Mommybloggerstopic #6

Er is niks gebeurd. Het was een soort onderbreking in de video met een hele lange intro over de dure pannen die ze gekocht had (Inclusief bedragen) en die uiteindelijk geen hittebestendige handvatten hadden en toen kwam er een soort epiloog waarin ze om een verklaring (AKA nieuwe pannenset met WEL hittebestendige handvatten) vraagt.

1 like

Ik zeg alleen dat ik het aanhouden van twee huizen met het oog op het woningtekort geen toffe keuze vind, dat ik het niet vind mogen heb je er zelf van gemaakt :no_good_woman:

3 likes

Er is vandaag wel heel veel ‘zeiken over zeiken’ en dan daar weer gezeik over.

18 likes

Zeikception

27 likes

Geen idee over wie het gaat maar wordt 1 van de 2 huizen niet (tijdelijk) verhuurd dan, al dan niet aan familie? Of heeft dat stel eigenlijk een LATrelatie en soms even niet?
Ik wil meer weten voordat ik een oordeel kan vormen :stuck_out_tongue:

https://www.instagram.com/p/CKe5qedL0nI/?igshid=16vdm840mo1x6

Een spirituele boodschap.

Me

66 likes

Hahaha :joy: ja snap ik. Zal er wel even bij vermelden dat ik belachelijk weinig huur betaal (240 euro per maand, alles inclusief). Ik houd ook van lekker eten en uitgebreid koken en heb geen impulscontrole dus dan krijg je dat al snel :thumbsup:

6 likes

Zonder er op te klikken wist ik al dat het van Tien ging zijn. Valt me tegen dat ze niet zit te mediteren in haar grind tuin.

3 likes

Ik heb een auto gehad die duurder was dan mijn huis :sweat_smile:

(auto is weg inmiddels)

3 likes

Waar woon jij en kan ik daar ook een huis krijgen?

1 like

het gaat over een vriendin van sanny die een boerderij in de middle of nowhere heeft en ook een appartement in amsterdam, waar volgens mij (wordt niet duidelijk besproken) haar partner woont. vriendin woont daar ook een aantal dagen. lijkt mij gewoon dat het een lat relatie is waar ze allebei een eigen plekje hebben. het wordt hier wel heel erg uit zn verband getrokken zonder dat we details weten :stuck_out_tongue:

2 likes

Naaahhhhh dat gebeurt hier anders nooit!

13 likes

Gefeliciteerd met de verjaardag van Wout, jongens. Moge hij nog lang een bron van irritainment zijn! :partying_face:

13 likes

Whoww, dus hij is geboren in Amsterdam, en nu is hij weer jarig in Amsterdam?! Zo bijzonder.
Dat hij dit zelf nog niet uitgebreid heeft uitgemeten in een ellenlange post joh… :face_with_raised_eyebrow:

33 likes

Nou nu je het zegt, Coco is wel een kanshebber als naam voor de baby

5 likes

Ah dat filmpje van het dochtertje van Michelle Bollen. Zo lief die broertjes met hun zusjes en dat scheetige babytje. Mijn eierstokken rammelen weer keihard :sweat_smile:

1 like

Ik vind haar best leuk schrijven maar dit geheimzinnige gedoe en het gespeculeer in de reacties over het aantal poppetjes en dus ‘wel of geen nieuwe zwangerschap???’, inclusief het benoemen van miskramen die ze heeft gehad en een zoon die er eigenlijk 1 van een tweeling was, zo fout :flushed::see_no_evil:

Edit: ook nog verwijzingen van volgers naar haar ongesteldheid van laatst :joy:

2 likes

“Gave”…

5 likes

De huismuts deelt op instagram dat ze weer gaat bloggen en dat er ook een gedeelte komt voor abonnees met speciale content. Dat is echt het nieuwe verdienmodel van bloggers/YouTubers hè. Op zich wel slim maar ik vraag me af of veel mensen dat doen. Als ik een abonnement zou nemen op iedereen die ik volg…

2 likes