https://www.instagram.com/p/CKe5qedL0nI/?igshid=16vdm840mo1x6
Een spirituele boodschap.
Hahaha ja snap ik. Zal er wel even bij vermelden dat ik belachelijk weinig huur betaal (240 euro per maand, alles inclusief). Ik houd ook van lekker eten en uitgebreid koken en heb geen impulscontrole dus dan krijg je dat al snel
Zonder er op te klikken wist ik al dat het van Tien ging zijn. Valt me tegen dat ze niet zit te mediteren in haar grind tuin.
Ik heb een auto gehad die duurder was dan mijn huis
(auto is weg inmiddels)
Waar woon jij en kan ik daar ook een huis krijgen?
het gaat over een vriendin van sanny die een boerderij in de middle of nowhere heeft en ook een appartement in amsterdam, waar volgens mij (wordt niet duidelijk besproken) haar partner woont. vriendin woont daar ook een aantal dagen. lijkt mij gewoon dat het een lat relatie is waar ze allebei een eigen plekje hebben. het wordt hier wel heel erg uit zn verband getrokken zonder dat we details weten
Naaahhhhh dat gebeurt hier anders nooit!
Gefeliciteerd met de verjaardag van Wout, jongens. Moge hij nog lang een bron van irritainment zijn!
Whoww, dus hij is geboren in Amsterdam, en nu is hij weer jarig in Amsterdam?! Zo bijzonder.
Dat hij dit zelf nog niet uitgebreid heeft uitgemeten in een ellenlange post joh…
Nou nu je het zegt, Coco is wel een kanshebber als naam voor de baby
Ah dat filmpje van het dochtertje van Michelle Bollen. Zo lief die broertjes met hun zusjes en dat scheetige babytje. Mijn eierstokken rammelen weer keihard
Ik vind haar best leuk schrijven maar dit geheimzinnige gedoe en het gespeculeer in de reacties over het aantal poppetjes en dus ‘wel of geen nieuwe zwangerschap???’, inclusief het benoemen van miskramen die ze heeft gehad en een zoon die er eigenlijk 1 van een tweeling was, zo fout
Edit: ook nog verwijzingen van volgers naar haar ongesteldheid van laatst
De huismuts deelt op instagram dat ze weer gaat bloggen en dat er ook een gedeelte komt voor abonnees met speciale content. Dat is echt het nieuwe verdienmodel van bloggers/YouTubers hè. Op zich wel slim maar ik vraag me af of veel mensen dat doen. Als ik een abonnement zou nemen op iedereen die ik volg…
Denk dat het verdienmodel hier meer in zit dat slechts een kleine groep het hoeft te doen om er een relatief stabiel inkomen naast te verwerven. Als je 300 mensen zo gek krijgt om voor 5 euro per maand lid te worden heb je elke maand een inkomst van 1500 euro.
Ja, naast het geven van cursussen. Denk dat bijv. de huismuts ook flink geld verdient met haar interieuscursus en concept van een online interieurcursus zie ik nu veel terugkomen bij andere instagrammers.
Ik denk dat itt veel andere influencers dit model bij de huismuts wel potentie heeft. Zij spreekt volgens mij echt een specifieke doelgroep aan die het liefst alles precies wil zoals zij.
Ik vraag me alleen af of al die influencers dit vol gaan houden. Ik vind niet dat je je volgers op insta of youtube iets verschuldigd bent maar als ze eenmaal voor content betalen natuurlijk wel, en vaak stranden series of plannen toch na een paar edities bij influencers.
Vind het wel goed dat ze zich bewust lijkt van de impact van het vloggen op haar kinderen. Hopelijk houdt ze ze meer uit beeld in de toekomst.
Ik denk dat ze dit ook beseft en daarom ook dat vakantiepark is begonnen, cursussen is gaan geven en boeken schrijft.
Ik verveelde me, kwam op het kanaal van Boos, tikte de aflevering met Anniek weer eens aan en zag dit in de meest recente comments staan:
“Er staan zoveel rechtzaken tegen Linda en haar man. Het schijnt zo te zijn dat haar medewerkers maandenlang hun salaris niet hebben gehad. En dat heeft ze blijkbaar in haar zak gestopt. Rechtzaken zijn nog gaande.
Niet zo slim van annic om met haar in zee te gaan. Ze had eerst research moeten doen naar Linda. Als ze dat had gedaan, dan was ze nooit met haar in zee gegaan.”