze niet zit te mediteren in haar grind tuin.

3 likes

Ik heb een auto gehad die duurder was dan mijn huis :sweat_smile:

(auto is weg inmiddels)

3 likes